Ahoj, má někdo tušení proč je nutné měnit šrouby řemenice u čerpadla po každém povolení? potřebuju hýbnout předvstřikem a všude jsem se dočetl že šrouby po povolení vyměnit za nové.
Ale proč? Dotáhnu zajistim třeba barvou nebo tmelem a hotovo ne?
díky
šrouby čerpadla rotačka TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: šrouby čerpadla rotačka TDi
Z důvodu menší pevnosti materiálu šroubů,větší silou dotažení se lehce utrhnou,t.j. z bezpečnosti proti samovolnému přetržení šroubů při provozu, třeba po několikátém povolení a utažení.maiello píše:Ahoj, má někdo tušení proč je nutné měnit šrouby řemenice u čerpadla po každém povolení? potřebuju hýbnout předvstřikem a všude jsem se dočetl že šrouby po povolení vyměnit za nové.
Ale proč? Dotáhnu zajistim třeba barvou nebo tmelem a hotovo ne?
díky
Pokud cítíš při utahování pořád jakoby do měkka,jsou načaté,dej radši nové.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
díky, jsem si řikal že je to nějaký divoký, ale dočelt jsem se to ve dvou publikacích.
Pravda je že kvuli šroubům měnit motor.
Ale na druhou starnu kvuli hýbnutí čerpadlem měnit šrouby.
Dám tam ty původní a zajistim je tmelem a zakápnu barvou a nazdar.
Zrovna čerpadlo nemá nějaký velký odpor ani rázy aby se to střihlo.
jsem kousek pod středovou lajnou v grafu, tak to chci dorovnat, jde to nějak moc tvrdě.
Díky za názory.
Pravda je že kvuli šroubům měnit motor.
Ale na druhou starnu kvuli hýbnutí čerpadlem měnit šrouby.
Dám tam ty původní a zajistim je tmelem a zakápnu barvou a nazdar.
Zrovna čerpadlo nemá nějaký velký odpor ani rázy aby se to střihlo.
jsem kousek pod středovou lajnou v grafu, tak to chci dorovnat, jde to nějak moc tvrdě.
Díky za názory.