
1.Mam relativně velikou prodlevu akcelerace od sešlápnutí plynu.Jinýmy slovy,když třeba stojím na místě a chci se rychle rozjet,tak zařadím D,dám plyn na podlahu a tak 2-3 vteřiny se vůbec nic neděje.Stejný problém nastává,když jedu třeba 90km/h a chci někoho předjet.Přišlápnu trochu víc plyn a zas tak 2-3 vteřiny auto jede stejně,jen se zvednou otáčky,ale auto zatlačí až po této prodlevě.Ještě se mi zdá,že na to že to má 120kw a 350Nm tak je to docela lenivé,ale podle mě s tím něco bude.Zkoušel jsem už jet i s odpojenou váhou vzduchu a s odpojenou váhou to jede snad ještě hůř.Hlavně se mi zdá že to auto jezdí jak se mu zachce.Někdy jede dobře,někdy je lenivější.
2.Zdá se mi,jako by turbo mělo 2 zátahy a otáčky se taky chovají divně.Když se chci rozjet na rovině a dám plyn na podlahu tak po té prodlevě když už auto konečně vystřelí tak i přesto,že je plyn na podlaze,otáčky se drží na hodnotě jen kolem 2500 ot/min.Naopak když se chci prudce rozjet do zatáčky ,tak tam je hned třeba 4000 ot/min.Jo a k těm zátahům.Když se normálně rozjedu rychle na rovince třeba,jak už jsem psal,tak jakmile auto začne táhnout,tak ten tah je docela malej i přes to,že je plyn na podlaze.První tah trvá pár sekund a pak to zatáhne ještě víc,což se mi zdá divný.Něco o ,,dvojím´´ zátahu jsem už četl,ale o příčině jsem se nedočetl.Jo a vždy při svižnejší akceleraci slyším jakési hučení z motorového prostoru,ale nevím co to dělá.Na volnoběh ,když prošlapávám plyn to nedělá,jen za jídy.
3.Mam velmi špatné studené starty.Teplé starty už jsou relativně v pořádku,ale v zimě když auto stojí přez noc a je třeba -10 stupňů,tak ráno auto točim třeba 8 vteřin.Ale vždy nastartuje.Když nastartuje,tak z výfuků vyletí bílý až šedý oblak kouře,který je dost cítit po naftě,ale pak už nekouří,vždy jen pár vteřin po nastartování.Kouř není černý!Mohlo by to mýt nějaký vliv na ten výkon? (žhavící svíčky nové,baterka by měla být ok.)
To je asi tak vše.Filtry,svíčky,rozvody dělány před 2000 km,motorový olej měněn zároveň s rozvodama(na olej v převodovce se chystám v nejbližší době).Vím že by to chtělo udělat nějaký ty logy za jízdy,ale já nikoho takového v okolí neznám,kdo by to uměl a trochu tomu rozumněl.Na diagnostiku už jsem byl připojenej a jediná chyba je,že mam špatný silentblok motoru,ale to by asi nemělo mít vliv na ty mé závady nemyslíte?Neznáte někdo někoho z mého okolí,kdo ten motor zná a kdo by se třeba s tím motorem svezl a řekl,jestli to má jet takhle normálně,nebo by mi udělal ty logy?Jsem z Jičína.Jo a nedávno jsem si všiml,že mi ze dvou stran podfukuje EGR ventil.Hned nad ventilem je vlastně výfuková část,která vede k turbu a je na ní ten plech,tak na tom místě nejblíž EGR je jakoby černá skvrna,je vidět že tam to fouká a ještě podfukuje kousek vedle,takže dohromady na dvou místech.Myslíte že by to na to mohlo mít taky vliv? Předem moc děkuji za jakoukoliv radu a odpověď.
