Cauko
Nemal som diesel a neviem k tejto teme najst nic revelantne, tak som sa rozhodol opytat.
Mam FiatCromu 2007, 1.9 Multijet 88kW,.
Ide ako hodinky, spotreba fajn do 6.5, necuka, neskace, startuje na prvu supu, nema problemy sa zo zahriatym motorom tocit aj do 4000 RPM, nebadam ziadne vypadky vykonu, podla diagnostiky nemam ziadnu chybu a ani EGR mi nevyskakuje ze je chyba
Jedna vec ma vsak dost prekvapuje a to DPF a jeho regeneracia.
Podla FES bol priemer km poslednych 5 DPF regeneracii
Počet km od posledních 5 regenerací.: 239 km
Zanesení filtru pevných částic: 37,32 %
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 592 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 638,86 °C
Dnes som pozeral cez FES znova stav, mal stav zanesenia DPF 58% a pocet km od poslednej regeneracie 150km, a to som poslednych 100km siel po dialnici 130 bez prestavky
Jeden technik mi tvrdi ze je to v poriadku druhemu sa to zda dost skoro.
Jedina vec co ma napada je EGR, zanesene najskor asi nebude, pretoze to by sa zasekavalo pri otvarani, ale to budem vediet zajtra ked to necham vybrat, druha vec, ze uz netesni poriadne, ale zase ako to viem otestovat, cital som ze vsak pokial EGR netesni poriadne zvysuje dymivost motora a tym padom aj castejsiu regeneraciu DPF
Kazdy regeneraciu som riadne nechal pri tom ukoncit nikdy som nevypol motor, radsej som sa este isiel niekde mimo mesta prejst aby sa regeneracia ukoncila.
Vdaka za tipy
Martin
Casta regeneracia DPF Fiat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Casta regeneracia DPF Fiat
Fiat Croma 1.9 M-Jet Dynamic 88kW + DPF
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Ahoj
Vdaka za info, volal som s p. Hermanom, on mi povedal ze je to vysokopravdepodobne EGR a podla toho co som cital to skor moze byt EGR ako DPF.
Podla stranky
http://powermotion.sk/index.php/poruchy-dpf-filtrov
a http://alfatuning.sk/sk/egr.php to tiez sedi skor na EGR.
Ale velmi rozmyslam nad tym balickom za 250E DPF, EGR OFF + mierny chip
Vdaka za info, volal som s p. Hermanom, on mi povedal ze je to vysokopravdepodobne EGR a podla toho co som cital to skor moze byt EGR ako DPF.
Podla stranky
http://powermotion.sk/index.php/poruchy-dpf-filtrov
a http://alfatuning.sk/sk/egr.php to tiez sedi skor na EGR.
Ale velmi rozmyslam nad tym balickom za 250E DPF, EGR OFF + mierny chip
Fiat Croma 1.9 M-Jet Dynamic 88kW + DPF
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Kosice okolie, ale nevidim problem trhnut aj Dubnicu, ked mam istotu ze vsetky upravy budu urobene kvalitne, tych 50e co dam za naftu mi za to stoji.
upravu planujem, neviem co to este bude vediet vykryt tento alebo az buduci rok
upravu planujem, neviem co to este bude vediet vykryt tento alebo az buduci rok

Fiat Croma 1.9 M-Jet Dynamic 88kW + DPF
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG
Ex - Opel Astra G 1.4 66kW + LPG