jo me se filtr protrhl a v trubkach sem mel 2mm nanos bordelu plus rez.
ja sem zkusil druhy DRV a tlak prestal kolisat,ale tento zase okamzite vypina pri pridani plynu nad 2500 a spatne startuje. zavad DRVcka je asi spousta uz sem zkousel 3 a kazdej delal neco jine.
Fiat Bravo JTD 100
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak,geo píše:Já bych se bál i toho vstřiku pokud ti pouští do přepadu a sem tam se přidá i jinej nebo se to chvilkama zhorší tak ti střída vylítne na 80% a při malém požadavku tlaku jdeš do nouze.Torgan píše:Nikoho uz nic nenapada?
nejdřív je nutné mít v pořádku vstřiky. Dělal jsem Boxera, teplý i studený startoval vcelku slušně, občas to ale začalo chrochtat a po jízdě v plné zátěži po dobu více jak 15 vteřin to vyplo motor. Když se s autem jelo opatrně tak to jen někdy spadlo do nouzáku. Vypínalo se to proto, že skutečný tlak v railu nedosahoval požadovaného tlaku. Vyměnil se regulátor, vyměnil filtr a zkontrolovalo se celé vedení paliva, aby tam nebyla netěsnost. Nic nepomohlo a tak to vypadalo na čerpadlo. Pak jsem ještě pro jistotu změřil přepady i když to startovalo dobře.
No a závada byla na světě, jeden vstřik byl totálně špatný a dva nic moc. Po výměně vstřiků motor běhal bez problémů.
Myslím si, že čerpadlo prostě už nezvládalo dodávat tolik paliva v dostatečném tlaku, protože únik na vstřikách byl už moc veliký.
Roman
Tak u mě vyřešeno a nakonec to dělalo sítko na DRV ventilu. Dal jsem DRV ventil bez sítka a OK. Před tím jsem dělal repas čerpadla, nic. Potom vstřiky na mašině 3 ze 4 totál v hajzlu, po repasu všechny OK, nic. Ze zoufalosti jsem už nevěděl co to může být a po zkoušce 4 DRV ventilů jsem si všiml že na všech sítkách jemný pilinky. Tak jsem vyzkoušel bez sítka a ejhle hodnoty a chod motoru jak z učebnice. Vysvětlení je jednoduchy: Lili tam červenou naftu a ta zapříčinila zadírání čerpadla v nádrži, nebo vstřiků a pilinky v systému zasrali to sítko a problém se vždy opakoval. Problém na diag se projevoval tím že na volnoběch lezl realný tlak na 600-700 bar nežli požadavek 300bar a pak čidlo tlaku nafty to kvůli bezpečnosti vypne motor. DRV ventil se zavíral až k nule.Torgan píše:No na hentom skace volnobeh medzi 274 a 330 coz je tiez dost. Daj vediet ci pomohlo to Cerpadlo zrepasovat
Ono to chcipne len niekedy. Vacsinou to hodi do nudzoveho rezimu a motor klepe jak stara hajtra
Chlapi no uvidim az ni to doveze. Len neviem co mam skusit ako prve. Je to student na vyske tak moc penazi nema. Ci najprv cerpadlo dat na test alebo vstreky.
DRV by to robit nemal. Ten som skusal jeden zo sitkom druhy bez sitka. Na tom bez sitka to islo aspon chvilku normalne. Budemmusiet sa v tom potom porypat hlbsie.
DRV by to robit nemal. Ten som skusal jeden zo sitkom druhy bez sitka. Na tom bez sitka to islo aspon chvilku normalne. Budemmusiet sa v tom potom porypat hlbsie.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw