Klimovy chladic je podla Elitu rovnaky pre ARL aj pre ALH. A servo riesit nebudemlive69 píše:Máyslim že hadice na klimu je jiná a na servo taky
FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 25 črc 2010, 18:50
- Bydliště: SVK / Zlate Moravce
Odpovědi: 0
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 25 črc 2010, 18:50
- Bydliště: SVK / Zlate Moravce
Odpovědi: 0
No tak dneska som sa do pustil do prehadzovania ARL steny, tak davam par postrehov z dnesneho dna:
pri odpajani stektov svetiel som urval jeden plastovy zubok co je vlastne jeden kus toho stekra (zajtra skusim zatavit tycinkou)
Celkovo mam hlavu v smutku
Mal som k dispozicii celu ARL stenu vratane čela a vyztuhy => o problem menej, lebo na povodnej stene niesu podpery pre IC.
Potvrdilo sa co si pisal "Live69", ze chladic klimy rovnaky nie je, ma len rovnake rozmery (iny je drziak susica) + pripojka na spodnu klima hadicu je inak orientovana => musim zohnat hadicu z ARL
Po X prehadzovaniach hadic (expanzka + servo nadrzka) som ich poprekrucal a tahal ich ponad servo, momentalne su este trosku zalomene, takze budeme skracovat, servo hadicu som uz rezal, ale este to nieje ono ...., do plastu ventilatorov som vyrezal dieru aby sa tam vosla sprosta predna trubka zo serva (taka velka matica 22mm).
Najvacsi a zatial pre mna nevyrieseny problem je hadica serva co ide z nadrzky oleja, tu by mi predral maly ventilator. Neviem co stym, jedine ma napada prerobit natrubok co ide zo serva ale to asi bude na dlho. Proste sa to dotyka ventilatora
. Mam pocit, ze hadicu s tou 22mm skrutkou este budem musiet riesit, lebo je poskrucana sproste popred prevodovku a asi tadial nebude mozne tahat vzduch z IC
Dalsi oriesok bol susic, ten bol v povodnom drziaku nepouzitelny, lebo tlacil na drazkovany remen, tak som to zatial len uviazal kravatkami, proste to posrate servo je tam navyse
neviem kam ho schovali v ARLku
je to katastrofa...
Este nekoncim
, dalsia haluz bola kolizia vystupu chladica vody (dole) a relatok na ventilatory, alebo co to tam je(taka krabicka), tak to som poriesil velmi lahko => baterka aj s drziakom von, povodne to drzalo na dvoch sroboch, teraz je to posunute a je tam len jeden
Pred koncom dnesneho dna dalsia kolizia a to velka Varta vs. kolienko chladica vody (pre zmenu horne)
, esteze som mal z ARL steny 90 stupnove koleno, takze je tam a je to OK.
Momentalne je tam kopec velkych kravatiek (zdrhovacky) aby sa mohli ventilatory tocit (teda zatial len velky, maly som radsej odpojil kvoli tomu servu).
Mam to vonku (pod sirakom) rozrobene tak neviem kedy budem pokracovat, asi az v pondelok, tak doplnim dalsie info.
Keby niekto vedel ake hadice mi bude treba tak dajte vediet aby som to v pondelok narychlo pozhanal.
THX
pri odpajani stektov svetiel som urval jeden plastovy zubok co je vlastne jeden kus toho stekra (zajtra skusim zatavit tycinkou)
Celkovo mam hlavu v smutku

Mal som k dispozicii celu ARL stenu vratane čela a vyztuhy => o problem menej, lebo na povodnej stene niesu podpery pre IC.
Potvrdilo sa co si pisal "Live69", ze chladic klimy rovnaky nie je, ma len rovnake rozmery (iny je drziak susica) + pripojka na spodnu klima hadicu je inak orientovana => musim zohnat hadicu z ARL
Po X prehadzovaniach hadic (expanzka + servo nadrzka) som ich poprekrucal a tahal ich ponad servo, momentalne su este trosku zalomene, takze budeme skracovat, servo hadicu som uz rezal, ale este to nieje ono ...., do plastu ventilatorov som vyrezal dieru aby sa tam vosla sprosta predna trubka zo serva (taka velka matica 22mm).
Najvacsi a zatial pre mna nevyrieseny problem je hadica serva co ide z nadrzky oleja, tu by mi predral maly ventilator. Neviem co stym, jedine ma napada prerobit natrubok co ide zo serva ale to asi bude na dlho. Proste sa to dotyka ventilatora


Dalsi oriesok bol susic, ten bol v povodnom drziaku nepouzitelny, lebo tlacil na drazkovany remen, tak som to zatial len uviazal kravatkami, proste to posrate servo je tam navyse


Este nekoncim


Pred koncom dnesneho dna dalsia kolizia a to velka Varta vs. kolienko chladica vody (pre zmenu horne)

Momentalne je tam kopec velkych kravatiek (zdrhovacky) aby sa mohli ventilatory tocit (teda zatial len velky, maly som radsej odpojil kvoli tomu servu).
Mam to vonku (pod sirakom) rozrobene tak neviem kedy budem pokracovat, asi az v pondelok, tak doplnim dalsie info.
Keby niekto vedel ake hadice mi bude treba tak dajte vediet aby som to v pondelok narychlo pozhanal.
THX

VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
No pokial by si to prehadzoval na PD tak ti staci cela chladicovba stena s chladicami, vedienie vzduchu a trubkamy ku klime, hadicu na servo, hadice na vodu z ARL. To by si len prehadzal kus za kus a cista praca. Lenze ty mas (pokial som pochopil spravne) rotacku co je kapanek komplikovanejsie, kedze na drziaku prislusenstva je aj vstrekovacie cerpadlo co sposobuje ze cely einzhabel je blizsie natlaceny ku sahare, cim je tam kurevsky malo miesta. A najzasadnejsia komplikacia je ta ze rotacka ma servocerpadlo hore vedla vstrekovacieho cerpadla nad alternatorom. Zatial co PD vstrekovacie cerpadlo nema, cize servocerpadlo je celkom dole (tam kde ma rotacka kompresor), kompresor je v strede (kde ma rotacka alternator) a alternator je hore (kde ma rotacka vstrekovacie cerpadlo), preto je V PD na vsetko dostatok miesta. A si tak 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 278
- Registrován: 25 črc 2010, 18:50
- Bydliště: SVK / Zlate Moravce
Odpovědi: 0
no asi to pojde naspat dneska
kedze auto mi treba.
A vsetko vyzeralo ze ako to tam pekne sadne
proste s rotackou sa to neoplati riesit, tam musim dat maly FMIC a bude 

A vsetko vyzeralo ze ako to tam pekne sadne


VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
precital som to tu cele ale nedostal som odpoved na moju otazku
mam v leone 1,9tdi arl motor a rad by som nahradil plastovu trubku vedenia vzduchu v motorovom priestore za nerez otazkou je aky priemer trubky pouzit z dovodu:
ze by som rad zachoval povodnu hadicu ktora je v egrku
- aky ma tato hadica vnutorny priemer (moj odhad je okolo 50-54mm)
dala by sa natiahnut na potrubie 60mm?
samozrejme zeby som rad zachoval aj hadicu na vystupe z IC (taktiez by ma zaujimal vnutorny priemer tej hadice dakujem
momentalny vykon auta je 180PS / 380nm (vyssie plany uz asi nebudu)
dakujem este raz za info
mam v leone 1,9tdi arl motor a rad by som nahradil plastovu trubku vedenia vzduchu v motorovom priestore za nerez otazkou je aky priemer trubky pouzit z dovodu:
ze by som rad zachoval povodnu hadicu ktora je v egrku
- aky ma tato hadica vnutorny priemer (moj odhad je okolo 50-54mm)
dala by sa natiahnut na potrubie 60mm?
samozrejme zeby som rad zachoval aj hadicu na vystupe z IC (taktiez by ma zaujimal vnutorny priemer tej hadice dakujem
momentalny vykon auta je 180PS / 380nm (vyssie plany uz asi nebudu)
dakujem este raz za info
Aký rozmer ma ten IC?sniper-- píše:A ja zase dneska odpoledne, zitra budu pokracovat na vedeni
Uploaded with ImageShack.us
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 14 led 2012, 10:44
Odpovědi: 0
peter.H píše:Aký rozmer ma ten IC?sniper-- píše:A ja zase dneska odpoledne, zitra budu pokracovat na vedeni
Uploaded with ImageShack.us
řek bych že 700x400x65
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
Odpovědi: 0
aky material pouzivate na komplet kovove vedenie??? aka hrubka steny?? cim to zvarate?? diki moc
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion