Po zabehnutý trysiek nižžší výkon - O1

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Po zabehnutý trysiek nižžší výkon - O1

Příspěvek od 19olo88 »

Je možné že po zabehnutý trysiek klesne výkon? Áno ide o Frids (LOL) ale prášia OK a tlaky su nastavené na 190b. Merané cez Kpower aj OBD dyno a stále sa hýbem len okolo 70kW a 195-230Nm..
Alebo toto meranie je na prd a ist radši niekde na brzdu ? (spotreba OK okolo okolo 5,8-6l ) :)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Brzda je podla mna relevantnejsi dokaz. Tie soft serepeticky niesu zle no do vypoctov vstupuje viacej vonkajsich faktorov (vstupnych premennych) ktore ho skresluju. Tkze zamna by som urcite siel na nejaku poctivo skalibrovanu brzdu.
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1132
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

A jaký výkon si naměřil před výměnou trysek?
Vůbec bych se nedivil, kdyby ty trysky Firds měly nižší průtok = výkon. S rozprachem a otvíracím tlakem na testeru to vůbec nesouvisí. :)
Obrázek
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

takze kdyz jsi to namontoval jelo to dobre ale po case to zeslablo?
toledo ahf,184/450
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Skor si myslim, ze to ide furt rovnako len si si uz na ten vykon zvykol a zacalo sa ti malit. To je cele ;)
ondrejj.k
Přispěvovatel
Příspěvky: 187
Registrován: 30 říj 2010, 07:39
Odpovědi: 0
Bydliště: vysocina

Příspěvek od ondrejj.k »

no ale moznost mensiho oteviraciho tlaku je vid pokud si to krapet sedlo,ale nejspis by to nebylo znatelny,pokud to nema pod minimem
toledo ahf,184/450
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 579
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Po výmene trysiek som s Kpowerom nameral 83kW/230 Nm (viem kpower je len orientačný ale auto ožilo oproti sérií) ale po čase som pocítil že to auto zlenivelo tak som dal trysky na stolicu nastaviť (1,2,4 -OK , 3 - nižší otvárací tlak 175b - nastavený na 190b) auto sa trosku prebralo ale nič moc (wallbash).. A ked som to dneska porovnával s Passatom AHU 66kW original tak výkon aj zrýchlenie bolo skoro rovnaké. (wallbash)
Posledné merania s Kpowerom a OBD Dyno mi vypľujú výkon len okolo 70-74kW a 190-201Nm.(hm)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
Bradytec
Přispěvovatel
Příspěvky: 202
Registrován: 15 zář 2008, 18:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Černčice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bradytec »

To to čtu brzo.

Hele takhle, v pátek mi přišli firds P764 flákl jsem je to těla nstavil na 220- rozprašovali duprově. A jak prděli. Dal jsme i je na AFN a auto od té doby od 1000 do 2500 ot. se jako by hádalo když fouklo turbo. Nevím čím to. A od 2500 kopanec do sedačky a superrr. Ale :-( auto mám pro práci a prostě ať jsem udělal cokoli, tlaky na 180, 2x čerpadlo, snímač otáček, váha, jednotka, tak pořád to samé. Sal jsme origo a jelo to normíl. Mám tam chip tak to s nima jelo brutálně ale sralo mě to poškubávání. Na druhé ecu chip nebyl a škubalo to také... Neví náhodou někdo co s tím? Jo, a čerpadlo jsem zkoušel ladít tak či tak nijak to nepomohlo. Dnes jsem to po 6 dnech bádání vzdal a dal origo špičky. Zítra ještě zkouknu jesltli náhodou kde mám ty P764 není vadný ten el. vstřik ale podle mě ne. Předtím mi normál chodily. Mrzí mě to. Prdí pěkně, ale proč to škubalo nebo jako by se hádalo. Něco jako by vynechával jeden válec :-(
Provádíme veškeré mechanické a elektrické práce: diagnostika, klimatizace, výměny autoskel, montáž tažného zařízení, opravy příhřevu D3W, D5W atd. Možnost odtahu na plaťáku.
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7558
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

za těch 6 dní bádání bys měl zaplacené nějaké zaručeně kvalitní...
mikesik
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 11 led 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: chomutov

afn

Příspěvek od mikesik »

kdyz jsem mel jeste AFN Toledo 81kw dal jsem jen Sprinty 764 serizeny v DP od VENCY vykon 96kw 286nm. a egr OFFjinak zadna uprava softu.zustal origo. zadne skubani nebo vynechavani. ted ALHAMBRA AUY na origo vstrikach 89kw. ted vstriky ASZ na 180. vykon 104.5kw mereno pres K-POWER
ALHAMBRA RV03 PRODANA Citroen Jumper 1.9 d delnik a Sharan rv 2005 4 motion vstriky ALka upraveny soft ŽATEC
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“