Golf IV ASZ log po výměně váhy vzduchu.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

nie to som nevycital z logu, to len tak vo vseobecnosti
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

acryll píše:váha OK,
regulácia turba NOK :D
rozsah regulácie - kam až dá uberať smerovanie výf.plynov na turbínu je nedostatočný (neuvoľní sa až po doraz), čiže buď samotná regulácia,alebo regulačná banka

edit: alebo je dávka paliva urobená úpravou štýlom "na prasáka" (noteeth)

Takže myslíš mám jít po regulaci jo? Udělám ještě vstřikovaný palivo jestli to teda dává jak by asi mělo. hm?
3BG 2.8V6 4motion
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak by me zajimalo, proc to fouka 1,5. nechej to odcipovat precipovat a uvidis.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

toefuk píše:...
už som sa musel pousmiať na tom ako sa v tejto téme názorovo nezhodujeme (noteeth) , nič v zlom, len som si to tak povšimol

čo sa týka tej úpravy, tak... áno, je to možné,ale niesom si istý či je to tento prípad...
ako ďalší krok by bolo najlepšie zhodnotit úpravu, ideálne by bolo,keby si nám poslal obsah RJ motora, ale na to asi nemáš vybavenie, preto si pomôžeme inak

prosím, urob log rovnakým spôsobom ako aj turbo (to znamená plný plyn, a celé otáčkové spektrum) a zaujímajú nás ale nasledovné parametre:
otáčky, dávka paliva, počiatok vstrekovania, a dĺžka vstrekovania
(neviem presné skupiny, budeš to musieť preklikať vo vagu)
z toho uvidíme či je tá úprava "neštandardná" :)
powered by rb-digital.sk_____________
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to je jednouduche. chce to tahly kopec a udrzet v tahu tak 10sec. a pokud tohle nepadne do nouzaku tak jsou posunute limitery a pak se muze resit kvalita upravy.
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

dav55 píše:to je jednouduche. chce to tahly kopec a udrzet v tahu tak 10sec. a pokud tohle nepadne do nouzaku tak jsou posunute limitery a pak se muze resit kvalita upravy.
neni to tak jednoduché (noteeth)
teraz už ide len o to posúdiť či je energia výfukových plynov dostatočne vysoká na to, aby takto roztáčala turbínu ako je v logu,alebo je to porucha regulácie (ja stavím na tú reguláciu)
powered by rb-digital.sk_____________
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

tak kdyz jsem se dival na ten log, tak regulace je podle me natvdo pritazena. jen se mi nezda, ze to nejede a nepada do nouzaku. nebo jeste nekdo prehodil hadicky, to je taky moznost.
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

acryll píše:
toefuk píše:...
už som sa musel pousmiať na tom ako sa v tejto téme názorovo nezhodujeme (noteeth) , nič v zlom, len som si to tak povšimol

čo sa týka tej úpravy, tak... áno, je to možné,ale niesom si istý či je to tento prípad...
ako ďalší krok by bolo najlepšie zhodnotit úpravu, ideálne by bolo,keby si nám poslal obsah RJ motora, ale na to asi nemáš vybavenie, preto si pomôžeme inak

prosím, urob log rovnakým spôsobom ako aj turbo (to znamená plný plyn, a celé otáčkové spektrum) a zaujímajú nás ale nasledovné parametre:
otáčky, dávka paliva, počiatok vstrekovania, a dĺžka vstrekovania
(neviem presné skupiny, budeš to musieť preklikať vo vagu)
z toho uvidíme či je tá úprava "neštandardná" :)

zkusím to najít a nalogovat
3BG 2.8V6 4motion
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

do nouzáku to nepadá, nikdy ještě nespadlo. Jinak 1,5 je hodně na VA turbo?
Ještě když se laicky koukám na ten log tak ve 2070ot je přefuk turba o 0,3bar je to tak?
3BG 2.8V6 4motion
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

Tak kluci prosím ještě o skouknuti. tady je to vstřikovaný palivo. Snad to bude dobrý. http://ulozto.cz/x5tGGuqP/1-10-11-csv a http://ulozto.cz/xagccVTd/8-10-11-csv
3BG 2.8V6 4motion
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

síce log nebol úplne podľa mojich predstáv, ale niečo som z toho vyčítal...
úprava.. no ... čo ja viem... síce v logu sa píše, že množstvo vstrekovaného paliva je aj 68mg/str, ale v skutočnosti tam viac ako 60mg neni, aj turbo by ešte trošíčku viac znieslo.. čiže ak budeš chcieť zvyšovať výkon priestor tam ešte je

k problému s turbom... software môžeš vylúčiť, ten neni natoľko škodlivý aby sa dial taký prefuk, čiže mechanický problém
najskôr by som to videl na reguláciu - zasekávajúce sa naklápanie lopatiek v turbe, alebo zasekávajúca sa podtlaková banka
môžeš skúsiť zobrať hadičku z turba, dať si do úst a skúsiť nasať (noteeth), no najlepšie to posúdiš keď rozpojíš tiahlo čo ovláda naklápanie lopatiek (je tam taká závlačka, ktorú treba dať opatrne dole aby sa nestratila, lebo je natoľko napružená, že keď ju budeš dávať neopatrne dole, tak preletí cez celú garáž :D ). Potom keď to budeš mať dole, budeš môcť pohybovať tiahlom regulácie,a to by malo ísť úplne ľahko, bez zadrhávania
powered by rb-digital.sk_____________
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

acryll píše:síce log nebol úplne podľa mojich predstáv, ale niečo som z toho vyčítal...
úprava.. no ... čo ja viem... síce v logu sa píše, že množstvo vstrekovaného paliva je aj 68mg/str, ale v skutočnosti tam viac ako 60mg neni, aj turbo by ešte trošíčku viac znieslo.. čiže ak budeš chcieť zvyšovať výkon priestor tam ešte je

k problému s turbom... software môžeš vylúčiť, ten neni natoľko škodlivý aby sa dial taký prefuk, čiže mechanický problém
najskôr by som to videl na reguláciu - zasekávajúce sa naklápanie lopatiek v turbe, alebo zasekávajúca sa podtlaková banka
môžeš skúsiť zobrať hadičku z turba, dať si do úst a skúsiť nasať (noteeth), no najlepšie to posúdiš keď rozpojíš tiahlo čo ovláda naklápanie lopatiek (je tam taká závlačka, ktorú treba dať opatrne dole aby sa nestratila, lebo je natoľko napružená, že keď ju budeš dávať neopatrne dole, tak preletí cez celú garáž :D ). Potom keď to budeš mať dole, budeš môcť pohybovať tiahlom regulácie,a to by malo ísť úplne ľahko, bez zadrhávania

Když jsem byl na úpravě, mimochodem kluk kterej se specializuje na diagnostiku a úpravu TDIček a jezdí rallye po ČR, tak mi řekl: turbo nemáš v nejlepším stavu a proto tam nechám rezervu( přesně jak řikáš ty) bohužel nemá válcovou zkušebnu ale jeho práci věřim a nechal jsem upravit. Měl jsem mít podle něj cca 120kW a 380nM plus mínus. Po nějakým čase se mi zdálo že už ten výkon neni jako po tý úpravě. Tak jsem si zajel na brzdu a naměřili jsme 110kW a 363nM. Mám to k tomu klukoj docela daleko tak jsem nejdřív skusil hodit data sem jestli mi někdo poradí. Popravdě sem tu regulaci tak nějak tušil :-)
3BG 2.8V6 4motion
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

ňo... krúťak si môžeš pripočítať tak +10% oproti sérií (noteeth)
to, že sa niekto na niečo špecializuje, neznamená, že to dokáže na (š)pičkovej úrovni

vysvetlím ti to tak... RJ motora limituje dávky paliva podľa otáčok a podľa množstva vzduchu (zjednodušene), to ako je urobený limiter dymivosti neni úplne logické, lebo limituje množstvo vstrekovaného paliva v nízkych otáčkach, a potom sa pridáva
čiže vrchol krútiaceho momentu by ti rástol až do 2500RPM, a priebeh by bol taký... čudný...
no a vec sa má tak, že tieto limitery síce sú posunuté, a mohlo by byť vstrekované palivo napríklad aj 67mg/vstrek , lenže v RJ motora sú ďalšie mapy, ktoré jej hovoria ako dlho má nechať otvorený vstrekovač aby tam to palivo natieklo, no a tieto mapy vyzerajú byť nedotknuté - a z fabriky sú skalibrované práve na tých 60mg/str, čiže preto ani ten priebeh neni taký kritický... lebo čokoľvek by chcelo ísť cez 60mg z vyššie uvedených dôvodov tak nepôjde

moje doporučenie: oprav turbo, a ak chceš vyšší výkon zmeň úpravcu :)
powered by rb-digital.sk_____________
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

jj přesně to udělám. Díky moc.
3BG 2.8V6 4motion
happy.blondak
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 05 led 2009, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Orlicí

Příspěvek od happy.blondak »

tak táhlo myslím funguje dobře, po nastartování se krásně plynule zasune a zvrchu zatlačím taky dobře. takže ještě ten N75 zkusím vyměnit a jinak ještě lopatky? když funguje táhlo musej fungovat i lopatky ne?
3BG 2.8V6 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“