Sposoby odvzdusnenia brzd, vymeny brzdovej kvapaliny.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
DUDO100
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 19 úno 2011, 12:38
Odpovědi: 0

Sposoby odvzdusnenia brzd, vymeny brzdovej kvapaliny.

Příspěvek od DUDO100 »

Nazdar,
tymto by som sa chcel opytat na Vami uprednostnovanie sposoby odvzdusnenia brzd, resp. vymeny brzdovej kvapaliny. Co uprednostnujete? Vymenu slapanim brzdoveho pedala, pouzitie tlaku vzduchu+brzdovej kvapaliny vo vyrovnavacej nadrzke, alebo rucnu odsavacku?

Pozdavaju sa mi tieto vyrobky:

Odvzdusnenie tlakom:
http://www.speedpro.eu/nadobka-odvzdusn ... 10435.html

Alebo odsavackou:
http://www.uni-max.sk/odsavacka-brzdove ... suprava/d/

Uz nechcem pouzivat vymenu pomocou brzdoveho pedala zo znamych dovodov hlavne u starsich aut. Prosim popiste vyhody a nevyhody tychto sposobov.
Tymto prosim moderatora o strpenie, nejde o reklamu e-shopu ani vyrobku. Dakujem.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Tento problém také řeším, nicméně vloni jsem to odsával přímo z odvzdušňováku stříkačkou a nastával problém kavitace - kapalina se trhala. Pravidelné mezery. Při šlápnutí pedálem bez mezer.
Letos si udělám asi spešl víčko a budu to dělat přetlakem. Tak to dělají i v servisech, jenže mají lepší výbavu a né domádo.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
Miki2t
Přispěvovatel
Příspěvky: 319
Registrován: 13 bře 2011, 14:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od Miki2t »

ja myslim ze spis nez kavitace to je tahani vzduchu pres zavit odvzdusnovaku. Ja odsavam odsavackou (z lednickoveho kompresora a hasicaku) a no no problemo
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

I to je vlastně možné. A jak to tedy přesně děláš, jestli odsáváš, tak ti musí jít taky přes závit vzduch. Nebo máš něco, co dáš místo odvzdušňováku a dotáhneš napevno?
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
DUDO100
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 19 úno 2011, 12:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od DUDO100 »

Podla mna je problem v tom.ze to nasava vzduch medzi hadickou a odvzdusnovacou skrutkou, ked sa privelmi povoli aj skrutka, samozrejme aj z tadial ako sa spominalo. No problem je vsak , co pouzit na odvzdusnenie tlakom, aky velky je potrebny tlak?1,4 bar alebo vyssie?Ked ta supravicka ma maximalny povoleny tlak len 1,4 bar, heh. Na internete som videl aj Motive produkty, ale tie sa u nas nedaju kupit. Vyzera to ako postrekovac, len to ma nanometer a vicko...

http://www.youtube.com/watch?v=04DZuyzAQDQ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“