ASV žere
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 486
- Registrován: 03 úno 2010, 23:24
- Bydliště: Kroměříž
Odpovědi: 0
napíšu sem tak za 4 týdny, až vyjedu nádrž. mrknu se na plovák. odsaju naftu, dám 5 litrů a udělám základní nastavení.
možná že mě klame plovák- někdo ho měl venku, podle omrdánýho plastu kolem plováku. třeba to někdo jen ohl.
jak uložím logy (graf) za jízdy. nestíhám řídit a ovládat pc. dá se tam spustit nějaký nahrávání?? Mám vag-com hexcan vis
možná že mě klame plovák- někdo ho měl venku, podle omrdánýho plastu kolem plováku. třeba to někdo jen ohl.
jak uložím logy (graf) za jízdy. nestíhám řídit a ovládat pc. dá se tam spustit nějaký nahrávání?? Mám vag-com hexcan vis
Já když dám až po hrdlo,tak se mě ručička pohne až někde po ujetí 100 km.michal600 píše:základní nastavení ECU se dělá jak???
Jinak hodnoty vstřiků jsou ok vše kolem 0.15 až -.010 mg
dnes ráno sem kontroloval čidlo chk G62 a šlo pěkně až do ohřátí.
na plnou nádrž najeto asi 47 km a už to ukazuje něco málo pod plnou nádrž.
Seat leon ASV 81KW rv 2000 Powerplus 764 turbo 96 kw chip Huml-Dieselpower
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Kdyz zere neumerne rotacka, jsou KO trysky !!!! Odzkouseno, otestovano, vyreseno. 

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tekouci trysku muzes cistit kolik chces a lepsi to nebude.. Rozhodne vymena, a zrovna nedavno jsme tady v Cadce nekomu trysky menil na AGR, mel stejnej problem. Auto zralo. Ted uz je ok...sparco gti píše:staci ich poslat na ultrazvuk?alebo vymena
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
ja som par pridretych trysiek rozchodil, je to skor loteria bud pojde alebo umre uplne, ale ak su upchate, ultrazvuk nepomoze.
K tej spotrebe, ja mam cca 6-7 litrov lebo jazdim 50% mesto a niesom prekvapeny. Tam semafor, tu prechod tam kopec, motor sa ohreje na 60 a uz vypinam...
K tej spotrebe, ja mam cca 6-7 litrov lebo jazdim 50% mesto a niesom prekvapeny. Tam semafor, tu prechod tam kopec, motor sa ohreje na 60 a uz vypinam...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
cela tryska..sparco gti píše:meni sa cela triska aj s ihlou?alebo iba samotna triska
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg