Brzdy-inspirace pro ostatní

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
coltik
Aktivista
Příspěvky: 1048
Registrován: 23 led 2006, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Železný Brod
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od coltik »

Taky jsem na jaro přezul na 312mm Zimmermann,sice nevrtaný,ale i tak to je znát oproti 288 sérii...

Obrázek
VW Caddy 1,6tdi
Saab 9-3 combi 110kW
Opravy vstřikovačů Siemens, Bosch, Denso, Delphi, CAT
http://www.rsdiesel.cz
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Trochu ozivim :D
Jen tak orientacne, co stoji udrzba prednich R32 z GIV, cetl jsem neco o 20 litru ale myslim si ze je to prehnany.... 10 tis je moznych?

A jinak je mozno na 256ku zadek hodit jeste 15'' kolo? Respektive fungovala by kombinace 288+256? Predem diky!
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
Uživatelský avatar
johny
Přispěvovatel
Příspěvky: 752
Registrován: 16 čer 2006, 16:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od johny »

no určitě to přehnané není, když chceš origo ate kotouče 334 tak počítej i s deskama tak cca 20-25tis. Kotouče se dají nechat vyrobit plovouci, tam je pak cena nižší

jinak u těch zadku 256 jsem měl problem tam dostat plechač. dřelo to o brzdič.
seat toledo 1M - tak trochu série
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

zadek 256 - 15ka opravdu nehrozí
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

Diky, napad 288+256 pada, tak to pak uz dam rovnou rsky komplet a musim sehnat zimaky :D
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
LitleAnimal
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 07 bře 2011, 14:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od LitleAnimal »

mám kombinaci 256 a 288 na zimu dávám pod plechy 2cm podložky ET vše v pohodě a 15 se vlezou podložky nejsou vidět skrz plecháče... ty 2 cm jsou přesně na chlup :D
vw kombi gtb2260 chipforum .
překvapení pro jiné :-))
luigi5
Přispěvovatel
Příspěvky: 386
Registrován: 26 črc 2011, 12:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Wien
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od luigi5 »

mhm tak podlozky davat nebudu, a asi docela jiste se to na 15x6j ET38 nevejde (noteeth)
O1 TDi ASZ V/RS, RECARO, AP -40mm, 17'' Spider 205/50 Michelin PA4, 18'' Fondmetal 9rr 225/40 Michelin PS3, R32 brakes --OFF
BMW 330D E90 Mpaket 170kw M57TÜ2, ST XTA -65, 19'' M3 225/35+255/30 Goodyear EA2, 17'' Mpaket 225/45 Goodyear UGP2 --ON
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Pokud se tedy nevlezou 256mm brzdy z O1RS do 15'' kol O1 (bez adaptéru), je tedy nějaká možnost větších brzd na místo zadních 232mm ? Asi pak bude jednodušší řešit jinou směs desek, i když jak vidím cenu DS2500, nevěřím svým očím (crazy)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Když nebudeš trvat na chlazených, tak klasický brzdič se do 15" kol vejde s 260mm kotoučem. Mám to na G4 4x4. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Brzdiče ze supa:
Opískováno, nakomaxitováno+sada gumiček, prachovek a těsnění a to vypadalo:
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Brzdy ze seat Ibiza cupra:

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Pěkný, akorát toho Seata bych asi vzal flexou...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Markus: neni duvod...
7even2nd
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 22 úno 2007, 21:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia TT kraj

Příspěvek od 7even2nd »

ake ET je minimálne na zadok 256x22 z O1RS na F1RS nutne bez podložiek, ja mam elektrony ET43 a jemne to sucha strmen, otazka je ci plechovy disk na zimu standard VW group s ET42 vlezie bez problemu (bavime sa o 16"... 15" nevojdu vdaka RS predku, kde et43 staci...) nejake riesenie??? uz som premyslal jemne liznut strmen flexou :D podložky nejak nemusim aj ked ich tam teraz docasne mam...
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Trošku se sem vetřu..

Pořídíl jsem na Golf IV 280x22mm vrtaný zimmermann ,protože původní seriovky hejbaly volantem při brždění.

Obrázek


Zajel jsem je tak že sem jim prvních asi 300km moc nedávál,jen přibrždoval,potom jsem trochu přidal ale nic extémního. Mám je tam cca asi 2000km a při brždění mi to stejně hejbe s volantem a dělá nepřijemný vibrace. Podotýkám že přední kola jsou bez vůle. Neříkám že jsou všechny klouby v top kondici,ale nemlatí,nehýbou se, ložiska nehučí a silentbloky jsou v pohodě... je možný že by se i tyhle mrchy za takovou chvíli zkroutily? Vim že je to zrovna nepovedenej rozměr..

Mohl by to dělat zadek? Tam jsou starší kotouče kdy se mi jednou stalo že se nevratila ručka.. bohužel jsem s tim musel jet a kotouč byl do běla.. Přisuzuju to i tomu,ale radši se zeptám..
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“