Vystav rozvody na novo aby sa bolo coho chytnut. Tento problem mal aj robuch na svojom passate B5 AFN musel nanovo vystavit rozvody, pretoze borec co mu to predtym robil sa sekol o zub a nedalo sa to uz stiahnut otacanim cerpadla.
Prosím pěkně, vetřu se do tématu. Taky mám AFN a taky mám předvstřik rozhozenej. Regulační střída na volnoběh za tepla 60%. Takže malej předvstřik. Špatný studený starty, jinak dobrý.
Naměřený hodnoty - kanál 00 - pole 2 na volnoběh ukazuje okolo 100 (je to v pořádku nebo někdo zasahoval do softwarového nastavení?)
Základní nastavení - kanál 00 - pole 2 najednou průser, chod motoru se změkčí a pokulhává (zápornej předvstřik), jenže ukazuje 255... neměla by tam bejt správně 0, když je předvstřik zápornej? Kvůli tomu jim to nešlo na dílně nastavit podle TDIgrafu.
Moje otázka zní, na jaký parametry nastavit předvstřik podle kanálu 04, aby to co nejlépe odpovídalo správnému nastavení dle TDIgrafu. Někde jsem četl, že snížit regulační střídu, co půjde (2,6%), případně ještě trochu předvstřik zvýšit proti požadované hodnotě. Nenastávají však situace, kdy je potřeba předvstřik ještě opozdit regulací, oproti volnoběhu?
Nebo se mám pokusit nastavit předvstřik na 50-55 v naměřenejch hodnotách kanál 00, pole 2 - tam to ukazuje zřejmě správně (zregulovaný).