Audi A4 2TDI PD 265HP 570Nm

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Ono je dost znát to quatro.a pravda je to těźký.asi jsem zmlsanej z lehčího auta (LOL)
Ale quatro je bomba,taky do něj pudu!
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Martin.D
Přispěvovatel
Příspěvky: 318
Registrován: 17 říj 2011, 20:51
Odpovědi: 0

Příspěvek od Martin.D »

To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Martin.D píše:No čo ti ja viem ......z 0 na 100 za 7,3 s plus minus nie je zlé ale pri tých koňoch by človek čakal aj niečo lepšie.
To nie je podripovanie aby sa zase niekto toho nechytil len názor (LOL) (LOL)
Možná že ten mezičlánek. :blbe:a jak jsem psal jeto dost těžký auto a při rozjezdu jsem trochu zaváhal. Ono by asi i řadit chtělo dřív.
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Tady dávám ještě jedno,ale opět zaváhání na dvojce. Jela by dál, ale to až na lepší silnic,nebo letišti http://uloz.to/xpSmX4QT/audi-from-dieselpower-2-mp4
Aulik
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 31 říj 2012, 14:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od Aulik »

Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)
Miliony né,cca.110 tis. Auto pořízený za cca.250 tis. a za ty peníze krásný svezení.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Torgan
Přispěvovatel
Příspěvky: 961
Registrován: 01 kvě 2009, 14:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Senica Slovakia

Příspěvek od Torgan »

Velmi pekne ti to ide na tu vahu, musi to byt naozaj pekne vozenie :D
Aku mas s tym spotrebu?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500 (noteeth) (LOL)
Jenže graf z 3,0TDi a stejným výkonem, bude podstatně jinej, krouťák bude lépe odspoda a nahoře to pojede dál, tohle ani moc jet ve finále nemůže, ten výkon defacto končí ve 4000ot a nej krouťák je o cca 1400ot níž, což je dost nehouby, hrozně malé využitelné pásmo otáček.
Co jsem porovnávaly grafy uprvané 530tky a 1,9ky z Brouka tak jedniné kde měla ta 1,9ka navrch bylo ve vysokejch ot, protože tam už soft u třílitra naftu ubíral a nebylo to naladěný tak aby to točilo kdoví kolik, a využití do těchto otáček, má ten šestiválec podstatně lepší.
Ale taky záleží co je tam za turbo a vstřiky (což je asi u PPD nej problém).
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Registrován: 14 zář 2008, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od Jayson »

Výborná přpomínka Thomy Obrázek Obrázek
wentos
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 úno 2011, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentos »

Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
Fakt, myslíš? (LOL) Bych byl blbej.
Nicméně pokud to bereš takto, tak pak by to žumpa byla samozřejmě taky, proto to tady píšu. Osobně bych to už dnes nedělal ani náhodou, toho času na tom..... :-(
Jedinný co chápu, když někdo na to prostě nemá a upravuje to postupně.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

wentos píše:
Thomy píše:
Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...
To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.
s odpovídajícím podvozkem a brzdami.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

každej si tím může projít, koupit silný auto je jedna věc a mít 260 PS z dvoulitra je druhá věc. To jen tak nikdo nemá a o to víc pak lidi čumí. :D
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
wentos
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 24 úno 2011, 09:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od wentos »

MirekX píše:každej si tím může projít, koupit silný auto je jedna věc a mít 260 PS z dvoulitra je druhá věc. To jen tak nikdo nemá a o to víc pak lidi čumí. :D
Nema, to je pravda, ale ve finale je to mnohem drazsi cesta. Nehlede na fakt, ze 2.0 neni ten vykon staveny.
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“