Co způsobuje zanášení vnitřku turba?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

origoš .. ja som pozoroval skor opacny efekt, po zohriati sa to rozhybalo, po ochladeni to zatuhava
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
chose.sv
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 12 dub 2013, 16:00

Příspěvek od chose.sv »

Mám podobný problém, před rokem repas turba, nyní se zase problém opakuje.
Na koho bych se mohl obrátit na Vysočině?
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

Naposledy sa mi to podarilo uvolnit ostrou jazdou do 4500ot, kedy zrejme spaliny dosahuju teplotu, ked sadze zhoria, zrazu banka chodi od dorazu po doraz pekne, turbo ide od spodku az hore, ziadny nudzak.. mozes skusit toto, ale kludnou jazdou sa to zanesie zase, vypodlozit a bude klud

este dodam ze u mna sa to zanieslo vdaka zabudnutej natrhnutej hadicke podtlaku na turbe, bolo to citit na nabehu, teraz je to super, napriek tomu ze je to hybrid, a teraz dokonca so S764 a bez softu
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1644
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Woko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?
Vocadlo :D i ALH to umi :) ale tam casteji odejde banka na ovladani.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 839
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Příspěvek od tiguan2 »

Woko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?
66kw a81kw mají stejne turba přeci
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1644
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Fulltank píše:
Woko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?
Vocadlo :D i ALH to umi :) ale tam casteji odejde banka na ovladani.
Beneš :D Budu to čistit ty sráči.. skáče mi to do nouzáku že prý překročená regulační mez.. Zkusim jestli se to hejbe a pak de turbo ven..
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Woko_O píše:
Fulltank píše:
Woko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?
Vocadlo :D i ALH to umi :) ale tam casteji odejde banka na ovladani.
Beneš :D Budu to čistit ty sráči.. skáče mi to do nouzáku že prý překročená regulační mez.. Zkusim jestli se to hejbe a pak de turbo ven..
nezapomen si vyzvednout ty hid-tuning-svetla :D nebo je hodim do kontejneru
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1644
Odpovědi: 0
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Na to zapomeň..beru je určitě! Drž mi je..

(offtopic)
honnan
Nováček
Příspěvky: 1
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2013, 12:26

Příspěvek od honnan »

Trápí mne (i po výměně turba) stejný problém se zanášením lopatek jako mnohé zde. Je tady někdo z okolí Olomouce nebo aspoň z Moravy, kdo má zkušenosti s vypodložením lopatek a byl by ochotný toto udělat?
Předem díky! (v případě potřeby můžu poslat logy z VAGu, ale bojím se že diagnóza je jasná :( )
fuzzyi
Přispěvovatel
Příspěvky: 758
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2006, 08:52
Bydliště: Nový Jičín

Příspěvek od fuzzyi »

nikdy jsem tam nebyl, bylo to tady na foru. Máš to kousek od Olomouce..
http://www.rrauto.cz/kontakt/
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

radil by som Vám dať si poopravovať vstrekovače a tým sa problem skončí
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Janosik93 píše:radil by som Vám dať si poopravovať vstrekovače a tým sa problem skončí
nemuzu souhlasit, tyhle motory na to trpi a pokud se nevypodlozi bude se stale zadrhavat.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Hondavtr
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Odpovědi: 0
Registrován: 28 kvě 2012, 21:59

Příspěvek od Hondavtr »

Fulltank píše:
Janosik93 píše:radil by som Vám dať si poopravovať vstrekovače a tým sa problem skončí
nemuzu souhlasit, tyhle motory na to trpi a pokud se nevypodlozi bude se stale zadrhavat.
To je sice pravda,ale kouřivost má na to velký vliv. :)
O1, 1.9TDi 81kW ASV chip @ 101KW
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ak je dobre turbo, vstreky su v poriadku , motor ok, a tak isto sacie a EGR nemá prečo zadrhavať.... ak nieje dym, niesu usadeniny . ďalšia vec, diesel nieje auto na špontanie sa po meste, ale dlhe trate ....
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“