Power box
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Power box
Ahoj, dnes jsem zakopil power box Pbox CLM4, normalne jsme ho vrazil mezi 10ti pinovy konektor vše v pořádku ,ale kdyz jsem testoval nějakou změnu tak jsem na autě nic nepocitil a to jsem mohl kroutit potenciometrem jak jsem chtel ? Nemáte někdo trochu zkušneností ? a neporadil by jste mi nekdo co stim prosím ? Díky moc
jo ještě od power boxu vede dratek a na konci je nožák (konektor) a to jsme nevedel jestli se ma nekam zapojovat, tak jsme ho nechal volně ?
jo ještě od power boxu vede dratek a na konci je nožák (konektor) a to jsme nevedel jestli se ma nekam zapojovat, tak jsme ho nechal volně ?
Ach jo, to si kupis power box co je na uplne h**** a ani ho nevies zapojit? Moze to byt uzemnovaci kolik alebo aj napajanie. To nemas ani schemu ktomu? Si kuchar alebo co ze nevies co sa kam zapojuje.
VW Golf IV 1.9 TDi 81kw: spojka HDS, EGR+KAT off, tlumice KONI sport + Eibach, predek tvrde Strongflex, ...
https://www.proto3d.cz/
https://www.proto3d.cz/



Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
teraz ma asi ukamenuju, ale chip a powerbox je defakto to same, akurat powerbox, neznasam ten nazov, takze dalej to budem volat odpor za 3 centy v krabicke za 90€, nema ziadny smoke/torqoue limiter v "mape", a prida naftu v celom pracovnom rozsahu, co je neziaduce, pretoze to potom pri odpichoch huli ako lokomotiva, ale na zabavu s rozumom staci. predsalen odpor z kramu, a chip za 300€ je rozdiel. A pokracujeme v kazeni kseftu, zakupeny odpor, najlepsie viac otackovy potenciometer zapojime medzi vodic c. 2 a 3 na svorkovnici cerpadla, a sranda zacina niekde okolo 1K 

j typicky pristup, ked to nestoji milion, nebude to ono.. chod zapnut mozog par tisic ludom na zemi co tak jazdia, a to davaju ine vykony nez tych par soplov v traktore
pogoogluj Evry mode, vymyslel to skandivanec, ako inak, asi budes prekvapeny, ale nepriznas ze je to dobre, lebo si uz zaplatil chip.

Re: Power box
kup este jeden powerbox a zapoj ich..budes mat dva krat taky vykon..Tomig1 píše:Ahoj, dnes jsem zakopil power box Pbox CLM4, normalne jsme ho vrazil mezi 10ti pinovy konektor vše v pořádku ,ale kdyz jsem testoval nějakou změnu tak jsem na autě nic nepocitil a to jsem mohl kroutit potenciometrem jak jsem chtel ? Nemáte někdo trochu zkušneností ? a neporadil by jste mi nekdo co stim prosím ? Díky moc
jo ještě od power boxu vede dratek a na konci je nožák (konektor) a to jsme nevedel jestli se ma nekam zapojovat, tak jsme ho nechal volně ?

AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Citaj ty len, fesak, dalej mudre stranky o chiptuningu na internete, lebo v tom mas trochu hokejstarynovy píše:odpor za 3 centy v krabicke za 90€, nema ziadny smoke/torqoue limiter v "mape", a prida naftu v celom pracovnom rozsahu, co je neziaduce, pretoze to potom pri odpichoch huli ako lokomotiva


Tym ze budes budes v rovnici zvysovat hodnotu jednej premennej nikdy nedosiahnes rovnovahu....
Asi myslis Evry mod, nie?starynovy píše:pogoogluj Evry mode

Tieto veci mohli byt zaujimave v dobe ich vzniku, pred 10 rokmi, lenze uroven (profi)chiptuningu odvtedy nabrala trochu iny smer.....
P.S. Na ilustraciu jedno video s ukazkou "ladenia" davky paliva s 1.5kOhm potenciometrom..... Twist until the engine starts to shake.... vy tie auta musite nenavidiet

Naposledy upravil(a) subz3ro_tdi dne 13 dub 2013, 07:47, celkem upraveno 1 x.
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Starynovy napsal: prida naftu v celom pracovnom rozsahu...
No a kde máš vzduch?
Co to dělá s dobou vstřiku? - to sám nevím, to je skutečně otázka
Zábavu myslíš asi takhle: http://www.youtube.com/watch?v=P8L_33ErPPQ
To je kouř s diodou BAV21 - bez ní to na místě nezakouří a za jízdy jen minimálně než zabere turbo. S ní to hulí jak protržený, takže to taky nebude nikterak zdravý pro motor. Taky jí tam nemám. Ale udělám si jí na čudlík až mě zase jednou naštvou nějaký suverénní a drzí ciklisti
No a kde máš vzduch?
Co to dělá s dobou vstřiku? - to sám nevím, to je skutečně otázka

Zábavu myslíš asi takhle: http://www.youtube.com/watch?v=P8L_33ErPPQ
To je kouř s diodou BAV21 - bez ní to na místě nezakouří a za jízdy jen minimálně než zabere turbo. S ní to hulí jak protržený, takže to taky nebude nikterak zdravý pro motor. Taky jí tam nemám. Ale udělám si jí na čudlík až mě zase jednou naštvou nějaký suverénní a drzí ciklisti

Transporter T5 2,5TDI 96kw - svody, hybrid, F+80%, cooler, KAT off, spojka, soft ProfiTuning - 267PS, 568Nm
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
BMW 535D - full soft ProfiTuning 370PS, 7xxNm
Passat 1,9TDI 96kw, hybrid, cooler, vedení, výfuk, spojka, soft - 198PS 495Nm - ex
vsak ja nikde nepisem ze je to plnohodnotna nahrada za chip, to urcite nie, ale ked sa to vyladi na rozumnu mez, a necha na tlacitko tak v tom vobec nieje problem, daily driver so seriovym vykonom, a ked treba tak sa stlaci tlacitko a 30konikov. A nie hokej v tom nemam, ja som reagoval na tento konkretny "powerbox" za ktory dam ruku do ohna ze obsahuje len zmieneny potenciometer ktorym autor temy toci, a este to dokonca nic nerobi.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
vsak ja nikde nepisem ze je to plnohodnotna nahrada za chip, to urcite nie, ale ked sa to vyladi na rozumnu mez, a necha na tlacitko tak v tom vobec nieje problem, daily driver so seriovym vykonom, a ked treba tak sa stlaci tlacitko a 30konikov. A nie hokej v tom nemam, ja som reagoval na tento konkretny "powerbox" za ktory dam ruku do ohna ze obsahuje len zmieneny potenciometer ktorym autor temy toci, a este to dokonca nic nerobi.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
playboy> to s tou diodov je presne to iste, ta uprava sa da robit na SV cerpadla, na vahe vzduchu, na cidle tlaku, alebo cidle teploty vzduchu, tak urcite to zvysuje EGT, dobu vstreku prdlzuje, pretoze ak to robis konkretne na cerpadle, tym odporom stahujes napatie vazby z transformatora v hlave, a jednotka si mysli ze tam este nejde tolko nafty, a pridava budiace napatie>objimka sa posuva do +.
Kluci můžu se prosím zeptat jaký je rozdíl mezi Powerboxem a tryskama?
Powerbox oblbne jednotku a ta dá víc nafty. A když dám jen samotné větší trysky /bez softu/ tak ty neoblbujou jednotku, ale dají taky jen víc nafty.
Je jasný že nejlepší je chip, ale spousta lidí jezdí jen na větších tryskách.
Co je tedy menší zlo, powerbox nebo trysky?
Powerbox oblbne jednotku a ta dá víc nafty. A když dám jen samotné větší trysky /bez softu/ tak ty neoblbujou jednotku, ale dají taky jen víc nafty.
Je jasný že nejlepší je chip, ale spousta lidí jezdí jen na větších tryskách.
Co je tedy menší zlo, powerbox nebo trysky?