tohle ti ukazuje "výkon" mezi jednotlivejma válcema
to co je do + tak ten válec je slabší a je dotovaný víc palivem . a - je naopak. většinou je to tryskama.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Huml píše:1) jestli máš 66kW ALH, vykašli se na trysky z 81kW a dej tam rovnou sprint764
2) ta kontrola a případné seřízení se dělá při té výměně
1) nechci delat vetsi turbo, ani cip a nejlip ani menit jednotku... a mam strach aby to moc nekourilo, tak nevim..
2) a kdo to umi? Jablonec mam dost z ruky (morava)
Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca
Jo, uz jsem si vsiml
Mam ALH, no ty sprint520 by fakt stacily ale jak s tim serizenim tech vstrikovacu - slo by to tedy provest i v Brne?
Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca
Pan Huml a taka vymena trisiek na 2.0tdi by sa dala spravit ? za ucelom zvýsenia výkonu ? co to obnása ? zvysi sa spotreba ? co je viac namahane a co treba este k tomu vymenit ?
Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca
Jo, uz jsem si vsiml
Mam ALH, no ty sprint520 by fakt stacily ale jak s tim serizenim tech vstrikovacu - slo by to tedy provest i v Brne?
je mi to jedno, ale děláš chybu, navíc rozdíl v ceně těch sad je si 600Kč, a je to fakt bez kouře. Pokud by si měl zájem můžeme se domluvit.