jak odzdusnujete cerpadlo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jak odzdusnujete cerpadlo?
Ahoj chci se zeptat vas zkusenych,jak odvzusnujete cerpadlo Bosch Vp44 ?(ma na sobe ridici jednotku)
Dik
Dik
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
potrebuju vyndat sani a pres nej jdou palivovy trubky ke vstrikum a musim vymenit palivovy filtr.tak se radeji ptamslovacek.milos píše:a co máš za problém s vepečkem, taky se stím seru už od lednaadi píše:a ten balonek nechas v aute a nebo ho nejak vyndavas?
Co resis ty?
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33624
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slyšel jsem že jsou s vepečkama problémy, mi došla v lednu nafta, pak se čerpadlo nechtělo chytit, tlačil jsem to do něj i čerpadlem, sem tam chytlo ale jak si chcípl už si zase nenatočil jedině zázrakem, čerpadlo jsem poslal do brna a že OK že je horší na počátek vstřiku ale musí jet, no nejelo, táhli jsme ho na laně 33 km a chytlo, pak jezdilo 14 dnů a už mi zas stojí před barákem, přísun paliva je OK, je to automat tak lanostarter nevím jedině zkusit při dečku zatočit na laně s motorem nevím,
podle mě se zasekávají lamely v čerpadle, známý mi taky líčil šou s vepečkem po opravě, tlačil naftu el,čerpadlem, starter černvený všude postříkaná nafta, střídání baterek pak to chytlo a několik let OK
můj čerpadlář mi líčil taky story a pokud přitáhnou VP odtahovka směr brno a zdar neřeší tak tak nějak no
podle mě se zasekávají lamely v čerpadle, známý mi taky líčil šou s vepečkem po opravě, tlačil naftu el,čerpadlem, starter černvený všude postříkaná nafta, střídání baterek pak to chytlo a několik let OK
můj čerpadlář mi líčil taky story a pokud přitáhnou VP odtahovka směr brno a zdar neřeší tak tak nějak no
ty špatný starty mě dělal předstřik a navíc si to přisávalo vzduch na přívodu čerpadla.
jinak na autě už 3 čerpadlo. vždy vyhořela elektronika díky oloupaným drátům ktérý dou kolem hlavy čerpadla.
odvzdušnovali sme to nádobkou co je na fridex na fabia.
připojit přímo na čerpadlo, nalít naftu zavřít víčko a fouknout aspon 0.5baru tlaku, odtáhnout trubky a musí chytnout během 20 sekund.
jinak na autě už 3 čerpadlo. vždy vyhořela elektronika díky oloupaným drátům ktérý dou kolem hlavy čerpadla.
odvzdušnovali sme to nádobkou co je na fridex na fabia.
připojit přímo na čerpadlo, nalít naftu zavřít víčko a fouknout aspon 0.5baru tlaku, odtáhnout trubky a musí chytnout během 20 sekund.
kdyz jsem vyndal trubky od vstriku,musim to nejak odvzdusnovat,nebo staci kdyz je necham u vstriku povoleny a budu chvilku stasrtovat?Jde mi jen o to,abych neznicil tohle cerpadlo
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
dikstarynovy píše:ak davas dole len vysokotlake trubky, tak je to v pohode, potom ich nasadis naspat, u cerpadla utiahnes, ale na vstrekoch nechas volne, chvilku startujes kym z pod prevlecnych matic netecie nafta, dotiahnes u vstrekov, a uz valis.
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Tak jsem cistil sani na saabu 9-3 2,2tid 85 kw rv 2002.Mel jsem vyndany komplet sani,a vysokotlaky trubky od cerpadla.Sani jsem vycistil,vse jsem zapojil jako to bylo,nechal jsem povoleny trubky u vstriku a startoval jsem,nafta strikala,tak jsem to zapojil ke vstrikum a auto nechce chytit.Nema vubec snahu chytit,ani neblafne.Nevite nekdo prosim cim to muze byt?
Do sani jsem striknul startovaci sprej a nema to snahu.
Pise to na diagnostice rele zhaveny,tak jsem dopravil do zhavicek proud a nic.cerpadlo vp44
Pred opravou to psalo
egr ventil spatny prutok vzduchu
cidlo tlaku v sacim potrubi
regulace plniciho tlaku
-auto nechtelo chytnout,po odpojeni cidla tlaku v sacim potrubi chytlo
ted to pise egr ventil,cidlo tlaku v sacim potrubi a rele zhavicich svicek
Do sani jsem striknul startovaci sprej a nema to snahu.
Pise to na diagnostice rele zhaveny,tak jsem dopravil do zhavicek proud a nic.cerpadlo vp44
Pred opravou to psalo
egr ventil spatny prutok vzduchu
cidlo tlaku v sacim potrubi
regulace plniciho tlaku
-auto nechtelo chytnout,po odpojeni cidla tlaku v sacim potrubi chytlo
ted to pise egr ventil,cidlo tlaku v sacim potrubi a rele zhavicich svicek
vw passat b5,5 1,9tdi 96kw
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009
Vw Golf III 1.9TDi 66kw,verze sociál se švihadlama
Vw Passat 1,9TDi PD 85kw
peugeot 405 1.8td
renault thalia 1,2 16V 2009