1.4MPI rozvody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

1.4MPI rozvody

Příspěvek od honzas1 »

Zdravím, dneska nám jeblo těsnění pod vodní pumpou, tak chci při jednom vyměnit rozvody, jelikož docela dost mlátí a stejně chčije olej z pod vany a asi i z gufera na klice... chtěl jsem se zeptat za co zavěšujete motor? dá se povolit šroub řemenice kliky na rychlost nebo musí někdo šlapnout na brzdy? díky...
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Motor se může zavěsit za vodní pumpu, nebo podložit pod vanou. Já bych to podložil, vyměnil pumpu a pak to za ni zavěsil.

Šroub řemenice povol až po sundání vany - mezi kliku a blok si strč špalek a jde to úplně luxusně. Pozor - před povolením řemenice si vyšlápni spojku a nech ji nějakým klackem na podlaze po celou dobu opravy, aby Ti nevypadl axiální kroužek kliky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
mercedes
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 05 úno 2012, 12:49
Odpovědi: 0
Bydliště: JÍŽNÍ ČECHY

Příspěvek od mercedes »

nevim jak kdo ale ja motor zavěšuji za držaky ktery jsou určený na zavěšeni motoru
Oct1 agr pp764,chip,egr,kat off
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

A rozvody daj CZ Starkonice
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

díky moc.. mě nešlo tak za jakou čast to pověsit, spíš jakym zpusobem.. ale zatim udělam jen tu pumpu a příště rozvody bo v tom počasi se mi nechce nic
polo 1.4tdi AMF
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak pumpa je přetěsněna, ale je další problém ..auto je na volnoběh strašně neklidné... mistama už to vypada na chcipnuti, klepe se to jak ratlík... do výfuku to decela dost prdí.. .. jen si nejsem jisty tím, když povolim víčko oleje, tak to docela dost fučí... skoro stejně jako když dám ruku před výfuk.. hned mě napadlo jestli není KO těsnění pod hlavou ale to by se asi z toho i dymilo ne?
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vadné těsnění hlavy má víc příznaků, nemusí to zrovna kouřit z výfuku.

Chtělo by to napojit na diagnostiku - třeba to hlásí chybu v zapalování (vadná liště, častý jev), mohla odejít svíčka, mohlo fouknout těsnění sacího potrubí..........


To zavěšení motoru se dá udělat tak, že vezmeš trubku nebo kulatinu, tu napříč nad motorem položíš přes špalíky na podélné výztuhy podběhů a na řetízek nebo kšandu na to pověsíš motor. Je to taková imitace hrazdy. Nebo se to nemusí věšet, ale po demontáži vany to podložit panenkou za blok.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3784
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Pokud ten problém co máš teď nastal po výměně pumpy tak mrkni jestli nemáš nepřipojenu tu hadičku co jde tuším od nádoby s aktivním uhlím k tělesu klapky.Je nalevo vzdadu pod deklem.Na klapce na ní je přípojka.Hadička je jen nasunutá bez pásky.Co ta se sakra dokáže nadělat psích kusů.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

no toho jsem si všiml nedávno.. byla skoro vypadlá z klapky tak už je hezky připáskovaná... právě už to jebe delší dobu.. ale jak jsem to složil tak se mi zdá že se to trochu zhoršilo... na vagu jsou chyby dvě.. jedna něco se zatížením.. dle DP netěsnost v sání... vyměnil jsem těsnění pod sáním.. bez vysledku... když mam motor nastartovany a tu chybu vymažu tak se motor strašně zatřepe jak kdyby chtěl chcipnout chyba skočí znova a pak se to zase trochu srovná.. nevím z jakých informací tato chyba vychází.. další chyba je že směs je příliš chudá,, je to jen sporadicky... nevim jestli to všechno nema mezi seboou souvislost... z vyfuku se nekouří.. to je cajk... jen to prdí.. zkusim udělat nějake video
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Chudá směs a přisávání falešného vzduchu do sání mají velmi úzkou souvislost, nemyslíš? :-)

Hledej díru v sání (posilovač třeba).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

ono jak tam byl blbý filtr tak to zas hlasilo bohatou :D.... jo ten posilovač otestuju.... tady jsem udělal nějake video.. hlavně ten zvuk stoji za to ale je trochu zkresleny :D http://www.youtube.com/watch?v=4fSIPQED5sQ
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Změř kompresi zatepla. Tohle by mohlo dělat i těsnění hlavy. To fičení je šílený!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od STIB »

Nemáš ucpané odvětrání?
OCTAVIA- ALH
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

nekontroloval jsem to detajlně ale když ucpu otvor tak to nijak netlakuje, takže by to mělo odcházet odvětranim.. ale ještě na to mrknu
polo 1.4tdi AMF
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 30 bře 2013, 18:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od starynovy »

cez tu retaz nepocut motor (noteeth) na felicii bol podobny problem, motor sa klepal, chcipal, mal slaby vykon, preco? pretoze ta vacka bola posunuta az do prdele, po vymene rozvodov len ticho pradie, a ma jemne vybracie frekvencie spalovania, ziadne trhanie. Ako bolo spomenute, rozvody origo, na kolieskach je razene CZ, stoja asi 600 stoviek, podla toho videa je to zrele aj na prekruzkovanie, prinajmensom.. kolko to ma nalietane? ta 1.3 s mrtvymi rozvodmi ma 250k (mozno stocene), ale kompresne tlaky su vyrovnane 1.2Bar, a rozhodne takto nefuci, u teba to vyzera tak na 400k. :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“