Zadní brzdy OI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Zadní brzdy OI

Příspěvek od BugiJČ »

Asi mi z toho rupne:( Minulej rok jsem měnil rok staré brzdové válečky protože tekly. Dneska jsem přezouval na letní a brzdové válečky opět tečou. První myšlenka byla když loni tekly, kluzné podložky pod paknama. TY jsem vyměnil a teče to pořád. Netušíte čím by to mohlo k sakru být? Originál vydržely 170tis a tyhle sotva 20. Díky za rady Jedná se OI 1.9 TDI 66kW
Bugi
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Mě třikrát vylili z STK kuli zadním bubnům, vyřešila to kotoučová náprava a tejdení repas ve sklepě za 0,- a vyšlo to levněji než kdybych se ty bubny snažil dát do kupy z ATE dílů.

Hlavně pakny si čuchnou brzdovky a hned jedna strana brzdí jednou tolik, proč teče novej váleček nevim, ale jak je tu napsáno mnohokrát, problém třeba hledat i v novém dílu.
....320cd
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a dával jsi hliníkový nebo litinový?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Biimbo píše:a dával jsi hliníkový nebo litinový?
Ahoj, litinový. To je nejakej problém?
Bugi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Sleepz
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 07 pro 2009, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sleepz »

Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
Octavia II 1.9TDi 77kW
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
Bugi
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

Sleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
3tis. se mi zád docela málo, na to že měnim celej zadek. To tak jedine shánět po vrakáčích ne?
Bugi
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
BugiJČ
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 10 dub 2011, 10:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Tábor

Příspěvek od BugiJČ »

roman1648 píše:
BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.
Bugi
Uživatelský avatar
JohnyFlat
Přispěvovatel
Příspěvky: 882
Registrován: 23 črc 2008, 16:06
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od JohnyFlat »

Sleepz píše:Myslím si že opravdu nejlíp vyjde koupit kotoučovku dozadu, sám jsem to vyměnil na mojí oktě za cca 4 hodinky, a stálo to cca 3tis. Brzdí to líp a vypadá to taky líp. Hlavně žádnej problém s prasátkama jako dřív.
ono sice je to lepší, líp to vypadá... ale kdo jezdí couračky, a moc nebrzí, hlavně prudce a dlouze, tak zase mění kotouče ještě než je sjede... protože jak to moc nebrzdí, tak to začně reznout a nebrzdí to na celé ploše... tak si vyber... nebo na většině oktávek jsem to viděl
Octavia TOUR 1.9 TDI ALH
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

BugiJČ píše:
Biimbo píše:a dával jsi hliníkový nebo litinový?
Ahoj, litinový. To je nejakej problém?
mě dodavatel doporučil hliníkový. Asi protože jsou dražší :-D
Ale je fakt že netečou. Beru TRW..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20255
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

BugiJČ píše:
roman1648 píše:
BugiJČ píše: Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Pakny, tam je vnich nejakej rozdíl? Kouknu ještě na ten buben jestli nejni jetej až moc, ale myslim že je tam od začátku auta a to je 220 tis.

asi je, jednou jsem dělal Vento nebo co to bylo, najeto 250 nebo tak, nový pakny, na pedál to nebrzdilo skoro vůbec a ručka taky prd
na opěrný body jsem COčkem navařil na každou paknu bobek, zbrousil že zbylo tak 2mm a brzdilo jak zamlada
ale to jsou zase takový DoDo...mělo by to být tak že dáš nový, došteluješ ručku a je to a ne se s tím srát takovýma experimentama

pak to někdo rozdělá a řekne si kterej kokot to dělal.. ;)

tady ty klínkový samostavy jsou o ničem, plno aut to má udělaný líp, nastaviš šroubovici že se kolo jakž takž točí, pak to trochu sedne a brdí to jak cip
Sleepz
Přispěvovatel
Příspěvky: 52
Registrován: 07 pro 2009, 19:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od Sleepz »

roman1648 píše:
BugiJČ píše:
roman1648 píše:jakej výrobce ?
my dáváme standartne LPR z Autokelly, občas dojde TRW nebo Bosch ale nikdy jsem tento problém neměl ? nebo si aspoň nepamatuju..
Ted abych nekecal ale myslim že naposled jsme dávali TRW. Zajímavé je že ale tečou obě ne jen jedno takže bude někde chybička:(
měřil jsi bubny - nejsou moc "vyjetý" ?
a bacha na pakny, tak nejsou jedny jako druhý, samostav je na max a ručka stejně prd brzdí
když z prasete jezdí pístky moc ven, mohlo by to začít téct, jinak mě nic nenapadá
fakt jsem ještě problém neřešil, že by nový prase začalo týct - ale stát se může, nějaký starý kousky ze skladu

k tý kotoučovce za 3000 - nevím no, když koupíš něco z vrakáče co leželo rok v kopřivách, čekají tě nový kotouče+desky a zrepasovat třmeny aby to fachčilo
Samozřejmě že nový nebyli, nicméně koupil jsem do nich jen nové desky a rozebral třmeny a odhnojil, nasadil odvzdušnil a brzdí to parádně.
Octavia II 1.9TDi 77kW
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3735
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Valecky dej hliniky.Nejlip origo skoda a nebo davam meteli a ty fungujou.Zaklad je mit dobry bubny.Jak je vyjetej tak nebrzdi rucka a zacne tect valecek.Kotoucovka je fajn ale musi se brzdit pokud nebrzdis tak kotouce sou za pul roku na odpis.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“