
Ložiska v turbu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
-to jsem tě tak nasral že jsem napsal jak řeším turba já?Každý ať si to dělá jak chce,nikoho do ničeho nenutím..Když ti někdo řekne skoč do studny taky tam nebudeš skákat..Co myslíš těma základníma pravidlama?Ladas píše:no tak tomu se říká odvaha udělat takový "repas"
1. nerozumíš tomu a neznáš ani základní pravidla
2. mystifikuješ lidi nabádáš je k destrukci turba ne-li motoru....
Prostě jen dělám na svoji vlastní zodpovědnost..Chci vyzkoušet co to udělá..Zkoušel to tu někdo vubec?Mám vyzkoušeno že po roku a 20.tis.km se nic zatím nestalo,vůle se nezvětšují,olej nebere,nijak se neprojevuje tak proč tomu nevěřit že to bude fungovat..Až se mě to rozsype tak dam vědět.Neboj!!
Nenasral protože až se toho někdo chytne ve snaze ušetřit a pustí se do toho sám je velká naděje že to stejně bude muset řešit člověk co o tom něco alespoň základního ví
to že někdo napíše na net blbost je totiž nebezpečně nakažlivý zkoušet to i sám na sobě...

Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
jako je jasné že vyvážení středu je důležité..Neřekl jsem že je to zbytečné.Neříkám že jsem profik na turba ale snažím si věci opravovat svépomocí.Ale nikdo mě nenamluví že když se turbo neprojevuje zvukově tak že je potřeba nutně dynamicky vyvážit..Opravnou sadu jsem koupil přímo u special turbo prušánky.Mám to tam 20.km.Ptal jsem se na to zda je to nutnost vyvažovat a borec mě řekl že pokud to nebude houkat tak neni potřeba..Ale je to loterie..Nemusím tady vysvětlovat že se to nevyvažuje na jednou..Tak asi tak..Prostě ať si každý dělá jak chce.Nikoho tady nenabádám co má dělat..Prostě pro mě je velký rozdíl koupit sadu za 2500kč s daní a nebo si nechat udělat repas za 7000. a to ještě poslat stare turbo k tomu.Taky se dá koupit celý uzel za 4000kč při větším odběru třeba z turba.cz (china-a když jsme u toho co neni china dneska)variant je několik..A pokud se některé to turbo rozletí tak to neni nikdy jistota že to bylo právě tím a tím..
tak prušánky to je kapitola sama pro sebe kdykoliv byl od nich repas tak problem třeba už od začátku a světe div se po jejich prohlášení to bylo montáží zajímavé je dokonce 2X na stejném voze i po dodržení všech procedur a předpisů co se má měnit zajímavé je že ty problémy nejsou od jiného dodavatele ať už jeté nové nebo repase...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 455
- Registrován: 22 říj 2008, 18:42
- Bydliště: Čejkovice
no říká se že je se special turbem problem..Ale na druhou stranu mají jako jediní v ČR certifikaci od garrettu na opravy VNT turb..Taky si myslím že je to jeden podvod všechno.Někde na zahraničních forech jsem kdysi četl že garret nedoporučuje dělat opravy VNT regulace..Jedině výměna.No,znalí to vypodloží a je klid..Nějaké origo díly atd..Vždyť ta repas sada byla bez jakéhokoliv loga garrett(jen nalepený štítek na obalu)...A logicky,nedivím se repas firmám co řeší reklamace hned po montáži že se turbo rozzkočí že to neuznají.Taky bych to neuznal..Protože,kdo viděl turbo komplet rozmontěné tak ví že když se dodrží čistota a postup při montáži tak se to nemuže stat.Stačí malý bordel v přívodu oleje a je to.Prostě na závěr bych napsal jeden citát!"Je lepší si to posrat podle sebe než aby nám to posrali ti druzí!"
neřeš to sám to měníš jak uznáš za vhodné...
a to co jsem popisoval s reklamacema bylo 1.6hdi kde mimo jiné měníš i sací koš měrku a komplet vedení oleje a vzduchu vše bylo dodrženo a repas od nich 2x nefungoval jednou houkalo podruhý nenatlačilo a když se vzalo turbo od jinud tak bez problémů
a to co jsem popisoval s reklamacema bylo 1.6hdi kde mimo jiné měníš i sací koš měrku a komplet vedení oleje a vzduchu vše bylo dodrženo a repas od nich 2x nefungoval jednou houkalo podruhý nenatlačilo a když se vzalo turbo od jinud tak bez problémů
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
V turbopower ti to vyváží při vyších otáčkách než jsou provozní , mají vysokorychlostní vyvažovačku , navíc jsou schopni samostatně vyvážit jak kompresorovou vrtulku tak hřídelku .yardarytarda píše: Teť je ještě otázka kde vám to vyváží opravdu poctivě v ČR,za kolik a s jakým efektem .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD
...pri výmene stredu nie je žiaden problém, už mám na tom najazdených skoro 5 000km a ide to perfektne...
...pozri si fórum:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=62&t=68531
...pozri si fórum:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=62&t=68531
Renault Megane II GrandTour 2004 1,9 dCi 88kW/120k
Ja som tiez nevyvazoval.Len som si oznacil,ako boli vrtulky oproti sebe a aj polohu matice oproti vrtulke.Sustruzil som nove loziska,tak som do nich porobil vecsie mazacie otvory a spravil som aj drazku na vnutornej strane lozisk,aby tam bolo viac oleja pri hriadelke.Tesniaci kruzok som vytocil ocelovy,lebo som nemal taky kusok liatiny.Drzi to 2 roky,kilometre neviem.Mam to na Are,nabehanych zhruba 300 motohodin.Viac teren ako cesta.