budiky maxidot do octavia 1 rs - problem

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

budiky maxidot do octavia 1 rs - problem

Příspěvek od airbone »

Prosim potreboval by som radu pre znameho:
auto: SKODA OCTAVIA 1 RS 1UO vyr 04/2001
povodne s malym mfa palubakom v malom displeji pod otackomerom
vymena za RS budiky s maxidotom:
1U0 920 841 C

nefunguju..... nekomunikuju cez diagnostiku, a ked su v aute, nekomunikuje ani RJ ABS, RJ motora a RJ airbag.
Budiky su nove.

mate niekto info ci sa to da rozbehat a preco tam je taky problem? povodne budiky boli can 920.... so starymi komunikuje vsetko....
podla etk by tam mali ist: 1U0920840C
Wíťa
Přispěvovatel
Příspěvky: 560
Registrován: 15 zář 2009, 23:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Okrouhlice

Příspěvek od Wíťa »

a sparovaly jste immobilizer?
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jsou 100% funkční?? Já když kupuju budíky beru si sebou připojení "na stole" a testnu si je. Pokud nefungujou nereagujou na diag nemohli nic spárovat. Osobně bych je zkusil na stole a vidělo by se.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

sparovanie neprebehlo, pretoze budiky vraj nereagovali. Budiky sa mi vratia tak ich odskusam mimo auto, ale boli uplne nove este s nezotretym cislom imobilizera. Uvidim ked sa vratia od zakaznika co s nimi moze byt, ale pocul som ze tie modely 04/2001 boli prechodove a vraj su to take polofacelifty a preto nemusia budiky komunikovat. Podla katalogu dielov pasuju az od 5/2001. Uvidim co bude, potom napisem.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Základné napájanie a diagnostický výstup sú rovnaké na predface aj face budíkoch. Takže komunikovat musia. Tie nové budíky asi nebudú OK,ked blokujú aj diagnostiku iných RJ. Ako píšu ostatný-zapojit na stole. V Topolčanoch Ti to viem pozriet.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Tak nějak komunikovat musí a to hned jak se připojí, bez ohledu na imobilizér nebo cokoliv jiného.
D toho auta podle toho jak jsi psal patří budíky gen 2,5 s 840 na konci
Nicméně když tak dáš budíky generace 3 s 841 na konci tak musí normálně komunikovat, imobilizér by měl jít přizpůsobit, jen nebudou ukazovat otevřené dveře a věci s tím spojené

začátek 2001 i když facelift, byl opravdu gen 2,5 - komfortka 799AH třeba, náhodou tu mám teď dvě taková auta Laurin ASV a 4x4 ATD a soused si koupil ASV taky takové... na to jak těch aut bylo málo celkem náhoda (noteeth)

Pokud správně chápu ty přechodové gen 2,5 tak to má imobilizér už jak generace 3 (píše to VIN) ale umí se to bavit se starou komfortkou generace 2 - třeba AH.
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tie prechodové budíky sa s komfortkou nebavia. Signál otvorených dverí ide z dverných spínačov priamo do budíkov.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já myslím že se baví s komfortkou...
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

budem mudrejsi ked sa mi budiky vratia a skusim ich pripojit mimo auto a komunikovat s nimi. Tie budiky komunikuju uz len cez CAN (Can L a Can H) interface alebo aj cez stary KKL??
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9221
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

i starý kll ale to není třeba stačí ti přeci + a - jestli se rozsvítí ne??
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

hansdob píše:i starý kll ale to není třeba stačí ti přeci + a - jestli se rozsvítí ne??
Rozsvietit sa rozsvietia, aj v aute sa rozsvietili ale nekomunikuju
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Vici píše:já myslím že se baví s komfortkou...
OK. Myslím to tak,že medzi komfortkou 2.5g a can budíkmi nie je komunikačný prenos cez BUS. Sú len paralelne napojené na dverné spínače.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

já ti rozumím. ale svého času jsem se díval do schémat a nevypadá to tak

a potkal jsem jednou velkou zajímavost

G4 99 AHF byly tam necan budíky 919 a komfortka Q (stejná jako AH ale neumí dálku)
do auta jsem dal sport chrom polodot 1J5 920 čili gen 3.... a ukazuje to otevřené dveře i píská když se nechají zaplá světla... jak je to možné? zatím jsem to moc nezkoumal.........¨

jinak jsem jen upravil budíky tak aby fungovala kontrolka bagů. I v klíčích zůstaly původní chipy.

Ale to s těma otevřenýma dveřma mi hlava nebere....
jurosdi
Aktivista
Příspěvky: 1243
Registrován: 05 pro 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: topolčany- SR

Příspěvek od jurosdi »

Tá kontrolka dverí sa dá pochopit,pretože 3.g budíky majú tiež vstupy na dverné spínače,len nové elektriky ich už namajú dopojené( všetko rieši Can bus komfortu). Ja nechápem to immo. Bud tie staré mali už 3.g immo,alebo tie nové mali ešte 2.g immo
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

immo je v pohodě. immo 3 umí fungovat i v režimu immo2 :)
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“