Octavia 3 2.0TDI 150Hp 320Nm CKFC DSG
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
6700clasic zlatý tlačítkový telefony ty jebky dotykový to je peklo...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
tu som mal aj ja, bomba telefon, baterka vydržala, tak dlho, že som vždy hladal nabíjačku, lebo som zabudol, kde som ju dal.TDI tech píše:Ja telefonujem 6310i
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
iphone to je ta věc co spadne na zem a rozbije se přední nebo zadní sklíčko? to bych nemohl tuhle jsem mluvil s Liborem Hanzalem a může potvrdit že slyšel spoustu ran (stál jsem tak ve 3m na žebříku a telefon mi vypadnul) a cestou dolů se mi z něj sundal jen zadní kryt slezl jsem si pro něj a stále mi držel na lince 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Jj, styl vyhral nad funkcnostiLadas píše:iphone to je ta věc co spadne na zem a rozbije se přední nebo zadní sklíčko? to bych nemohl tuhle jsem mluvil s Liborem Hanzalem a může potvrdit že slyšel spoustu ran (stál jsem tak ve 3m na žebříku a telefon mi vypadnul) a cestou dolů se mi z něj sundal jen zadní kryt slezl jsem si pro něj a stále mi držel na lince
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
dobre jste to tu zasrali 
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Celkom zaujimave citanie. No namiesto vsetkych " vsevedskych" reci by ste si mohli v prvo rade nastudovat nejake aspon zakladne info o tychto novych motoroch. Viem, ze väcsine zucastenych by asi vyhovovalo, keby sa 1,9TDI vyrabalo este dalsich 100 rokov, no pre mna osobne je to uz naozaj nuda a zmierte sa, ze tento novy motor bude vo vsetkych modeloch dalsich min 5 rokov. Vyvoj nezastavite, mozete ho " osierat" , kritizovat, chvalit, no najprv ho musite dokonale poznat, sledovat , mozno sa na nom aj trosku zucastnit.TDIfun píše:dobre jste to tu zasrali
Dobry "tuner" si najprv nastuduje mechaniku, potom sa snazi dostak ku nejakym opisom softweru. Ked ma o tom apon nejaku paru, zacinal ladit, no bez brzdy,diagnostiky to nejde!
No a samozrejme to nejde s Galettom za 500KC a technikou Ctrl C/CtrlV.
Material na prvu cast Vam rad poskytnem http://www.ulozto.cz/xAip1tT/ssp-608-4- ... -0l-cz-pdf
A pevne dufam, ze sa to budeme coskoro bavit o uprave novych 2,0 TDI CR.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@PROFITUNER: K comu je dobre studovat prospekty hardwaru motora a zhanat popis softwaru RJ ked sa k flashovaniu dobre dlhu dobu (vacsinou) aj tak vobec nedostanes? Len uvaha, nekamenuj ma... 
To ze je ten motor zbytocne prekomplikovany, prouchovost bude vysoka a servis bude drahy - to je neodskriepitelny fakt, na to predsa netreba krcmove reci
Ako pises, evoluciu nezastavis... ale tato evolucia (z globalneho hladiska) chiptuningu a upravam motora nepraje, aj ked zopar velmi dobrych napadov je tam realizovanych, alebo mi chces tvrdit ze ano? Je to samozrejme jednostranny pohlad zakaznika typu "navstevnik fora Dieselpower", 95% ostatnych zakaznikov tieto veci riesit nikdy nebude.
To ze je ten motor zbytocne prekomplikovany, prouchovost bude vysoka a servis bude drahy - to je neodskriepitelny fakt, na to predsa netreba krcmove reci
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Podla mna CUPA motor bude nieco podobne ako ARL v roku 2001 To je moj osobny nazor a prianie.
Vsetky technologicke upravy boli prevedene hlavne koli emisiam a spotrebe. Celkovy problem starych 2,0 TDI ci uz PD alebo CR bol spotreba. Zakaznikom sa uz tie pociatocne investicie neoplatili, lebo TSIcka zeru uz dost podobne, este k tomu zakaznikov odradzuju realne problemy s DPFkom a vstrekovacmi. Je pochopiteln, ze nieco s tym urobit museli. Cas az ukaze, ako sa to inginierom s NDR podarilo.
Je mi jasne, ze s tychto mototrov uz 450PS robit nebudeme, no bezne upravovat sa budu!
Neviem, aky mas problem,no nova A3 sa uz upravovat da. Ja chcem dokonca objednat nejaku CUPA do firmy, no este sa da objednat iba v nemecku. Teda pockam a potestujem, to sa neboj.
Len som reagoval na tie kecy i EGR, o 1800 baroch atd. Prosim najprv si to nastudujte potom nieco krituzujte. Nic viac nic menej.
Vsetky technologicke upravy boli prevedene hlavne koli emisiam a spotrebe. Celkovy problem starych 2,0 TDI ci uz PD alebo CR bol spotreba. Zakaznikom sa uz tie pociatocne investicie neoplatili, lebo TSIcka zeru uz dost podobne, este k tomu zakaznikov odradzuju realne problemy s DPFkom a vstrekovacmi. Je pochopiteln, ze nieco s tym urobit museli. Cas az ukaze, ako sa to inginierom s NDR podarilo.
Je mi jasne, ze s tychto mototrov uz 450PS robit nebudeme, no bezne upravovat sa budu!
Neviem, aky mas problem,no nova A3 sa uz upravovat da. Ja chcem dokonca objednat nejaku CUPA do firmy, no este sa da objednat iba v nemecku. Teda pockam a potestujem, to sa neboj.
Len som reagoval na tie kecy i EGR, o 1800 baroch atd. Prosim najprv si to nastudujte potom nieco krituzujte. Nic viac nic menej.
Z tej skoliacej prirucky je krasne vidiet jak su tie motori po konstrukcnej (mechanickej) stranke zaostale. To co koncern FIAT pouzival pred dobrymi 10 az 25 rokmi oni to s malymi vylapseniami prezentuju ako novinku. Proste tie motori niesu nic nove aspon co sa mechaniky tyka. Trochu ma zaujala ta el. ovladana vodna pumpa a ten 3cestny termostat a tiez podtlakova viveva integrovana v olejovom cerpadle ktore ma el. ovladanie pre redukovanie tlaku. Proste aby sa vosli do emisnych limitov musia dokazat minimalizovat straty vsetkeho co sa hybe. Dojal ma ten ozubeny remen utopevy v oleji. Ci to bude robit dobrotu to sa uvidi, nechame sa prekvapit. Inac ten motor vyzera byt vymakany a celkom sa mi paci, horsie je to uz s tymi elektronickymi nezmyslami. No aked vidim ten komplikovany EGR a spol. tak mi je nevolno. Ako jedine pozitivum vidim, ze uz konecne budu TDIcka normalne topit jak benzinaky, predsa len v tych rotackach je kurenie v zime za trest. Prvych 8km klepem kosu jak v ruskom filme. Keby som nemal vyhrievane sedadla ta umrem. Zlata 20V turbo AGU, pobezi dva minutky a uz topi.
Z toho plynie jedina vec. EKOTERORIZMUS nezastavis!!!
Nuz co, zeleny lobisti si spravili z Bruselu ekotroristicku zakladnu so sietou po celej europe. A mi nevinny obcania sa mozeme iba bezmocne prizerat ich ekoatentatom ktore na nas dennodene pachaju (napr. emisne zony v mestach a pod.)
Z toho plynie jedina vec. EKOTERORIZMUS nezastavis!!!
Nuz co, zeleny lobisti si spravili z Bruselu ekotroristicku zakladnu so sietou po celej europe. A mi nevinny obcania sa mozeme iba bezmocne prizerat ich ekoatentatom ktore na nas dennodene pachaju (napr. emisne zony v mestach a pod.)
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Koupil jsem tuhle ecu novou, ale je virgin. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg