1.4MPI rozvody
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.4MPI rozvody
Zdravím, dneska nám jeblo těsnění pod vodní pumpou, tak chci při jednom vyměnit rozvody, jelikož docela dost mlátí a stejně chčije olej z pod vany a asi i z gufera na klice... chtěl jsem se zeptat za co zavěšujete motor? dá se povolit šroub řemenice kliky na rychlost nebo musí někdo šlapnout na brzdy? díky...
polo 1.4tdi AMF
Motor se může zavěsit za vodní pumpu, nebo podložit pod vanou. Já bych to podložil, vyměnil pumpu a pak to za ni zavěsil.
Šroub řemenice povol až po sundání vany - mezi kliku a blok si strč špalek a jde to úplně luxusně. Pozor - před povolením řemenice si vyšlápni spojku a nech ji nějakým klackem na podlaze po celou dobu opravy, aby Ti nevypadl axiální kroužek kliky.
Šroub řemenice povol až po sundání vany - mezi kliku a blok si strč špalek a jde to úplně luxusně. Pozor - před povolením řemenice si vyšlápni spojku a nech ji nějakým klackem na podlaze po celou dobu opravy, aby Ti nevypadl axiální kroužek kliky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tak pumpa je přetěsněna, ale je další problém ..auto je na volnoběh strašně neklidné... mistama už to vypada na chcipnuti, klepe se to jak ratlík... do výfuku to decela dost prdí.. .. jen si nejsem jisty tím, když povolim víčko oleje, tak to docela dost fučí... skoro stejně jako když dám ruku před výfuk.. hned mě napadlo jestli není KO těsnění pod hlavou ale to by se asi z toho i dymilo ne?
polo 1.4tdi AMF
Vadné těsnění hlavy má víc příznaků, nemusí to zrovna kouřit z výfuku.
Chtělo by to napojit na diagnostiku - třeba to hlásí chybu v zapalování (vadná liště, častý jev), mohla odejít svíčka, mohlo fouknout těsnění sacího potrubí..........
To zavěšení motoru se dá udělat tak, že vezmeš trubku nebo kulatinu, tu napříč nad motorem položíš přes špalíky na podélné výztuhy podběhů a na řetízek nebo kšandu na to pověsíš motor. Je to taková imitace hrazdy. Nebo se to nemusí věšet, ale po demontáži vany to podložit panenkou za blok.
Chtělo by to napojit na diagnostiku - třeba to hlásí chybu v zapalování (vadná liště, častý jev), mohla odejít svíčka, mohlo fouknout těsnění sacího potrubí..........
To zavěšení motoru se dá udělat tak, že vezmeš trubku nebo kulatinu, tu napříč nad motorem položíš přes špalíky na podélné výztuhy podběhů a na řetízek nebo kšandu na to pověsíš motor. Je to taková imitace hrazdy. Nebo se to nemusí věšet, ale po demontáži vany to podložit panenkou za blok.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Pokud ten problém co máš teď nastal po výměně pumpy tak mrkni jestli nemáš nepřipojenu tu hadičku co jde tuším od nádoby s aktivním uhlím k tělesu klapky.Je nalevo vzdadu pod deklem.Na klapce na ní je přípojka.Hadička je jen nasunutá bez pásky.Co ta se sakra dokáže nadělat psích kusů.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
no toho jsem si všiml nedávno.. byla skoro vypadlá z klapky tak už je hezky připáskovaná... právě už to jebe delší dobu.. ale jak jsem to složil tak se mi zdá že se to trochu zhoršilo... na vagu jsou chyby dvě.. jedna něco se zatížením.. dle DP netěsnost v sání... vyměnil jsem těsnění pod sáním.. bez vysledku... když mam motor nastartovany a tu chybu vymažu tak se motor strašně zatřepe jak kdyby chtěl chcipnout chyba skočí znova a pak se to zase trochu srovná.. nevím z jakých informací tato chyba vychází.. další chyba je že směs je příliš chudá,, je to jen sporadicky... nevim jestli to všechno nema mezi seboou souvislost... z vyfuku se nekouří.. to je cajk... jen to prdí.. zkusim udělat nějake video
polo 1.4tdi AMF
ono jak tam byl blbý filtr tak to zas hlasilo bohatou
.... jo ten posilovač otestuju.... tady jsem udělal nějake video.. hlavně ten zvuk stoji za to ale je trochu zkresleny
http://www.youtube.com/watch?v=4fSIPQED5sQ


polo 1.4tdi AMF
cez tu retaz nepocut motor
na felicii bol podobny problem, motor sa klepal, chcipal, mal slaby vykon, preco? pretoze ta vacka bola posunuta az do prdele, po vymene rozvodov len ticho pradie, a ma jemne vybracie frekvencie spalovania, ziadne trhanie. Ako bolo spomenute, rozvody origo, na kolieskach je razene CZ, stoja asi 600 stoviek, podla toho videa je to zrele aj na prekruzkovanie, prinajmensom.. kolko to ma nalietane? ta 1.3 s mrtvymi rozvodmi ma 250k (mozno stocene), ale kompresne tlaky su vyrovnane 1.2Bar, a rozhodne takto nefuci, u teba to vyzera tak na 400k. 

