rada cerpadlo mtdi

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Aha no :-( tak to jsem nasranej ale jede to dvojka za plynem hrabala, ale je fakt ze ta prevodovka je kratka . Tak do toho necham udelat to cerpadlo, mam doma z toho td 55kw a tdi 81. A nejak to turbo teda
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2013, 18:57

Příspěvek od starynovy »

j ked tie dva skombinujes bude to ono, ono by to nejak slo aj keby si prehodil len vrsok z toho TD na toto, ale ked to vidim, tak je otazne ci je v nom menena celna vacka, nechaj to prestavat.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

starynovy píše:tak to je hrozny bastl, je na tom cerpadlo z atmosfery, s este zaplombovanym srobom bohatosti, to ide tazko lepsie nez samotna felicia :D takze bad news, potrebujes bud cele cerpadlo s pretlakovym korektorom, alebo aspon vrsok z neho.
Nesmysl, i motory s turbem fungují s čerpadlem bez přidavače.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2013, 18:57

Příspěvek od starynovy »

a bez tlaku v sani nechavaju na asfalte mastnu ciaru?
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Polovina přestavěných Mtdi tady jezdí s čerpadlem bez přidavače a nedá se říct že to špatně jede. Jen to víc kouří v nízkých otáčkách.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

A některý 1,9td od vw měli origo z fabriky čerpadlo bez přidavače.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2013, 18:57

Příspěvek od starynovy »

vsak prave to si mi nepovedal nic nove, ta davka je konstanta nezavisle na tlaku, to mozme napojit regulacnu objimku priamo na lanko, a naucit sa brzdit lavou nohou, tiez to pojde, a este ako (noteeth) . Nemyslim si ze je to tak spravne ked staci vybrat cerpadlo z TD, a zachovat tak aspon trochu dostojnosti na ceste.
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Auto okamzite reaguje na plyn je fak ze to kouri nez to naplni. Je tam i intercooler. V tydnuzmerim jakej tam jde tlak. A le tvrdil mi ze v tom je vacka z tdi.
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2013, 18:57

Příspěvek od starynovy »

kedze to mas len na zabavu mozes to nehat ako hovori Oldaf, tym srobom z boku budes riadit davku, doladis podla vzduchu aby to v plnej zatazi dymilo mierne, a prasis, ale na cestu by som stym nesiel, pri vacsich davkach by som sa asi trochu hanbil..
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

starynovy píše:vsak prave to si mi nepovedal nic nove, ta davka je konstanta nezavisle na tlaku, to mozme napojit regulacnu objimku priamo na lanko, a naucit sa brzdit lavou nohou, tiez to pojde, a este ako (noteeth) . Nemyslim si ze je to tak spravne ked staci vybrat cerpadlo z TD, a zachovat tak aspon trochu dostojnosti na ceste.
Vidím že je to o ničem, natáhni si lanko třeba na regulační objímku a brzdi čím chceš. Ale nikomu neříkej že pohledem na fotku poznáš že čerpadlo je na hovno a že to pojede hůř jak felda. :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

starynovy píše:kedze to mas len na zabavu mozes to nehat ako hovori Oldaf, tym srobom z boku budes riadit davku, doladis podla vzduchu aby to v plnej zatazi dymilo mierne, a prasis, ale na cestu by som stym nesiel, pri vacsich davkach by som sa asi trochu hanbil..
Jinak kámoš tady má pár let pasata s mechanikou bez přidavače a na 764 tryskách a nedá se říct že by to nejelo a nějak extrémně kouřilo.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
starynovy
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Odpovědi: 0
Registrován: 30 bře 2013, 18:57

Příspěvek od starynovy »

inac o VW motorch bez podavaca neviem, mali to jedine renaulty 1.9TD. Vsak ano, da sa, ale preco to robit? je rozdiel v cene tych cerpadiel na vrakaci?
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Asi to nejak nepoznam co je v tom cerpadle bez rozebrani?
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Shef
Přispěvovatel
Příspěvky: 375
Odpovědi: 0
Registrován: 23 lis 2009, 14:12
Bydliště: Kutná Hora

Příspěvek od Shef »

Asi to nejak nepoznam co je v tom cerpadle bez rozebrani?
Fabia ATD turbo VA 96kw, FMIC, C čidlo, 6q FSM->vyměna motoru za ASZ
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Odpovědi: 0
Registrován: 01 čer 2007, 22:14

Příspěvek od oldaf »

Shef píše:Asi to nejak nepoznam co je v tom cerpadle bez rozebrani?
Jde to do otáček? jestli jo tak to nech bejt, kdyby to bylo nepředělaný čerpadlo tak to nejde do otáček.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“