
Brzdy-inspirace pro ostatní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- coltik
- Aktivista
- Příspěvky: 1048
- Registrován: 23 led 2006, 15:12
- Bydliště: Železný Brod
- Kontaktovat uživatele:
Taky jsem na jaro přezul na 312mm Zimmermann,sice nevrtaný,ale i tak to je znát oproti 288 sérii...


VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Trochu ozivim
Jen tak orientacne, co stoji udrzba prednich R32 z GIV, cetl jsem neco o 20 litru ale myslim si ze je to prehnany.... 10 tis je moznych?
A jinak je mozno na 256ku zadek hodit jeste 15'' kolo? Respektive fungovala by kombinace 288+256? Predem diky!

Jen tak orientacne, co stoji udrzba prednich R32 z GIV, cetl jsem neco o 20 litru ale myslim si ze je to prehnany.... 10 tis je moznych?
A jinak je mozno na 256ku zadek hodit jeste 15'' kolo? Respektive fungovala by kombinace 288+256? Predem diky!
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
Diky, napad 288+256 pada, tak to pak uz dam rovnou rsky komplet a musim sehnat zimaky 

O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 121
- Registrován: 07 bře 2011, 14:45
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 386
- Registrován: 26 črc 2011, 12:56
- Bydliště: Wien
- Kontaktovat uživatele:
mhm tak podlozky davat nebudu, a asi docela jiste se to na 15x6j ET38 nevejde 

O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Pokud se tedy nevlezou 256mm brzdy z O1RS do 15'' kol O1 (bez adaptéru), je tedy nějaká možnost větších brzd na místo zadních 232mm ? Asi pak bude jednodušší řešit jinou směs desek, i když jak vidím cenu DS2500, nevěřím svým očím 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
ake ET je minimálne na zadok 256x22 z O1RS na F1RS nutne bez podložiek, ja mam elektrony ET43 a jemne to sucha strmen, otazka je ci plechovy disk na zimu standard VW group s ET42 vlezie bez problemu (bavime sa o 16"... 15" nevojdu vdaka RS predku, kde et43 staci...) nejake riesenie??? uz som premyslal jemne liznut strmen flexou
podložky nejak nemusim aj ked ich tam teraz docasne mam...

Trošku se sem vetřu..
Pořídíl jsem na Golf IV 280x22mm vrtaný zimmermann ,protože původní seriovky hejbaly volantem při brždění.
Zajel jsem je tak že sem jim prvních asi 300km moc nedávál,jen přibrždoval,potom jsem trochu přidal ale nic extémního. Mám je tam cca asi 2000km a při brždění mi to stejně hejbe s volantem a dělá nepřijemný vibrace. Podotýkám že přední kola jsou bez vůle. Neříkám že jsou všechny klouby v top kondici,ale nemlatí,nehýbou se, ložiska nehučí a silentbloky jsou v pohodě... je možný že by se i tyhle mrchy za takovou chvíli zkroutily? Vim že je to zrovna nepovedenej rozměr..
Mohl by to dělat zadek? Tam jsou starší kotouče kdy se mi jednou stalo že se nevratila ručka.. bohužel jsem s tim musel jet a kotouč byl do běla.. Přisuzuju to i tomu,ale radši se zeptám..
Pořídíl jsem na Golf IV 280x22mm vrtaný zimmermann ,protože původní seriovky hejbaly volantem při brždění.

Zajel jsem je tak že sem jim prvních asi 300km moc nedávál,jen přibrždoval,potom jsem trochu přidal ale nic extémního. Mám je tam cca asi 2000km a při brždění mi to stejně hejbe s volantem a dělá nepřijemný vibrace. Podotýkám že přední kola jsou bez vůle. Neříkám že jsou všechny klouby v top kondici,ale nemlatí,nehýbou se, ložiska nehučí a silentbloky jsou v pohodě... je možný že by se i tyhle mrchy za takovou chvíli zkroutily? Vim že je to zrovna nepovedenej rozměr..
Mohl by to dělat zadek? Tam jsou starší kotouče kdy se mi jednou stalo že se nevratila ručka.. bohužel jsem s tim musel jet a kotouč byl do běla.. Přisuzuju to i tomu,ale radši se zeptám..