
Ale quatro je bomba,taky do něj pudu!
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Možná že ten mezičlánek. :blbe:a jak jsem psal jeto dost těžký auto a při rozjezdu jsem trochu zaváhal. Ono by asi i řadit chtělo dřív.Martin.D píše:No čo ti ja viem ......z 0 na 100 za 7,3 s plus minus nie je zlé ale pri tých koňoch by človek čakal aj niečo lepšie.
To nie je podripovanie aby sa zase niekto toho nechytil len názor![]()
Miliony né,cca.110 tis. Auto pořízený za cca.250 tis. a za ty peníze krásný svezení.Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500![]()
Jenže graf z 3,0TDi a stejným výkonem, bude podstatně jinej, krouťák bude lépe odspoda a nahoře to pojede dál, tohle ani moc jet ve finále nemůže, ten výkon defacto končí ve 4000ot a nej krouťák je o cca 1400ot níž, což je dost nehouby, hrozně malé využitelné pásmo otáček.Martin.D píše:To áno ale ak si zoberieš že sériová A5 3.0 tdi by mala mať okolo 6s a vaha o čosi vyššia ..... kone o čo to menej........ale budiš z tých nula na sto to až tak nie moc podstatne.
Len človek by čakal keď do toho nasype milióny ( obrazne povedané ) že to bude letieť a človek žmurkne okom a ma tam 500![]()
To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.Thomy píše:To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
Fakt, myslíš?Thomy píše:To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.
s odpovídajícím podvozkem a brzdami.wentos píše:To uz vsichni vi, kdo tuhle cestu absolvovali:-) A nyni vsichni zjistili, ze je jednodussi a levnejsi varianta, koupit auto v zakladu s pozadovanym vykonem.Thomy píše:To samý by někdo mohl říct o tvojí bejvalý octávce...Kornout píše:Tak to je dobrá žumpa, za ty prachy máš krásnýho Bawora, nebo Audinu v šestiválci a svezeš se daleko lépe, navíc to auto kdykoli solidně prodáš. Tohle už nikdy za ty prachy nepordáš, budeš rád, když za to dosteněš těch 250 teď.