octavia I - podvozok

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
haro01
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2009, 20:31

octavia I - podvozok

Příspěvek od haro01 »

ahojte, viem že sa tu toho hodne popísalo ohľadne silentblokov ale neviem to rýchle nájsť a hlavne sa rozhodnúť. Chcem vymeniť SB na zadnej náprave. Neviem či tam dať originál, alebo niečo z RS, cupra ... ? Alebo konkrétne výrobcu :lemforder .... alebo iný? Niekde som sa tu dočítal že origo SB sú slabé na octaviu.

Ďalej chcem urobiť servis prednej nápravy.
Neviem aký zadný SB kúpiť? Originál alebo TT? Výrobca ?
Predný SB na ramene ? výrobca ?
Treba meniť celé rameno, alebo stačí čapy? Výrobca TRW, iný ?
Tyčky stabilizátora , výrobca ?

Ide mi o vaše skúsenosti, životnosť, kvalita ?
Ďakujem vopred za vaše postrehy.
AHF, EGR OFF BY Janosik
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

záleží co ty chceš, pokud chceš mít na podvozku všechno nové navštiv značku lemforder všechno vyměn, at to stojí co to stojí a máš klid,

třeba stím ale vůbec nic nezískáš

navštiv raději stk nech si protřepat nápravy a oni ti řeknou co je potřeba vyměnit, na táhla a uložení stabiláku je upozorni rádi to přehlédnou


;)
Uživatelský avatar
haro01
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2009, 20:31

Příspěvek od haro01 »

slovacek.milos píše:záleží co ty chceš, pokud chceš mít na podvozku všechno nové navštiv značku lemforder všechno vyměn, at to stojí co to stojí a máš klid,

třeba stím ale vůbec nic nezískáš

navštiv raději stk nech si protřepat nápravy a oni ti řeknou co je potřeba vyměnit, na táhla a uložení stabiláku je upozorni rádi to přehlédnou


;)
STK nič nezistilo. Vôľa v riadení, buchot z prednej a zadnej nápravy, GO sa nedá nastaviť-zadná náprava v .....
Už som objednal všetko lemforder..... len dufam že SB na zadnu napravu z fabie RS 6Q0 501 541 E bude pasovať.
AHF, EGR OFF BY Janosik
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi máš smůlu můj borec na stk 3O let opravoval nákladáky a osobáky, zatím na všechno přišel,
a stou geoško je to tak že munulý týden jsem viděl udělanou z autorizáku s papírama 3D :o auto bloudilo po silnici 25 mm rozbíhavost

a co jsem nedávno na supovi 3D dvakrát za 9OO kč tak borce akorát skásli a nic celá náprava povolená zabloděná doprava ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 27 dub 2013, 21:40, celkem upraveno 1 x.
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2007, 09:31

Příspěvek od borelli »

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Uživatelský avatar
haro01
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2009, 20:31

Příspěvek od haro01 »

AHF, EGR OFF BY Janosik
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Ale ti jsi psal o zadní nápravě a tam se žádný puky nedělaj, tak nějak nechápu co teda vlastně chceš?
Přední ramena nechat přední silentbloky origo, zadní dát z TTčka.
Zadní nápravu dát origo silentbloky. tohle je asi nej řešení pro normální ježdění. Zbytek pak tlumiče a popř. pružiny, každopádně pocit na nerovnostech řeší jedině pořádný tlumiče, to je hodně velkej rozdíl. Jinak na sériovejch ty rázu budou pořád, je to hold konstrukční ekonomická daň.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

resim ty puky na predni rameno taky. na jendom mam celkem velkou vuli,ale nemlati absolutne nic,ale geoska je pekne rozhozena jak si to tezky TDi capne. daval sem si to nacenit v jednom servise,kde si rekl 1900 vcetne geosky za ty z audi A2,ale videl sem,ze vytahl z krabicky znacku IMPERGOM coz je hrozne tvrde ja to koupil jako ulozeni motoru a zazival sem hruzu jestli to bude to same u podvozkoveho tak potez. on rikal,ze to ma overeny tak nevim. ono se totiz vsechno od motoru bude pres ten plnej prenaset ze? Jo a kdyz to budu delat sam,tak ten z audi je uzsi zejo. Orientace je fuK, a jak hluboko se ma zalisovat? a kdyz uz se ptam nikde sem nenasel postup vymeny tech predich silentbloku ne nechapu jak se tam da dostat:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:resim ty puky na predni rameno taky. na jendom mam celkem velkou vuli,ale nemlati absolutne nic,ale geoska je pekne rozhozena jak si to tezky TDi capne. daval sem si to nacenit v jednom servise,kde si rekl 1900 vcetne geosky za ty z audi A2,ale videl sem,ze vytahl z krabicky znacku IMPERGOM coz je hrozne tvrde ja to koupil jako ulozeni motoru a zazival sem hruzu jestli to bude to same u podvozkoveho tak potez. on rikal,ze to ma overeny tak nevim. ono se totiz vsechno od motoru bude pres ten plnej prenaset ze? Jo a kdyz to budu delat sam,tak ten z audi je uzsi zejo. Orientace je fuK, a jak hluboko se ma zalisovat? a kdyz uz se ptam nikde sem nenasel postup vymeny tech predich silentbloku ne nechapu jak se tam da dostat:D
¨¨¨¨


sikin o té tvrdosti si myslím že to sem zavedl nějaký teoretik blbec kterému se zdá, takový co pozná víno kyselý sladký červený a bíly,

já ty plné puky febi peru běžně o tvrdosti nic nevykládám jen o nízké ceně a trotl je spokojený
pokud někomu řejknu že tt puky přitvrdí podvozku tak to každý hned cítí, pokud to deklaruji že podovzek bude jak pohádka maximální spokojenost

;) ;) o kole a ten puk je kulatý a blbosti je to zde http://www.youtube.com/watch?v=copBMJZGt6o
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já kupuju buď origo v německu, nebo ty Febi tuším, oboje funguje normálně. Nejsou nejlevnější a ta cena se sbíhavostí je asi OK.
Zalisovat to uvidíš, až to rameno vyndáš, tam je to logický, jak to má být. Lisuju to normálně přes podložky a takový přípravky závitovou tyčí.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kornout píše:Já kupuju buď origo v německu, nebo ty Febi tuším, oboje funguje normálně. Nejsou nejlevnější a ta cena se sbíhavostí je asi OK.
Zalisovat to uvidíš, až to rameno vyndáš, tam je to logický, jak to má být. Lisuju to normálně přes podložky a takový přípravky závitovou tyčí.
ono pokud jedeš do německa na puky kolik to pak stojí :? napiš cenu ?

pokud lisuju puky z kel jak píšeš tal to byl i výmrd že jsem puk zničil, je totíž o dva milimetry větší jak díra :roll:

vyprdnul jsem se na to vyčistím díru a rvu to tam svěrákem po kouskách otáčím a lisuju
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

no prave ja ctu ,ze nektery maji vetsi prumer. ono me vseci presvedcuji,ze mam vymneit oba,ale ten druhej se ani nehne asi nekdo menil tak uvazuju,ze dam origo a pak az to prdne vymenim oba,a nebo spis jinak vymenim auto:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:no prave ja ctu ,ze nektery maji vetsi prumer. ono me vseci presvedcuji,ze mam vymneit oba,ale ten druhej se ani nehne asi nekdo menil tak uvazuju,ze dam origo a pak az to prdne vymenim oba,a nebo spis jinak vymenim auto:D
když chceš nalisovat hlinu do železa tak by ti stejný průměr asi vypadl
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ten origo to je nejaky silon? na aukru sem nasel original FEBI sleva za 50 kc coz s ehodi,ale plus postovny uz je zase nekde jinde. nevite:D jaka je sleva v kelly na febi? na neco mam 20% na neco 40 na neco az 60 tos nevim.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:ten origo to je nejaky silon? na aukru sem nasel original FEBI sleva za 50 kc coz s ehodi,ale plus postovny uz je zase nekde jinde. nevite:D jaka je sleva v kelly na febi? na neco mam 20% na neco 40 na neco az 60 tos nevim.

slevy v kel stím musíš umět pracovat já osobně se na to vyprdnul zvedli taxe tuším o bjednávky nad dvojku a celkově nad třicet tak chodím i jinam ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“