Octavia 3 2.0TDI 150Hp 320Nm CKFC DSG
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
PROFITUNER: mě ale ten motor vůbec nezajímá z pohledu tunera, ale z pohledu uživatele. Kdybych ho měl, tak bych byl rád, že to vůbec jede, ani by mě nenapadlo to ještě tunit.
Mě zajímá, jestli ten motor zvládne najet 300tis. km na nekvalitní českou naftu, a zda se s tím nebudu muset bát jet 1500km od domova na dovolenou, stejně jako se nebojím s rotačkou...
Mě zajímá, jestli ten motor zvládne najet 300tis. km na nekvalitní českou naftu, a zda se s tím nebudu muset bát jet 1500km od domova na dovolenou, stejně jako se nebojím s rotačkou...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
PROFITUNER
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Na vsetky otazky ohladne zivotnosti odpovie iba cas. Myslim, si, ze keby niekto hodnotil rotacku v 90tych rokoch a planoval by z nej tahat 250PS a jazdit na nej 500 000km, tak tiez by sme sa mu vtedy smiali. No dnes je uplne jasne, ze to ten motor zvlada.
Tiez by nikto nepovedal v roku 2005 ze 2,0 TDI PPD 170 budae az taky srot, no cas ukazuje, ze to neni moc vydareny motor. atd.
Tiez by nikto nepovedal v roku 2005 ze 2,0 TDI PPD 170 budae az taky srot, no cas ukazuje, ze to neni moc vydareny motor. atd.
BLS BSS byl taky ve svojí době ekologický hit a co vydrží hovno jako PDD systémy ale o je vše o honbě za emisema a výkonem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
dovedete si někdo představit, že by dneska auta smrděla třeba jako avie? v tom dnešním provozu? škodovku 120 cítím kilometr, trabanta na 2km.... dopředu... 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
frantisek28
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Dnes jsou uz tak spickove materialy, ze olej remenu neublizi.. I Ford to tak ma..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
S týmto súhlasím.......MirekX píše:dovedete si někdo představit, že by dneska auta smrděla třeba jako avie? v tom dnešním provozu? škodovku 120 cítím kilometr, trabanta na 2km.... dopředu...
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Satčí prst do výfuku a je to jasný, to neokalmeš. Leda tak Jaster, jak to měl.TDIfun píše:hon uz zacal, ale tady je vse zkorumpovane.. Dle IHR uz skoli techniky emisi na poklep na obal, ci odpojovani snimacuHuml píše:jj, teď jsem koukal na zprávy na slovákách a už řeší jak jít po autech s vykuchaným DPF, je jen otázka času kdy začne hon u nás
Mě hodně vadí ten stop-start, to je velkej průser na životnost, už aby to někdo uměl přeprogramovat tak, že když to vypneš v menu, tak se to při dalším startu samo neaktivuje. Jak to musí vždy od výrobce být.
Jiank většina věcí co na tom motoru je, mě nepřekvapuje, o tom už se mluví dlouho, je to jak psal Andre.
PS: já ještě motor u mého posledního auta neviděl (bez vrchního plastu), takže asi tak pro mě
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Kornoute, s tím bych si dovolil nesouhlasit. Tys asi neviděl nové BMW M550d. Proč myslíš že má koncovky v černém chromu?Kornout píše:Satčí prst do výfuku a je to jasný, to neokalmeš. Leda tak Jaster, jak to měl.TDIfun píše:hon uz zacal, ale tady je vse zkorumpovane.. Dle IHR uz skoli techniky emisi na poklep na obal, ci odpojovani snimacuHuml píše:jj, teď jsem koukal na zprávy na slovákách a už řeší jak jít po autech s vykuchaným DPF, je jen otázka času kdy začne hon u nás
Mě hodně vadí ten stop-start, to je velkej průser na životnost, už aby to někdo uměl přeprogramovat tak, že když to vypneš v menu, tak se to při dalším startu samo neaktivuje. Jak to musí vždy od výrobce být.
Jiank většina věcí co na tom motoru je, mě nepřekvapuje, o tom už se mluví dlouho, je to jak psal Andre.
PS: já ještě motor u mého posledního auta neviděl (bez vrchního plastu), takže asi tak pro mě
Tak zatím jsem neviděl auto co má DPF a zahulí, jestli 550d hulí to nevím, nicméně provoz s a bez DPF je ve výfuku hodně znát, s DPF se trochu zašpiníš, to ano, ale bez DPF je to o hodně levelů jinde.
Neviděl jsem video z brzdy 550d kde by bylo vidět co leze z výfuku. Hoď link, rád se podívám a přiučím.
Neviděl jsem video z brzdy 550d kde by bylo vidět co leze z výfuku. Hoď link, rád se podívám a přiučím.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
jestli jsi neviděl špinavej vejfuk s DPF tak koukni třeba na automobilovou konfekci od pežotu 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1272
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Nenapsal jsem, že to hulí. Ale komentoval jsem tvojí větu, se kterou nesouhlasím. A to že prstem ve výfuku poznáš přítomnost DPF.Kornout píše:Tak zatím jsem neviděl auto co má DPF a zahulí, jestli 550d hulí to nevím, nicméně provoz s a bez DPF je ve výfuku hodně znát, s DPF se trochu zašpiníš, to ano, ale bez DPF je to o hodně levelů jinde.
Neviděl jsem video z brzdy 550d kde by bylo vidět co leze z výfuku. Hoď link, rád se podívám a přiučím.
Tak je to možný, ale neříkej že je u tý 550ky ve výfuku to co bylo u starý nafty? Vždyť třeba u PPD když to vyndáš, tak je to dobrej mazec co leze ven z výfuku a s DPF i po chipu to je furt čistý.reesha píše:Nenapsal jsem, že to hulí. Ale komentoval jsem tvojí větu, se kterou nesouhlasím. A to že prstem ve výfuku poznáš přítomnost DPF.Kornout píše:Tak zatím jsem neviděl auto co má DPF a zahulí, jestli 550d hulí to nevím, nicméně provoz s a bez DPF je ve výfuku hodně znát, s DPF se trochu zašpiníš, to ano, ale bez DPF je to o hodně levelů jinde.
Neviděl jsem video z brzdy 550d kde by bylo vidět co leze z výfuku. Hoď link, rád se podívám a přiučím.
Co ještě je hodně znát, když už je DPF na konci sil, tak je to taky špinavý víc.
Ale to se bavíme už o drobnosti, každopádně legislativně tohle budou za chvíly řešit, aby to na technický prostě bez DPF neprošlo. Tomu se nevyhnem.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
v cem? ze resis DPF apd hovadiny? zlata 1,9TDIPD, jaka bude CR ukaze cas, rozhodne nevydrzi vice jak PD, 81kw rotacku nenacipujes na 180koni.. co do spotreby a zivotnosti je rotacka porad BEST OFF..Toreto píše:tak prvé cr motory euro 5 ako napr v g6 su podlma mna určite lepšie ako pdčka ba pre mna lepšie ako rotačka načipovaný 81 kw motor na 180
ps a jazdí to bez problemu dosť dlho.
..:: Octavia vRS TDI - 210HP @ 476Nm NA PRODEJ !!!
..:: Leon Cupra4 TDI - 270HP @ 580Nm

