1.6 55kw dusí se
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.6 55kw dusí se
jde o octavii 1997 1.6 55 kw AEE.
nepravidelný volnoběh ( kolísá od 500 do 1000) sem tam i chcípne
za jízdy cuká a dusí se. při vytočení nad 3500 do max. je to ok
V paměti závad nic není
dal sem druhý kabely+rozdělovač+klapku
lambda regulace nechodí stojí na 0.14V,
chvílu skákala 0.1V-0.9V tak jak má
dělá to až se to trochu ohřeje
nepravidelný volnoběh ( kolísá od 500 do 1000) sem tam i chcípne
za jízdy cuká a dusí se. při vytočení nad 3500 do max. je to ok
V paměti závad nic není
dal sem druhý kabely+rozdělovač+klapku
lambda regulace nechodí stojí na 0.14V,
chvílu skákala 0.1V-0.9V tak jak má
dělá to až se to trochu ohřeje
jo dělal.
ted to pro změnu funguje jak má.¨
zítra zkusím tlak paliva
ve svorkovnici na lambdu bylo hodně mokro- sem tovyčistil,někdo tu svorkovnicu napojil zvenku toho palstu, tak tam nachcalo.
auto není moje, má to 200 000km a je tam vše půvudní až na zapalovací modul a lamdu, kterou někdo připojil na zliskání
ted to pro změnu funguje jak má.¨
zítra zkusím tlak paliva
ve svorkovnici na lambdu bylo hodně mokro- sem tovyčistil,někdo tu svorkovnicu napojil zvenku toho palstu, tak tam nachcalo.
auto není moje, má to 200 000km a je tam vše půvudní až na zapalovací modul a lamdu, kterou někdo připojil na zliskání
Pokud to bude zase zlobit, zaměřil bych se na nějaké přisávání falešného vzduchu pod klapku (podtlakové hadice, těsnění sacího potrubí a podobně). Ale klidně to mohla dělat ta mokrá svorkovnice sondy, i když si myslím, že to by hodilo chybu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
řeším 2 octavie AEE, na jedné sem vyměnil svíce,kabely,rozdělovač a trafo,od tej doby se hádá volnoběh a cuká---nevyřešil sem to supervagem,odvezl sem to jinam kde maj osciloskop a nic stejně nikdo neví!
Druhá se neustále ulejvá,mokrý svíce a je vstřikovací čas je 60ms!Nevyřešil sem to opět
odvezl sem to na výměnu řj motoru, bez výsledku,odpojený všecky čidla a nahrazený jinýma,sice staršíma a stejně nic,neustále se ulejvá!Už sem to tady řešil a nevyřešil 
Druhá se neustále ulejvá,mokrý svíce a je vstřikovací čas je 60ms!Nevyřešil sem to opět


tak vyřešeno. ještě praskl přívod vody na termostatu, vyletěl tlak chladící kapaliny na celý motor. druhý den sem ho přehodil, nastartoval a otáčky motoru byly 3000. chvílu sem teda bádal a našel částečně ošuchaný dráty pod baterkou. A zrovna to byly dráty škrtící klapky. kabeláž sem opravil a je klid. přitom to nepsalo ani chybu.
taky sem měl kdysi stejný problém, a nakonec to bylo novým rozdělovačem bosch. zakoupil se duhý u škody a byl klid.
takže nový díl není vždy výhra a nakonec rozeberete skoro celý motor kvůli 2 minutové záležitosti (dopiče).
taky sem měl kdysi stejný problém, a nakonec to bylo novým rozdělovačem bosch. zakoupil se duhý u škody a byl klid.
takže nový díl není vždy výhra a nakonec rozeberete skoro celý motor kvůli 2 minutové záležitosti (dopiče).
