zvyšovani vykonu ale benzin

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

mrknout na vačku jestli se nekrijou ventily a když né tak :
sehnat komplet vstřikování z G40/60
dát turbo +coler

nejjednoduší investice cca 10 000,-
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

to chce ale vyšší těsnění ne?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

záleží na tom, kolik budeš foukat, mně sneslo seriové těsnění necelej 0,5b
nejezdil jsem stím dlouho, ale jelo to pěkně, ikdyž jsem to neměl perfektně odladěné, všechno má svoje pro a svoje proti
jinak, ventili stříhat budou určitě, vždyť to je atmosféra
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Turbo je imho nesmysl, naopak resenim by byl kompresor - moznost pripadneho odpojeni, prima umera mezi otackami motoru a kompresoru (a z toho presne dany objem vzduchu). Pro "ladeni" maximalni urovne max. tlaku by bylo mozne pouzit POV.

V takovem pripade tu mam kompresor Eaton M64, kterej by se tam dokazal odvezt svou praci. Kdyztak mi posli zpravu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

já už nějakou zkušenost s přestavbou atmosféry na turbo mám, tak bych spíš šáhl po kompresoru- důvod je jednoduchej- íp by se myslím ladila směs než u turba-než mi fouklo turbo, tak to bylo bohaté, když mi fouklo, tak chudé, ale faktem zůstává, že přeplńování ať turbem, nebo kompresorem jsou nejlevnější koně
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Stejně tak jako u kompresoru to musíš doladit, takže tak jako tak, úprava řídící jednotky (nebo výměna) tě nemine.
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

to sice jo, ale kompresor má plinulej náběh, takže by možná stačilo jen zvednout tlak na vstřikovací liště, což u turba ee, fakt je ale zase ten, že tubo potřebuje pro svoji práci menší výkon z motoru, než kompresor
Ale za mně - pokud do toho nechce narvat víc, jak 15 000,- a koně chce, tak bych šel do přeplňovaní, tam ty koně jsou jisté. Pokud to někoho zajímá, tak doporučuju forum www.e30.cz tam je o těchle úpravách napsáno hodně.
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

ale chuje leda , když jo to fouknout tak stáhnout písty na soustruhu , dát kovový těsnění , a jezdit na e85
furt si uvědomte že neladíte skyline s 800ps

když se to povedlo už několika lidem tenhle postup tak proč by to nešlo i ted
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

jj a za 10tis jim to sežere písty jak to bude chudý :P
xkain
Přispěvovatel
Příspěvky: 385
Registrován: 28 říj 2010, 21:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od xkain »

nesežere.. v mém okolí jezděj 2 atmosféry překopaný na turbo, sám jsem to měl taky, když se chce, tak jde všechno, tady bych měl spíš strach o kliku, jestli je opravdu jen 3x uložená
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Jiri92 píše:Ale tady byla řeč o motoru 1.4 44kw v Ibize a to je úplně jiný motor než OHV ve Fabii....
někdo psal o 3x uložené klice.. pak by to byl OHV
pak je myslím 1,4VW 8v a ten je stejné koncepce jako třeba 1,6 AEE

jinak pokud je benzín chudý hodně, tak písty vydrží chvíli.. 10tkm by byl zbožný sen ;)
Uživatelský avatar
Golfisko
Aktivista
Příspěvky: 1109
Registrován: 01 bře 2006, 18:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeňsko

Příspěvek od Golfisko »

Bude to znít divně, ale asi bych to auto prodal a pořídil něco co má už ty koně v základu ;) Rozhodně to bude mít pak menší spotřebu než po úpravě
G3 Variant 1,9 TDiObrázek ... only S764
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

No já myslim, že když se to hezky odladí, tak by snad nemělo :)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
944
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 08 črc 2007, 21:54
Odpovědi: 0

Příspěvek od 944 »

Já bych tam dal dozadu VELKÝ KŘÍDLO a bude to mít hned o 20 koní víc :D
to by mohlo strejdovi pro začátek stačit....
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“