Co způsobuje zanášení vnitřku turba?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Magnatik
- Sběrač informací
- Příspěvky: 28
- Registrován: 30 črc 2011, 14:52
- Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR
Naposledy sa mi to podarilo uvolnit ostrou jazdou do 4500ot, kedy zrejme spaliny dosahuju teplotu, ked sadze zhoria, zrazu banka chodi od dorazu po doraz pekne, turbo ide od spodku az hore, ziadny nudzak.. mozes skusit toto, ale kludnou jazdou sa to zanesie zase, vypodlozit a bude klud
este dodam ze u mna sa to zanieslo vdaka zabudnutej natrhnutej hadicke podtlaku na turbe, bolo to citit na nabehu, teraz je to super, napriek tomu ze je to hybrid, a teraz dokonca so S764 a bez softu
este dodam ze u mna sa to zanieslo vdaka zabudnutej natrhnutej hadicke podtlaku na turbe, bolo to citit na nabehu, teraz je to super, napriek tomu ze je to hybrid, a teraz dokonca so S764 a bez softu
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
BenešFulltank píše:VocadloWoko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?i ALH to umi
ale tam casteji odejde banka na ovladani.

nezapomen si vyzvednout ty hid-tuning-svetlaWoko_O píše:BenešFulltank píše:VocadloWoko_O píše:Jen takovej dotaz.. všude jsem tu viděl 81kW,96kW apod..ale dělal jste to někdy někdo na 66kW ALH? Nebo tam tyhle problémy byly minimálně?i ALH to umi
ale tam casteji odejde banka na ovladani.
Budu to čistit ty sráči.. skáče mi to do nouzáku že prý překročená regulační mez.. Zkusim jestli se to hejbe a pak de turbo ven..

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
nikdy jsem tam nebyl, bylo to tady na foru. Máš to kousek od Olomouce..
http://www.rrauto.cz/kontakt/
http://www.rrauto.cz/kontakt/
RENAULT / TRAFIC II autobus (JL) / 2.0 dCi 115 (JL0H)