Klepot kovový zvuk +video 1.9tdi ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
TLukes
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 kvě 2011, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od TLukes »

TDI tech píše:Chlapi vy ste vazne odbornici. Nechcete sa zivit scifi. Aj keby ciste teoreticky bol prichpaty kanalalik k niektoremu hydrostelu, tak hydrostel by cvakal nie klepal. Vadny hydrostel vydava taky cvakaci zvuk cak, cak, cak, cak, cak... Ale tak charakteristicky ASV klepu akoby od stvrteho valca niekto mlatil malym kladivkom po motore. Zaujimave je ze neklepu furt, niekedy klepe a niekedy nie.
tím čtvrtým válcem myslíš který? Ten u rozvodů?
OI L&K tdi 81kW 2001
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

u zotrvacniku
jamaj
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 21 kvě 2012, 18:09
Odpovědi: 0
Bydliště: jižní čechy

Příspěvek od jamaj »

tak mě ten zvuk jde z válce hned u rozvodu a to zezhora z víka. :? co tam může ještě klepat když jsem hydra měnil?
TLukes
Sběrač informací
Příspěvky: 39
Registrován: 14 kvě 2011, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Příspěvek od TLukes »

já mám úplně to samé jako jamaj
OI L&K tdi 81kW 2001
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

hodnota predvstriku je jaka? Jinak to dost klepe, co jsi daval za hydra - znacku? Mam taky ASV a takto mi klepala hydra pred vymenou.... Po vymene klid dal jsem INA made in Germany nikoliv INA made in Poland....
kebs
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 20 lis 2012, 19:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Opočno

Příspěvek od kebs »

Už jste řešili ventily respektive jejich vůli?

jeden kamarád měl stejný problém. Nějak se mu tam ucpal ten hydraulický hajzl co tu vůli nastavuje a postupem času to bylo horší a horší....
Fábia Combi (6Y5) 1,9 TDi, 74 kW, 101 PS, EGR off
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Rado-diesel píše:mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Jednoduchšie je zmerať tlaky vo valcoch , čím vylúčiš netesný ventil . Chybu hľadaj v spôsobe spaľovania - predvstrek , dávka paliva , tryska , cetanové číslo paliva .
Než čokoľvek rozoberieš skús použiť VIF do nafty a som si istý že bude tichší .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

senioring1 píše:
Rado-diesel píše:mne to klepe zasa medzi 3 a 4 valcom nwm presne od ktoreho to je ale asi idem robit hlavu dam ju dole a uvidim mozno ze je na dajakom ventile nalepsny karbon abo co abo ci neni nejaky ventil prikriveny lebo nemam ani taky vykon aky by to malo byt ci nahodou neprepusta dajaky ventil
Jednoduchšie je zmerať tlaky vo valcoch , čím vylúčiš netesný ventil . Chybu hľadaj v spôsobe spaľovania - predvstrek , dávka paliva , tryska , cetanové číslo paliva .
Než čokoľvek rozoberieš skús použiť VIF do nafty a som si istý že bude tichší .
nie to urcite nebude nic zo spalovanim podla mna bude netesnost a vola na dajakiom ventile lebo auto aj podimuje
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

kebs píše:Už jste řešili ventily respektive jejich vůli?

jeden kamarád měl stejný problém. Nějak se mu tam ucpal ten hydraulický hajzl co tu vůli nastavuje a postupem času to bylo horší a horší....
ano aj toto moze byt problem lebo jeden ma az velku volu ten hydrostel normalne na jemnny dotyk ho stlacim dnu takze moze byt pripchaty olejovi kanalyk ktori tlakuje do hydroštelu olej
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

josef10 píše:hodnota predvstriku je jaka? Jinak to dost klepe, co jsi daval za hydra - znacku? Mam taky ASV a takto mi klepala hydra pred vymenou.... Po vymene klid dal jsem INA made in Germany nikoliv INA made in Poland....
hodnota je dobra som pozeral na grafe a hydrošteli som menil a stali ma asi 70€ a urcite su dobre lebo aj predchadzajuci majitel ich menil ale ja som otom nevedel tak som zassa vimenil takze mam aj tie stare co maju asipol roka
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Jsem stejného názoru jako TDI tech. Hydraulická zdvihátka to nejsou, ty by "klapaly" podstatně více. Neřešil bych to. Také se mi to nelíbí ale je to normální. AGR nebo AHF jsou podstatně tišší.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

prka píše:Jsem stejného názoru jako TDI tech. Hydraulická zdvihátka to nejsou, ty by "klapaly" podstatně více. Neřešil bych to. Také se mi to nelíbí ale je to normální. AGR nebo AHF jsou podstatně tišší.
dakto to neriesi ale minule som pocul ine asv a vobec to tak neklepe
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
Uživatelský avatar
Rado-diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 18 bře 2013, 20:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Belá

Příspěvek od Rado-diesel »

Dneska som rano dal do garaze a vecer som potreboval dakde skocit som nastartoval a asi 5 minut nic a potom zas zacalo klepat... co by to mohlo byt ked to zastudena neklepe kratku dobu ??
Audi A3 8l 12/1999 1.9TDI 81kw/110ps ASV
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

za studena je hustejsi olej cize tlak oleja je vacsi, po chvili moze klesat tlak oleja nakolko sa trosku ohreje...a to moze sposobit klepot
Octavia 2 77kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“