Vyrovnavani hladkosti chodu - co to je?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Vyrovnavani hladkosti chodu - co to je?

Příspěvek od Tomm »

Zdravim, na vagu uz nevim jakej kanal jsem nameril tohle (viz foto)

Motor 1.9 TDI ALH, serie

Co to znamena, na co to ma vliv, da se to nejak opravit na "0.0" a pokud bych daval trysky/vstriky z 81kw a nechal to tak, muze to necemu vadit?

Diky, Tomm

Obrázek
Obrázek
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tomm »

Tak neco jsem uz nasel, ale porad nevim cim se to nastavuje a jestli to ma na neco vliv - muze se neco po..?
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

tohle ti ukazuje "výkon" mezi jednotlivejma válcema
to co je do + tak ten válec je slabší a je dotovaný víc palivem . a - je naopak. většinou je to tryskama.
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Uživatelský avatar
martex
Přispěvovatel
Příspěvky: 387
Registrován: 23 led 2006, 19:02
Odpovědi: 0
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od martex »

Tomm píše:Tak neco jsem uz nasel, ale porad nevim cim se to nastavuje a jestli to ma na neco vliv - muze se neco po..?
nic se nenastavuje.."motor" si to reguluje sám právě proto aby šel plynule...
vyrovnává rozdíly mezi válci...
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tomm »

To chapu, ale kdyz je tam uz -1.8 a max. je -2.0, tak bych to rad nejak "opravil".. nebo proste posunul aby to bylo kolem 0.0 (hm)

Chystam se na vymenu trysek za 81kw, tak aby potom nebyl s tim nejakej problem :?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

to bude právě asi potřeba nejdřív vyměnit ty trysky, aby se to srovnalo ten chod
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tomm »

Huml píše:to bude právě asi potřeba nejdřív vyměnit ty trysky, aby se to srovnalo ten chod
To jsem potreboval vedet. A co nejaky serizeni vstrikovacu nebo tak?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

1) jestli máš 66kW ALH, vykašli se na trysky z 81kW a dej tam rovnou sprint764
2) ta kontrola a případné seřízení se dělá při té výměně
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tomm »

Huml píše:1) jestli máš 66kW ALH, vykašli se na trysky z 81kW a dej tam rovnou sprint764
2) ta kontrola a případné seřízení se dělá při té výměně
1) nechci delat vetsi turbo, ani cip a nejlip ani menit jednotku... a mam strach aby to moc nekourilo, tak nevim..
2) a kdo to umi? Jablonec mam dost z ruky (morava)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca :D
Tomm
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 27 pro 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Tomm »

Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca :D
Jo, uz jsem si vsiml 8)

Mam ALH, no ty sprint520 by fakt stacily ;) ale jak s tim serizenim tech vstrikovacu - slo by to tedy provest i v Brne?
Uživatelský avatar
markusaurelius
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 02 úno 2007, 22:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od markusaurelius »

Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca :D
Pan Huml a taka vymena trisiek na 2.0tdi by sa dala spravit ? za ucelom zvýsenia výkonu ? co to obnása ? zvysi sa spotreba ? co je viac namahane a co treba este k tomu vymenit ?
VW G5 R32 DSG
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

nevím jestli se na 16V vůbec nějaký větší trysky dodávají, myslím, že dobrý čip by udělal svoje, pokud ti jde o zvýšení výkonu
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tomm píše:
Huml píše:nemusíš dávat ani turbo ani čip a kouřit to nebude. Co máš za motor? Jestli ALH, nemáš co řešit a budeš tam mít bez mála 130k. Šak já nésu z Jablonca :D
Jo, uz jsem si vsiml 8)

Mam ALH, no ty sprint520 by fakt stacily ;) ale jak s tim serizenim tech vstrikovacu - slo by to tedy provest i v Brne?
je mi to jedno, ale děláš chybu, navíc rozdíl v ceně těch sad je si 600Kč, a je to fakt bez kouře. Pokud by si měl zájem můžeme se domluvit.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Tomm píše:To chapu, ale kdyz je tam uz -1.8 a max. je -2.0, tak bych to rad nejak "opravil".. nebo proste posunul aby to bylo kolem 0.0 (hm)

Chystam se na vymenu trysek za 81kw, tak aby potom nebyl s tim nejakej problem :?
+-2,5 je povazovano jeste v norme
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“