
BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram

Naposledy upravil(a) kully dully dne 16 kvě 2013, 08:36, celkem upraveno 1 x.
bmw e39 525 tds kat and egr off big IC vyfuk trubka turbo K26 manualni rotacka 12mm made in oldaf 

- kully dully
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 104
- Registrován: 31 bře 2013, 09:22
- Bydliště: pribram
Když na to dáš 12mm tak z toho bude lokomotiva. Právě v tom drahým softu se na naftě musí ubrat a pak to bude chodit.kully dully píše:Tak a kdyz na to teda dam 12mm a mam uz everi a chci k tomu 2260 ...? To nemude treba na 200 ps chodit ..? Je potreba jeste chip. ....?..
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
BMW E36 325TDS
Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jak to myslíš? Vše normálně funguje, jen to nebere těch posledních cca 15 litrů. Ony tam jsou ty čerpadla jako by dvě v jednom, protože je ta nádrž rozdělená na dvě části kvůli kardanu, tak jestli tady je problém v tom přečerpávání? Jestli s tím někdo mám zkušenost?oldaf píše:Nejede ti podávací čerpadlo v nádrži.Parda píše:Zdravím, zajímavé téma, hezky jsem si početl. Jsem majitelem TDS už 3,5 roku a zatím motoricky bez problému. Spotřeba vyšší (7,5), ale vzhledem k době vzniku ok.
Mám ale menší problém pravděpodobně s podávacím čerpadlem v nádrži. Když se dostanu s naftou pod 15 litrů nebo na červené pole na palivoměru, tak auto přestane jet, chová se jako by nebyla nafta. Prvně jsem to sváděl na špatný palivoměr, ale stačilo s autem se zařazenou rychlostí zatřást a nafta slyšitelně šplouchala. Po dolití nádrže do plna jsem natankoval maximálně 46 litrů (E36 má 60l nádrž). O problému vím a jezdím s tím už těch 3,5 roku, ale bylo by fajn to vyřešit. Napadá někoho něco? Měl jsem to už rozebrané, vyčistil jsem sítko, poté jsem dojel nádrž až skoro do mrtě, ale po nějaké době jsem zase zůstal stát "bez nafty" s palivoměrem na 15 litrech.
Přes nádrž vede kardan, který jí dělí na dvě půlky, tak jestli tohle to může být? Díky za rady.
BMW E36 325TDS
Jak víš že ti podávačka funguje? Čerpadlo je tam jen jedno, tlačí ti palivo do druhe půlky nádrže kde strhává i z této půlky palivo a tlačí ho ke vstřikovacímu čerpadlu. To že ti zdechne auto s 15-ti litrama je normální, při nefunkční podávačče to nevytáhne naftu za dna nádrže a táhne to jen vzduch z levé půlky nádrže. Vyzkoušej čerpadlo jestli jede.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
oldo, prosím tě, mam dotaz. Mam gt2052v naladěnou, že to luxusně zabírá skoro od nuly
a parádně táhne až do cca do 180. Ve 180 to přestane táhnout a v podstatě přestane i jet.. může to být limit turba? asi fakt budu muset dát něco většího.. 


Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..
To je takhle složitý říct proč to nejede, myslím že turbem to nebude, Dawe na omeze měl myslím taky 2052 a fungovalo to. Měřil jsi tlak kolik to fouká? Ten čip se dělal až po výměně turba nebo před?pesa84 píše:oldo, prosím tě, mam dotaz. Mam gt2052v naladěnou, že to luxusně zabírá skoro od nulya parádně táhne až do cca do 180. Ve 180 to přestane táhnout a v podstatě přestane i jet.. může to být limit turba? asi fakt budu muset dát něco většího..
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
já vím..
tlak před sáním mam 1.7baru a chip jsem měl už před montáží. Zatím jsem to zkoušel jen 2x. Jednou s evry modem a podruhé bez a pokaždé stejný výsledek. Čidlo tlaku jsem ještě neměnil jelikož než jsem to sešteloval tak tam bylo cca 1.9baru a nouzák se nekonal. Zřejmě chipem posunul omezení tlaku.. pokud to jde..
ono by to stejně chtělo větší turbo, v cca od 4000 ot. to moc netáhne..

tlak před sáním mam 1.7baru a chip jsem měl už před montáží. Zatím jsem to zkoušel jen 2x. Jednou s evry modem a podruhé bez a pokaždé stejný výsledek. Čidlo tlaku jsem ještě neměnil jelikož než jsem to sešteloval tak tam bylo cca 1.9baru a nouzák se nekonal. Zřejmě chipem posunul omezení tlaku.. pokud to jde..
ono by to stejně chtělo větší turbo, v cca od 4000 ot. to moc netáhne..

Bohužel prodáno.. BMW E36 325 tds Touring, K&N konus, větší IC, EGR off, průchozí výfuk, chip od BMWpower a GT2052V .. a asi jedinný kus v ČR..
Ale snad brzo bude jiný kousek..

Ale snad brzo bude jiný kousek..