Zastupenie www.alfatuning.sk Nitra
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zastupenie www.alfatuning.sk Nitra
www.alfatuning.sk piste postu az budete nieco potrebovat
Naposledy upravil(a) jurki888 dne 14 dub 2013, 22:21, celkem upraveno 1 x.
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
jo uz to vidim v ceniku. takze vlastne stejna cena jako kdekoliv CZ vetsinou i s brzdou
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Ono ta brzda totiz nieje na paradu, ale nato aby si vedel posudit v akom stave je dany motor pred upravou a po uprave. A hlavne vidis co znesie a kedy ma us dost napr. turbo , spojka a pod. Takisto dokazes nasimulovat tak extremnu zataz ktoru auto na ceste nikdy nezazije a podstatne skor odhalis nejaky problem ktory sa pred nachipovanim ani nemusel vyrazne, alebo vobec prejavovat a po nachipovani sa ukaze v plnej parade. Takisto vies deklarovat a obhajit si svoju robotu. A stymi konmi je to tak, ze mat brzdu je jedna vec a vediet s nou aj merat je druha vec. Mozes mat brzdu ked snou nevies merat, teda nevies aku metodu merania zvolit a nerozumies ako po matematickej a fyzikalnej stranke funguje tak ti je to iba kopa zeleza nanicjurki888 píše:ja brzdu nepotrebujem tak ci tak kolko krat na nej klamu dvihaju kone jak sa im zachce
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
TDI tech, no máš pravdu, meranie na brzde pred úpravou a po úprave (bez šachovania s meraním ) je rukolapný dôkaz o dobre odvedenej robote
ale ono to má aj druhú stránku veci
si vezmi na koľkých grafoch po úprave sú vlnovky krútiaceho momentu a úpravca s tým nič nechcel robiť...
Napríklad šmýkajúcu spojku uvidíš, zotrvák počuješ,a tak isto uvidíš na diagnostike ako chodí tlak turba, a zistíš aj váhu vzduchu. Ja tvrdím, že čosi sa porobiť dá aj bez brzdy, ale kým sa všetko skontroluje trvá to dosť dlho (a samozrejme sa nemusí odhlaliť všetko)
V tomto je brzda úplne luxusný a pohodlný stroj, odbrzdí sa úprava, ak je to bez defektov vec vybavená,a keď treba ladiť je to za pár chvíľ
ale ono to má aj druhú stránku veci
si vezmi na koľkých grafoch po úprave sú vlnovky krútiaceho momentu a úpravca s tým nič nechcel robiť...
Napríklad šmýkajúcu spojku uvidíš, zotrvák počuješ,a tak isto uvidíš na diagnostike ako chodí tlak turba, a zistíš aj váhu vzduchu. Ja tvrdím, že čosi sa porobiť dá aj bez brzdy, ale kým sa všetko skontroluje trvá to dosť dlho (a samozrejme sa nemusí odhlaliť všetko)
V tomto je brzda úplne luxusný a pohodlný stroj, odbrzdí sa úprava, ak je to bez defektov vec vybavená,a keď treba ladiť je to za pár chvíľ
npr ja som nameral nisi vykon na brzde pretoze vobec nestihal ten vetrak co tam mali uchladit intercooler stupali tam teploty ako hovado samozrejme seriu som odmeral to stihalo bolo 200ps tak ze motor je v super stave:-)
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON 
Cau ludia, rozmyslam na nad chipom (+ DPF/EGR OFF) do buducna, ake mate skusenosti s 1.9 Multijet 88kW verziou?, realny pokles potreby
hodnoty ktore su uvedene na http://alfatuning.sk/sk/tabulky.php sa mu zdaju uplne dostacujuce 310Nm a 150koni
hodnoty ktore su uvedene na http://alfatuning.sk/sk/tabulky.php sa mu zdaju uplne dostacujuce 310Nm a 150koni
Fiat Croma 1.9 M-Jet Dynamic 88kW + DPF
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
