

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Míchám výfrit s benzínem a jezdil jsem i v těch největších mrazech této zimy. Startovalo to sakra Špatně, cukalo to než se motor zahřál, ale jelo to. Zkušenost k nezaplacení, ale jak klesne teplota pod -5 míchám s naftou. jako třeba dnes. Starty jsou skoro na brnknutí a nekope to při rozjíždění.amg124 píše:Tak mám doma připravených prvních 15 litrů přefiltrovaného vyfritu. Barva piva, konzistence mi připomíná nový 10W40. Zítra jedu koupit pro jistotu nové filtry.Stewa píše:Pro začátek pořádně promíchej filtrovaný výfrit s naftou v kanystru a přilej do nádrže k naftě. Nemíchej více než 1:1, spíše míň v těchto venkovních teplotách.
Ještě než to naliješ do nádrže, doporučuji odlít vzorek a dát za okno/do mrazáku ať vidíš, jestli je palivo tekutý při venkovní teplotě/mrazech, abys nezůstal někde viset se zacpaným filtrem. Jo a samozřejmě měj přichystaný malý i velký palivový filtry na výměnu.
Dal jsem 1cdl do mrazáku (-18st.) , po hodině z toho byla průhledná hmota v barvě piva, ale jinak jako margarínJá samozřejmě budu míchat 1:1, ale myslíš, že můžu přidat třeba 10% benzínu nebo E85?
Esterifikace by byla asi nejlepší, ale v garsonceto dělat nechci.
Přes noc jsem to měl za oknen (-5st.) byl to takový trošku řidší med.Stewa píše:Míchám výfrit s benzínem a jezdil jsem i v těch největších mrazech této zimy. Startovalo to sakra Špatně, cukalo to než se motor zahřál, ale jelo to. Zkušenost k nezaplacení, ale jak klesne teplota pod -5 míchám s naftou. jako třeba dnes. Starty jsou skoro na brnknutí a nekope to při rozjíždění.
Fantomas píše:Ponožky atd. Tak to jste dobří draci! Filtruji přes papírák z Liazky a i tak jsem kdysi na podzim oddělal čerpadloamg124 píše:Tak dneska ráno -7 a nastaroval jsem na "drnc"