po ránu zakouří

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Matty117
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 14 kvě 2012, 19:07
Odpovědi: 0

po ránu zakouří

Příspěvek od Matty117 »

Většinou po ránu nebo po dlouhém stání když nastartuju tak to chytne jakoby na tři válce ale jen tak na vteřinu nebo dvě zatřepe se celý auto a vyletí kula bílého dýmu.. pak už starty v pohodě... nevíte čím by to mohlo být??
o.rohovsky.o
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 26 bře 2013, 19:01
Odpovědi: 0
Bydliště: znojmo

Re: po ránu zakouří

Příspěvek od o.rohovsky.o »

Matty117 píše:Většinou po ránu nebo po dlouhém stání když nastartuju tak to chytne jakoby na tři válce ale jen tak na vteřinu nebo dvě zatřepe se celý auto a vyletí kula bílého dýmu.. pak už starty v pohodě... nevíte čím by to mohlo být??
zhavice,pada nafta ,gumky na vstrikach pokud je to pd
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Re: po ránu zakouří

Příspěvek od krejča »

Matty117 píše:Většinou po ránu nebo po dlouhém stání když nastartuju tak to chytne jakoby na tři válce ale jen tak na vteřinu nebo dvě zatřepe se celý auto a vyletí kula bílého dýmu.. pak už starty v pohodě... nevíte čím by to mohlo být??
neřeš to mě to dělá taky.nejde to vyřešit (LOL) není věc kterou sem 3x neměnil
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Mne to robí to isté.
a vsetko co som popozeral OK.
nafta nepada, zhavice nové, zvýšena štartovacia davka k tomu + predlžený čas žhavenia a furt to robí. Ale ak je nad cca 6°C tak na drnc. :punk:
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

skusil niekto, komu to tak za studena startuje, zmerat tlaky na studenom motore?

ja sa toho v mraze nemozem zbavit, samozrejme po kratkom stati, niekolko hodin, startuje super
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Mám komplet novej motor.tlaky 33 na všech válcích a dělá to pořád.
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

O jaký motor se jedná?
nepropadat panice...
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... a co čerpadlo pánové, kolik má za sebou?
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
misope
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 28 lis 2011, 12:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Partizánske, SK

Příspěvek od misope »

riesil som toto iste aj na ahf 81kw aj na 66kw alh a bezvysledne, novy filter, termoventil, spatny ventil, saci kos druhy, hadicky komplet nove, vstreky cisto nove a vzdy v zime rano zahulil nespalenou naftou + po starte sa zatriasol motor - resektive sa zachvel, hold cerpadlo uz po 200 000 nedava taky tlak a davku ako ma
Octavia 2 77kw
slaveknovi
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 23 bře 2013, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od slaveknovi »

Není ta kula bílého dýmu spíš pára? Ale to by jel motor v pohodě na 4 válce
Poslouchejte radio online a TV online. Při koupi auta přes autobazar preferuji autobazary v německu.
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

u mna pozorujem ze starter pomaly toci ked takto zle chyta, tak bud baterka (ma rok a 3 rocnu zaruku) alebo skusim ocistit kontakty starter-baterka a kostru motora a baterky
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od josef10 »

mam ASV a no problem..... Chybu treba hledat v cerpadle + vstriky + dostatecne otacky starteru.... a spravne nastaveny predvstrik...
candee
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 21 led 2013, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od candee »

mne to robi tiez (aj starter toci tak akoby pomalsie, a nabieha na 3 valce ale len prvych par sekund) a podozrievam nieco elektricke, lebo ked som kupil novu baterku asi 3-4 tyzdne to islo na brnk a potom sa to postupne zhorsilo zas. Vstreky boli precistene v ultrazvuku aj motor bezal na aditivum, kabelaz na vstreky nova, tesnenia aj vsetko a nepomohlo to ani trochu. Palivak je novy.

Jedine, co som este vobec neriesil boli zhavice, ale tak poznam ludi co nastartuju bez zhavicov PDcka aj v -10, cize troska pochybujem, ze by to bolo toto.

len pre info mam ASZ
Uživatelský avatar
Magnatik
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 črc 2011, 14:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Bánovce nad Bebravou, SR

Příspěvek od Magnatik »

slaveknovi: tu aromu nespalenej nafty, to sa neda s nicim pomylit, takisto ako rozoznas olej vo vyfuku, atd.
G4 ASV, FB S764, EGR OFF, turbo 96kW, jednohmota ATD HDS57, TT puky, soft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“