FMIC v Octavii I

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

live69 píše:Máyslim že hadice na klimu je jiná a na servo taky
Klimovy chladic je podla Elitu rovnaky pre ARL aj pre ALH. A servo riesit nebudem
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

No tak dneska som sa do pustil do prehadzovania ARL steny, tak davam par postrehov z dnesneho dna:

pri odpajani stektov svetiel som urval jeden plastovy zubok co je vlastne jeden kus toho stekra (zajtra skusim zatavit tycinkou)


Celkovo mam hlavu v smutku :D

Mal som k dispozicii celu ARL stenu vratane čela a vyztuhy => o problem menej, lebo na povodnej stene niesu podpery pre IC.

Potvrdilo sa co si pisal "Live69", ze chladic klimy rovnaky nie je, ma len rovnake rozmery (iny je drziak susica) + pripojka na spodnu klima hadicu je inak orientovana => musim zohnat hadicu z ARL

Po X prehadzovaniach hadic (expanzka + servo nadrzka) som ich poprekrucal a tahal ich ponad servo, momentalne su este trosku zalomene, takze budeme skracovat, servo hadicu som uz rezal, ale este to nieje ono ...., do plastu ventilatorov som vyrezal dieru aby sa tam vosla sprosta predna trubka zo serva (taka velka matica 22mm).
Najvacsi a zatial pre mna nevyrieseny problem je hadica serva co ide z nadrzky oleja, tu by mi predral maly ventilator. Neviem co stym, jedine ma napada prerobit natrubok co ide zo serva ale to asi bude na dlho. Proste sa to dotyka ventilatora (wallbash). Mam pocit, ze hadicu s tou 22mm skrutkou este budem musiet riesit, lebo je poskrucana sproste popred prevodovku a asi tadial nebude mozne tahat vzduch z IC :roll:

Dalsi oriesok bol susic, ten bol v povodnom drziaku nepouzitelny, lebo tlacil na drazkovany remen, tak som to zatial len uviazal kravatkami, proste to posrate servo je tam navyse :x neviem kam ho schovali v ARLku :? je to katastrofa...

Este nekoncim :D , dalsia haluz bola kolizia vystupu chladica vody (dole) a relatok na ventilatory, alebo co to tam je(taka krabicka), tak to som poriesil velmi lahko => baterka aj s drziakom von, povodne to drzalo na dvoch sroboch, teraz je to posunute a je tam len jeden ;)

Pred koncom dnesneho dna dalsia kolizia a to velka Varta vs. kolienko chladica vody (pre zmenu horne) (LOL) , esteze som mal z ARL steny 90 stupnove koleno, takze je tam a je to OK.

Momentalne je tam kopec velkych kravatiek (zdrhovacky) aby sa mohli ventilatory tocit (teda zatial len velky, maly som radsej odpojil kvoli tomu servu).

Mam to vonku (pod sirakom) rozrobene tak neviem kedy budem pokracovat, asi az v pondelok, tak doplnim dalsie info.

Keby niekto vedel ake hadice mi bude treba tak dajte vediet aby som to v pondelok narychlo pozhanal.

THX (crazy)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No pokial by si to prehadzoval na PD tak ti staci cela chladicovba stena s chladicami, vedienie vzduchu a trubkamy ku klime, hadicu na servo, hadice na vodu z ARL. To by si len prehadzal kus za kus a cista praca. Lenze ty mas (pokial som pochopil spravne) rotacku co je kapanek komplikovanejsie, kedze na drziaku prislusenstva je aj vstrekovacie cerpadlo co sposobuje ze cely einzhabel je blizsie natlaceny ku sahare, cim je tam kurevsky malo miesta. A najzasadnejsia komplikacia je ta ze rotacka ma servocerpadlo hore vedla vstrekovacieho cerpadla nad alternatorom. Zatial co PD vstrekovacie cerpadlo nema, cize servocerpadlo je celkom dole (tam kde ma rotacka kompresor), kompresor je v strede (kde ma rotacka alternator) a alternator je hore (kde ma rotacka vstrekovacie cerpadlo), preto je V PD na vsetko dostatok miesta. A si tak :roll:
sakytu
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Odpovědi: 0
Registrován: 25 črc 2010, 18:50
Bydliště: SVK / Zlate Moravce

Příspěvek od sakytu »

no asi to pojde naspat dneska (LOL) kedze auto mi treba.

A vsetko vyzeralo ze ako to tam pekne sadne :D proste s rotackou sa to neoplati riesit, tam musim dat maly FMIC a bude (wallbash)
VW Golf IV Variant 1,9TDI ALH -> EGR-off + TT puky + ATD+HDS57+VR6+ GGU Dlhy 5Q + 312mm ATE v predu + ATE v zadu + FB Sprint 764 + Chip by TDIFun-> 106kW/145PS/351Nm
kubovaryk
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Odpovědi: 0
Registrován: 09 dub 2010, 13:01

Příspěvek od kubovaryk »

nema niekto foto vedenie na golf 3????
nic take som nenasiel az na ten special na preteky

jedna sa o to ze od IC do sania sa mi to tam nejak nevleze zavadza mi bzd remenci alternatora alebo klimy
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Odpovědi: 0
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

precital som to tu cele ale nedostal som odpoved na moju otazku

mam v leone 1,9tdi arl motor a rad by som nahradil plastovu trubku vedenia vzduchu v motorovom priestore za nerez otazkou je aky priemer trubky pouzit z dovodu:
ze by som rad zachoval povodnu hadicu ktora je v egrku
- aky ma tato hadica vnutorny priemer (moj odhad je okolo 50-54mm)
dala by sa natiahnut na potrubie 60mm?

samozrejme zeby som rad zachoval aj hadicu na vystupe z IC (taktiez by ma zaujimal vnutorny priemer tej hadice dakujem

momentalny vykon auta je 180PS / 380nm (vyssie plany uz asi nebudu)

dakujem este raz za info
Uživatelský avatar
vadoho
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Odpovědi: 0
Registrován: 10 lis 2009, 19:55

Příspěvek od vadoho »

Ahoj klucí,jaký mi doporučíte fmic na passata B5,sestava afn+va turbo+sprint764,soft MVolesko
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Odpovědi: 0
Registrován: 23 říj 2011, 10:38

Příspěvek od peter.H »

sniper-- píše:A ja zase dneska odpoledne, zitra budu pokracovat na vedeni

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Aký rozmer ma ten IC?
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Leontýna TDI
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 14 led 2012, 10:44

Příspěvek od Leontýna TDI »

peter.H píše:
sniper-- píše:A ja zase dneska odpoledne, zitra budu pokracovat na vedeni

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us
Aký rozmer ma ten IC?



řek bych že 700x400x65
Uživatelský avatar
Neeo87
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 21:56
Bydliště: SB Slovakia

Příspěvek od Neeo87 »

klubaci mam otasku aky je vhodnejsi fmic na g4 jednostrany alebo prechodny?? uvazujemo fmic jednom stranom 180-550-65 rozmeri chladiacej casti a este chcem vedeit ci tento cooler vojde do rigo narazniku... a este aky priemer potrubia pre Va turbo
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

to by zaujimalo aj mna, a ak nevojde 180 tak jedine 140
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
mr.freezer
Přispěvovatel
Příspěvky: 561
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2011, 13:54
Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)

Příspěvek od mr.freezer »

aky material pouzivate na komplet kovove vedenie??? aka hrubka steny?? cim to zvarate?? diki moc
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV

Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji

VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

tenkostenne ruri klasika cierna ocel s pozinkom (v mieste zvaru zinok vyzerem kyselinou), nerezove kolena a prechodovky, zvaram to TIGom na kyvacku + fukam formovacku. To je cele, ziadna veda
Uživatelský avatar
Neeo87
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Odpovědi: 0
Registrován: 26 zář 2011, 21:56
Bydliště: SB Slovakia

Příspěvek od Neeo87 »

mne to je jasne len ma zaujima aky max fmuc vojde do origo naraznika na g4 nechcem objednat a tak zistim ze mi tam nevojde..... chcem tam dat fmic jednostrani 180/550/65
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Odpovědi: 0
Registrován: 17 říj 2011, 20:51

Příspěvek od Martin.D »

Pri Octavii ASZ + chip ( 170 ps ) je nutný FMIC alebo nie ? S hľadiska " životnosti " . A aká je bojočko najlacnejšia alternatíva aj s prácou ( majiteľ s výkonom hore nepôjde )
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“