zvyšovani vykonu ale benzin
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Turbo je imho nesmysl, naopak resenim by byl kompresor - moznost pripadneho odpojeni, prima umera mezi otackami motoru a kompresoru (a z toho presne dany objem vzduchu). Pro "ladeni" maximalni urovne max. tlaku by bylo mozne pouzit POV.
V takovem pripade tu mam kompresor Eaton M64, kterej by se tam dokazal odvezt svou praci. Kdyztak mi posli zpravu.
V takovem pripade tu mam kompresor Eaton M64, kterej by se tam dokazal odvezt svou praci. Kdyztak mi posli zpravu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
já už nějakou zkušenost s přestavbou atmosféry na turbo mám, tak bych spíš šáhl po kompresoru- důvod je jednoduchej- íp by se myslím ladila směs než u turba-než mi fouklo turbo, tak to bylo bohaté, když mi fouklo, tak chudé, ale faktem zůstává, že přeplńování ať turbem, nebo kompresorem jsou nejlevnější koně
to sice jo, ale kompresor má plinulej náběh, takže by možná stačilo jen zvednout tlak na vstřikovací liště, což u turba ee, fakt je ale zase ten, že tubo potřebuje pro svoji práci menší výkon z motoru, než kompresor
Ale za mně - pokud do toho nechce narvat víc, jak 15 000,- a koně chce, tak bych šel do přeplňovaní, tam ty koně jsou jisté. Pokud to někoho zajímá, tak doporučuju forum www.e30.cz tam je o těchle úpravách napsáno hodně.
Ale za mně - pokud do toho nechce narvat víc, jak 15 000,- a koně chce, tak bych šel do přeplňovaní, tam ty koně jsou jisté. Pokud to někoho zajímá, tak doporučuju forum www.e30.cz tam je o těchle úpravách napsáno hodně.
ale chuje leda , když jo to fouknout tak stáhnout písty na soustruhu , dát kovový těsnění , a jezdit na e85
furt si uvědomte že neladíte skyline s 800ps
když se to povedlo už několika lidem tenhle postup tak proč by to nešlo i ted
furt si uvědomte že neladíte skyline s 800ps
když se to povedlo už několika lidem tenhle postup tak proč by to nešlo i ted
--775914666--stačí zavolat
, Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL

někdo psal o 3x uložené klice.. pak by to byl OHVJiri92 píše:Ale tady byla řeč o motoru 1.4 44kw v Ibize a to je úplně jiný motor než OHV ve Fabii....
pak je myslím 1,4VW 8v a ten je stejné koncepce jako třeba 1,6 AEE
jinak pokud je benzín chudý hodně, tak písty vydrží chvíli.. 10tkm by byl zbožný sen
