1.6 55kw dusí se

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

1.6 55kw dusí se

Příspěvek od michal600 »

jde o octavii 1997 1.6 55 kw AEE.
nepravidelný volnoběh ( kolísá od 500 do 1000) sem tam i chcípne
za jízdy cuká a dusí se. při vytočení nad 3500 do max. je to ok
V paměti závad nic není
dal sem druhý kabely+rozdělovač+klapku
lambda regulace nechodí stojí na 0.14V,
chvílu skákala 0.1V-0.9V tak jak má

dělá to až se to trochu ohřeje
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

základní nastavení klapky jsi dělal?
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo dělal.
ted to pro změnu funguje jak má.¨
zítra zkusím tlak paliva
ve svorkovnici na lambdu bylo hodně mokro- sem tovyčistil,někdo tu svorkovnicu napojil zvenku toho palstu, tak tam nachcalo.

auto není moje, má to 200 000km a je tam vše půvudní až na zapalovací modul a lamdu, kterou někdo připojil na zliskání
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10319
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Pokud to bude zase zlobit, zaměřil bych se na nějaké přisávání falešného vzduchu pod klapku (podtlakové hadice, těsnění sacího potrubí a podobně). Ale klidně to mohla dělat ta mokrá svorkovnice sondy, i když si myslím, že to by hodilo chybu.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Riesil som nieco podobne na 1.4-ke. Vyradenim Egru to bolo OK. Neviem ci ho 1.6-ka ma.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ta lambda nesmí stát... musi to furt pendlovat jinak je problem.. možná jen v kabeláži podle toho co popisuješ jelikož tam nesmí být žadne přechodne odpory jelikož to pracuje s poměrně nízkým napětím
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10319
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

AEE nemá EGR.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
LukášV
Přispěvovatel
Příspěvky: 168
Registrován: 06 pro 2010, 21:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od LukášV »

Stejnej případ.. (jednotka bez chyby)
Po čištění klapky, výměny všech hadic,několikrát základní nastavení až pak si majitel vzpoměnl že mu někdo před rokem měnil lambdu ( nebyl to bosch,ale nějaká čína) dala se nová lambda a vše OK ;)
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

tak lamda stále nechodí. stojí na 0.05v
chvílu pendlovala ale strašně pomalu

když odpojím sondu je to furt stejný. myslel sem že by to mělo skočit na 0.5V jako náhradní hodnota
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10319
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Co rozvody? nejsou skočené?

Co předstih??? Netočil někdo rozdělovačem?

A to přisávání vzduchu jsi řešil?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

lambda tam přijde tuším bosch LSH25. je to háklivé na nějaké náhražky

a navíc, lambda je prevít, nesmí se k ní pájet konektor.. k nějaké univerzálce, pak to nefunguje jak má

není prasklé sběrné výfukové potrubí?
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

Ono je aj zvlastne,ze mu to pri odpojeni lembdy neskoci do nudzaku,teda na nudzovu hodnotu.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak je otázka taky jak je ta jednotka doblbnutá.
odpojit pambdu, vymazat adaptační hodnoty řj motoru a pak zkusit...
nicméně pokud je prdlé sběrné výfukové potrubí bude lambda taky blbnout
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

řeším 2 octavie AEE, na jedné sem vyměnil svíce,kabely,rozdělovač a trafo,od tej doby se hádá volnoběh a cuká---nevyřešil sem to supervagem,odvezl sem to jinam kde maj osciloskop a nic stejně nikdo neví!

Druhá se neustále ulejvá,mokrý svíce a je vstřikovací čas je 60ms!Nevyřešil sem to opět :D odvezl sem to na výměnu řj motoru, bez výsledku,odpojený všecky čidla a nahrazený jinýma,sice staršíma a stejně nic,neustále se ulejvá!Už sem to tady řešil a nevyřešil :D
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

tak vyřešeno. ještě praskl přívod vody na termostatu, vyletěl tlak chladící kapaliny na celý motor. druhý den sem ho přehodil, nastartoval a otáčky motoru byly 3000. chvílu sem teda bádal a našel částečně ošuchaný dráty pod baterkou. A zrovna to byly dráty škrtící klapky. kabeláž sem opravil a je klid. přitom to nepsalo ani chybu.

taky sem měl kdysi stejný problém, a nakonec to bylo novým rozdělovačem bosch. zakoupil se duhý u škody a byl klid.
takže nový díl není vždy výhra a nakonec rozeberete skoro celý motor kvůli 2 minutové záležitosti (dopiče). (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“