Peugeot 806-2.1TD, EPIC
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Peugeot 806-2.1TD, EPIC
Motor 2.1TD PSA s Lucas Epic:
- startuju, motor chytne, krátce vylítne do otáček a hned zdechne.
- startuju, motor chytne, vylítne do otáček a pokud držím pedálem otáčky tak nechcípne, ale hádá se, z výfuku jde bílošedočerný dým co je cítit po špatně spálené naftě.
Jen jsem zkusil napojit čerpadlo napřímo z petky, sání i přepad, abych vyločil chybu pal. systému, ale žádná změna.
Když se motor ohřeje, tak i volnoběh chvilku udrží, ale dost kucká, nicméně kolem cca 1500 ot. má chod celkem pěkný, ale to je tak vše.
Závad v paměti jak máku, osobně to tipuju na EPIC ko?
Má někdo nápad?
Dík
- startuju, motor chytne, krátce vylítne do otáček a hned zdechne.
- startuju, motor chytne, vylítne do otáček a pokud držím pedálem otáčky tak nechcípne, ale hádá se, z výfuku jde bílošedočerný dým co je cítit po špatně spálené naftě.
Jen jsem zkusil napojit čerpadlo napřímo z petky, sání i přepad, abych vyločil chybu pal. systému, ale žádná změna.
Když se motor ohřeje, tak i volnoběh chvilku udrží, ale dost kucká, nicméně kolem cca 1500 ot. má chod celkem pěkný, ale to je tak vše.
Závad v paměti jak máku, osobně to tipuju na EPIC ko?
Má někdo nápad?
Dík
Já jsem to takhle kulhající taky dostal, našel jsem zadřenou trysku, tu jsem rozhýbal, motor začal jít na 4, ale šel divně, pak se majitel přiznal, že jezdí na to, co teče, tak jsem to přestal řešit, říkám mu , čerpadlo jsi zkurvil..on odjel a pak říkal, že to bylo skočené..Takže budeš muset všechno přejít, rozvody , egr apod. než to svést na čerpadlo a pak být za vola.. 

nepropadat panice...
před nějakou dobou jsme cosi řešili na 406 2.1td, bylo to v čerpadle, oprava 12 000....
ale jestli to prokuřuje jak říkáš, chtělo by to fakt zkontrolovat rozvody a změřit tlaky
on ten 12v je docela složitej na svou dobu, aby nebyl problém někdě v těch vahadlech, taky už jsem to viděl
kdyžtak motor na díly tam máme
ale jestli to prokuřuje jak říkáš, chtělo by to fakt zkontrolovat rozvody a změřit tlaky
on ten 12v je docela složitej na svou dobu, aby nebyl problém někdě v těch vahadlech, taky už jsem to viděl
kdyžtak motor na díly tam máme
Buď rád, tam cokoliv dělat, je oprus. Já kolikrát navedu sám majitele, ať jede jinam, znám to, vše je nasračky, drahé a majitel nechce nic koupit.Včera to jelo...A pak se to sejde, a mecháno se musí nějak odpíchnout..Jde od nejlevnějšího k nejdražšímu..Samozřejmě nejdřív se kouká do nádrže, než se vyndavá motor..Anebo vyndá čerpadlo, zaplatí řachu a je tam, kde byl..,začne kolečko a pak samozřejmě přijdou píčusové i s majitelem a říkají JÁ JSEM TO ŘÍKAL...To už není pro mě... 

nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Ano -jediné řešení, které má smysl, známý má immo s tím kodem/čísla/, jde se ženou nakoupit, potom zkusí nastartovat , nic ,tak pokuřuje, žena chodí okolo a tak po 10-15 min, jak kdy auto naskočí a odjedou./je to 2,1 TD/.Jinak vše v pohodě, tak jsem mu říkal Tvoje nervy mít, tak se mnou nic nehne..Nic s tím dělat nechce, že to bude něco stát..Ale běda, kdyby v krámu otevřeli o 5 minut později, to by řval, ale dělat procházky před odjezdem, to mu nevadí..Některým lidem prostě nerozumím... 

nepropadat panice...
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Njn, zas chápem, že taký donwgrade/upgrade na Boscha niečo stojí, takže pokiaľ ho to vyslovene nenúti, tak aj rozumiem...al emne by to nedalo...mňa tá prestavba stála cca 250 €. Teda, ešte aj ďalších cca 140 €, ale to bolo nesprávnym výberom mechanika, no.
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW

2.1 TD
Zdravím chlapy, mám tu 2.1 TD ale ve fiatu,, dělá to to samé co tu bylo zmiňováno,,vstřiky jsem dal a nic pořád to hapruje a chvílema běží jak má,,hulí to jak darebný kamna ale když se srovná není problém,, mám tu ještě jeden motor stejný akorát Bosh čerpadlo,, chtěl bych to překopat ale jak s elektrikou ?? poradí někdo ?? na bosche jde cca 7 drátů a na lucase mraky 

Mercedes Viano 2.2 CDi 2004
Octavia 1 Style 2003 Sedan 1.9 TDi 96 Kw UP 15? + HP
Octavia 1 Style 2003 Combi 1.9 TDi 96 Kw UP 158 KW
Fabia II Monte Carlo (Vysavač)
Octavia 1 Style 2003 Sedan 1.9 TDi 96 Kw UP 15? + HP
Octavia 1 Style 2003 Combi 1.9 TDi 96 Kw UP 158 KW

Fabia II Monte Carlo (Vysavač)
- Ferrari1980
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 411
- Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
- Bydliště: Partizánske
Mno, väčšina to asi prekopala na full mechanické čerpadlo a elektika zostane proste odpojená...
http://www.peugeot-club.com/forum/searc ... led%E1n%ED
http://forum.renaultclub.cz/search.php? ... s&start=25
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=71540
Hl. ten posledný link...inak, čo som sa pýtal, na 406ke sa proste nahodí full mech. čerpadlo, nechá odpojená elektronika a všetko funguje (len s otáčkomerom môže byť porblém...jo, a menia sa aj trysky, aj trubky...
PS - daj prípadne fotky toho Boscha
http://www.peugeot-club.com/forum/searc ... led%E1n%ED
http://forum.renaultclub.cz/search.php? ... s&start=25
http://www.peugeot-club.com/forum/viewt ... ?tid=71540
Hl. ten posledný link...inak, čo som sa pýtal, na 406ke sa proste nahodí full mech. čerpadlo, nechá odpojená elektronika a všetko funguje (len s otáčkomerom môže byť porblém...jo, a menia sa aj trysky, aj trubky...
PS - daj prípadne fotky toho Boscha

Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW
