jak poznam spatny zdvihatka?...nebo jinak, co muze jeste mlatit na vrchu?
jedna se teda o lagunu, ale to nevadi, je to Comon-Rail
delal jsem na tom loni v lete rozvody a v nedeli jeli z hor a strasne v tom mlati, motor funguje normalne, chyta na drc, jede normalne, ale kleme to-napada me jedine zdvihatko, kdyby ventil, pujde to na 3 valce...je to spis od strany vyvevy, tipuju tak 3ti valec, ale jeste nemam cas to rozhodit
smacknu to zdvihatko rukou? a ma jit vubec smacknout?
zdvihatka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jestli je to mlaceni od zdvihatka, asi nebude potřeba řešit, jestli jde zmáčknout nebo ne
... jinak nový by měly jít ztuha zmáčknout rukou, ale nemělo by se to dělat, protože vymačkáš mazivo, měly by si na ventily "sednout" samy (teď nevim, jestli se má čekat i s zadeklováním/dotažením nebo jen nějakej čas nestartovat, to by mohlo bejt u těch novejch napsaný) ... a mění se obvykle celá sada, když už, ale u laguny je to asi jedno 


pašíkombi AFN B597
Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu
. Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.

Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.
to samy auto, ten samej motor, ty stejny kilometry...majitel to chce zrovna prodat...kajakgsxr píše:Ahoj,asi tě moc nepotěším,minulý týden jsem řešil úplně ten samý problém co máš ty,Laguna II,2005,1.9TDi CR,88kw ,najeto kolem 150tis. km,hlava naprosto v pořádku,hydraulický zdvihátka to nemá.Komprese na 4.válci slabší,nic tragickýho,hlava dolu a vyleštěný spalovací prostor na hlavě od pístu,vana dolu a přidřená ojnice na klice 4.válec,vůle byla taková,že ťukal píst zespoda o hlavu. Oprava cenový nesmysl,nakonec jiný motor.
Začni od spoda,investice 0,-Kč,vršek můžeš sundat kdykoli.
Příčina: nasátý bordel v sacím koši olej. čerpadla,špatně mazalo nebo možná výrobní vada,frantíkama se moc nezabývám.
Měj se a hodně štěstí.

tata to zkousel a ventily by meli bejt OK, tzn je moznost ten spodek, coz me napadlo taky - pistni cep
uvidime, ted na to nemam moc cas, mrknu na to ke konci tejdne
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS