octavia I - podvozok

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

slovacek.milos píše:
Kornout píše:Já kupuju buď origo v německu, nebo ty Febi tuším, oboje funguje normálně. Nejsou nejlevnější a ta cena se sbíhavostí je asi OK.
Zalisovat to uvidíš, až to rameno vyndáš, tam je to logický, jak to má být. Lisuju to normálně přes podložky a takový přípravky závitovou tyčí.
ono pokud jedeš do německa na puky kolik to pak stojí :? napiš cenu ?

pokud lisuju puky z kel jak píšeš tal to byl i výmrd že jsem puk zničil, je totíž o dva milimetry větší jak díra :roll:

vyprdnul jsem se na to vyčistím díru a rvu to tam svěrákem po kouskách otáčím a lisuju
Hele vycházej +- stejně jao u nás ty Febi, tj. něco okolo 8-900kč za set, samo že v německu neplatím Mvst (DPH), přesně bych se musel podívat do Etky. Do německa do VW to mám asi 5 km, tak je mi to jedno. S tima od Febi ale taky nikdy nebyl problém, vždy to sedělo, tak nevím, jak to tam máte vy.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

kluci nevite jaka muze byt norma na vymenu tech zadnich silentbloku na fabii? jeden servis si rekne vcetne geosky 1900 druhej si rekne 2300 a treti 2600 a to podotykam nejsou autorizaky. Asi si to necham nacenit v autorizaku, protoze kdybych mel zvedak a vercajk tak si mylsim,ze za hodinu nemam co delat a navic uctovat si za jedne silentblok 562 kc mi pripada fakt nehorazny kdyz se jedna o nahradu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

7O minut vlevo 4O vpravo já to ja ty časy neumím a pak si ještě napočítají diagnostiku geošku podle servisu ;)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

na co diagnostiku?
sem se dival na video,ze s tim pripravkem na stahovani to musi byt za hodinku obe strany. ale bohuzel servis chce vydelat tak nauctuje 2-4 hodiny. O dilech ani nemluve za 562 kc se daji koupit 2 originaly a ne jeden v nahrade.No nevim zatim to nebudu resit. auto ejs tabilni jen by to chtelo tu geoskua to me zase vseci presvedcuji,ze je nesmysl ji delat bez vymeny tech silentbloku,ale to bych musel vymenit aj ty predni a to uz sme nekde na 3 tis
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:na co diagnostiku?
sem se dival na video,ze s tim pripravkem na stahovani to musi byt za hodinku obe strany. ale bohuzel servis chce vydelat tak nauctuje 2-4 hodiny. O dilech ani nemluve za 562 kc se daji koupit 2 originaly a ne jeden v nahrade.No nevim zatim to nebudu resit. auto ejs tabilni jen by to chtelo tu geoskua to me zase vseci presvedcuji,ze je nesmysl ji delat bez vymeny tech silentbloku,ale to bych musel vymenit aj ty predni a to uz sme nekde na 3 tis
diagnostika jakože zjistit jestli je uložení vadné, no a pak si na netu najdi kolik stojí profi přípravek na přelisování u virtu a zbytek ti dojde
Fordak
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Odpovědi: 0
Registrován: 14 lis 2011, 09:42

Příspěvek od Fordak »

Hele vycházej +- stejně jao u nás ty Febi, tj. něco okolo 8-900kč za set, samo že v německu neplatím Mvst (DPH).....

Od kdy se v nemecku neplati Mvst????
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja si to necham schvalne nacenit ve skodovce ja verim,ze to bude levnejsi jak v neautorizaku. ale aspon mam overeno,ze servis co ma o temer polovicni hodonovou sazbu je drazsi nez jiny. takze ybch to asi hodil do toho prvniho,ale asi az sjedu gumy a hned je encham aj prehodit pro geosku to bude asi lepsi
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Fordak píše:Hele vycházej +- stejně jao u nás ty Febi, tj. něco okolo 8-900kč za set, samo že v německu neplatím Mvst (DPH).....

Od kdy se v nemecku neplati Mvst????
Platí, normálně ano.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Kluci este znova se zeptam jak se vymeni predni silentblok ten valecek? to vypada bez lisu nemozne vyrazit starej snad nejak,ale novej? to bud epruzit ve sveraku s kladivem jak prase ne? je asi kravina menit zadni silentbloky,kdyz predni je taky volnejsi.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33545
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sikin1987 píše:Kluci este znova se zeptam jak se vymeni predni silentblok ten valecek? to vypada bez lisu nemozne vyrazit starej snad nejak,ale novej? to bud epruzit ve sveraku s kladivem jak prase ne? je asi kravina menit zadni silentbloky,kdyz predni je taky volnejsi.
podpal šulek autogenem, vypadne sám

nový tam narvi jak do panny namaž ho lubrigačním gelem ;)
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 30 dub 2013, 17:07, celkem upraveno 3 x.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

nebojim se o ten starej,ale ten novej dival semse,ze to lizuji aj sverakem,ale mam jen malej. prdel bude dkyz to vyndam rozlisuju a neslisuju:D to bude teprv problem kdyz neodjedu,ale zkusim si nejak poradit
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

sikin1987 píše:nebojim se o ten starej,ale ten novej dival semse,ze to lizuji aj sverakem,ale mam jen malej. prdel bude dkyz to vyndam rozlisuju a neslisuju:D to bude teprv problem kdyz neodjedu,ale zkusim si nejak poradit
pokud chceš mít jistotu,že demontáž i montáž bude v pohodě a jsi trochu zručný,není nic jednodušího než si vyrobyt přípravek není zase tak složitý :),ale osobně si myslím,že tenhle silenblok není potřeba měnit,taky jsem neměnil a dělal jsem komplet podvozek
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

jo to pise kazdej,ale jedna strana ma volny oba. hlavne teda ten zadni,ten predni neni tragedie. a kupodivu to vubec neklepe. druha strana tma muzu rvat jak chcu a oba jsou pevny jak beton. ten pripravek si nevyrobim takovy zavit bych si musel asi musel enchat vysoustruzit. jinak ten pripravek sem nejlevneji videl za 690 plus 150 postovny. No ja asi zkusim prvni vubec to rameno sundat abych se nezasekl dejme tomu na cepu nebo nekde a nekupoval to zbytecne a pak jel do servisu ,ke me reknou,ze si mam svoje dily strcit nekam. Nekdo dovoli svoje dily,ale necha si za praci o 150 az 200 na hodinu vic proste klasika o slevu toho dilu co maji do kapsy.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
haro01
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Odpovědi: 0
Registrován: 04 čer 2009, 20:31

Příspěvek od haro01 »

Dakujem za postrehy. Kúpil som všetko LMF. Zadná náprava RS, predná TT. Som zvedavý ....
AHF, EGR OFF BY Janosik
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

sikin1987 píše:jo to pise kazdej,ale jedna strana ma volny oba. hlavne teda ten zadni,ten predni neni tragedie. a kupodivu to vubec neklepe. druha strana tma muzu rvat jak chcu a oba jsou pevny jak beton. ten pripravek si nevyrobim takovy zavit bych si musel asi musel enchat vysoustruzit. jinak ten pripravek sem nejlevneji videl za 690 plus 150 postovny. No ja asi zkusim prvni vubec to rameno sundat abych se nezasekl dejme tomu na cepu nebo nekde a nekupoval to zbytecne a pak jel do servisu ,ke me reknou,ze si mam svoje dily strcit nekam. Nekdo dovoli svoje dily,ale necha si za praci o 150 az 200 na hodinu vic proste klasika o slevu toho dilu co maji do kapsy.
Nechápu co tu řešíte, stačí kus trubky, závitová tyč, matky a pár různých podložek. Jestli tohle nejste schopný vymyslet, tak radši nic ani nelisujte.
Ty přední ale většinou držej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“