Toto som naposledy kupil pre 2,0 TDI PDUchoTD píše:zvykne sa používať kombinácia INA kladka a Dayco remeň.
Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Senioring- máš pravdu, já na tyhle výkony nevěřím. I rutiner není kouzelník a když to chce udělat zodpovědně a kvalitně, nemůže spěchat. To ať jde přehazovat uhlí, tam nic nezkurví..Já když vidím borce, co má v ruce vzduch. pistoli a pere to tam hlava a nehlava, vím, že to je vůl..Alke samozřejmě třeba moc kecám.
Sayllo - máš pravdu, může tam dát, co chce, ale je to problém..Můžou narazit....A kdo chce, ten si to zjistí. Já vracím téměř vše, i to, co není na výhoz. A mnohokrát se mi to osvědčilo, lidé dělají pitomce , ale jsou kolikrát velice pozorní..A přistihnout férového mechána při podvodu je to nejhorší, co se může stát. Zákazník se má chovat sebejistě, moc do toho nekecat, /to nikdo nemá rád/, radši dělat blbého/to je vždy výhoda/, ale dobře poslouchat ...A při placení se usmívat a nehrozit právníky..

Sayllo - máš pravdu, může tam dát, co chce, ale je to problém..Můžou narazit....A kdo chce, ten si to zjistí. Já vracím téměř vše, i to, co není na výhoz. A mnohokrát se mi to osvědčilo, lidé dělají pitomce , ale jsou kolikrát velice pozorní..A přistihnout férového mechána při podvodu je to nejhorší, co se může stát. Zákazník se má chovat sebejistě, moc do toho nekecat, /to nikdo nemá rád/, radši dělat blbého/to je vždy výhoda/, ale dobře poslouchat ...A při placení se usmívat a nehrozit právníky..

nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 818
- Registrován: 15 úno 2007, 20:09
- Bydliště: okr. cr
Odpovědi: 0
,pravda,rozvody to je takový srdce motoru,ale pokud je třeba jasně doložíno dokladem o výměně rozvodů servisem,je možno i věřit,ale to je na každém jak to příjme,a s dílama po opravě to dělám taky tak, staré nacpu do obalů po nových které se měnily,i když jsem musel třeba rozřezat něco co nešlo demontovat z důvodu třeba zarezivění,dám to po kouskách i s pilinama,proto že co bych s tím dělal,schraňovat to a někomu to cpát na dojetí,to si jen přidělám prácia,a v dílně tak vytvářet bordel na dobu neurčitou,no a par kilo použitých dílů,ať si dotyčný dá do sběru sámjericho-3 píše:Senioring- máš pravdu, já na tyhle výkony nevěřím. I rutiner není kouzelník a když to chce udělat zodpovědně a kvalitně, nemůže spěchat. To ať jde přehazovat uhlí, tam nic nezkurví..Já když vidím borce, co má v ruce vzduch. pistoli a pere to tam hlava a nehlava, vím, že to je vůl..Alke samozřejmě třeba moc kecám.![]()
Sayllo - máš pravdu, může tam dát, co chce, ale je to problém..Můžou narazit....A kdo chce, ten si to zjistí. Já vracím téměř vše, i to, co není na výhoz. A mnohokrát se mi to osvědčilo, lidé dělají pitomce , ale jsou kolikrát velice pozorní..A přistihnout férového mechána při podvodu je to nejhorší, co se může stát. Zákazník se má chovat sebejistě, moc do toho nekecat, /to nikdo nemá rád/, radši dělat blbého/to je vždy výhoda/, ale dobře poslouchat ...A při placení se usmívat a nehrozit právníky..

moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
nikdo neví ?PeSko píše:Vyjádří se nějakej profík jak je to s diagnostikovváním načatého,odcházejícího nebo už těsně před smrtí napínáku řemene u ASZ (r.03/2003) kdy měnit, kdy to +- odchází, mám tedˇnajeto 240tkm - rozvody mě tedy čekaj dle intervalu v 270tk,
OIII-DDYA
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno
1T3-CAYC (Ex) soft: zatím "cinklej=DG"
OI-ASZ-L&K (Ex) soft:DP ( prodáno

Tahle diagnostika je snem, to ti nikdo neřekne.Sundej kryt rozvodů, přečti co se tady psalo, nastartuj motor a vezmi naslouchátko a zkus postupně poslechnout všechny kladky včetně H2O pumpy, zda neřve, ale kladky dnes vydrží hodně, spíš praskne přetažený šteft než se rozsype kladka..A samozřejmě ověřit, zda aut.kladka není v konci a ještě "automatizuje". Samozřejmě stav řemenu je na tom obdobně jako hraní rulety, není žádná záruka..Možná by stálo za to, představit si , jaké by to bylo, kdyby se dalo na slovo , podání ruky nebo štítku na výměnu řemenu věřit..To by bylo ušetřených peněz a nervů...Ale to je utopie.. 

nepropadat panice...
Zaujimava tema a kedze sa aj ja o toto zaujimam uz dlhsiu dobu, tak som sa sem zaregistroval a tu su moje skusenosti :
http://riki1.eu/iqforum/viewtopic.php?f=11&t=34
http://riki1.eu/iqforum/viewtopic.php?f=11&t=34
Nie, nevychadzam zo ziadnej hodnoty, dokonca si myslim, ze uz to bolo minimalne raz prestavovane (podla toho, ze tie 3 skrutky su dost mimo stredu). Cize ide o toto. Zmerias si hodnotu a potom po urcitych casocych a km obdobiach sledujes, ci sa vyrazne meni, alebo nie. Ak sa nemeni, tak predpokladam, ze rremen sa nenatahuje, cize je este dobry, ked sa zacne vyraznejsie menit, tak uz remen bude treba vymenit.
!!! NIE JE TO ZIADNA BEZPECNA METODA ZISTENIA STAVU REMENA !!! NERUCIM ZA SKODY, KTORE SI MOZETE SPOSOBIT !!!
!!! NIE JE TO ZIADNA BEZPECNA METODA ZISTENIA STAVU REMENA !!! NERUCIM ZA SKODY, KTORE SI MOZETE SPOSOBIT !!!
Já mám zato, že se řemen bude natahovat pořád, buď dojde aut, kladka dokonce nebo spíš prdne. U staršího provedení by možná stačilo změřit tyčku, co vylézá z dopínáku, a je škoda, že aut. kladky nemají nějakou výchozí stupnici, kde by člověk poznal, jak je natočená z výchozí polohy.. 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1383
- Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
- Bydliště: Praha-západ
Odpovědi: 0
nevim jak je to u PDček (přesně s tim úhlem synchronizace), ale u rotaček se vytaháním řemene předvstřik určitě zpožďuje a to po celou dobu životnosti (ač nepatrně a možná ne úplně lineárně, ale aby to začlo ke konci životnosti řemene v grafu "padat" rychleji, tomu se mi moc nechce věřit, pokud by to nedoprovázelo viditelný mechanický opotřebení řemene). Někteří mechanici s tim počítaj a nastavujou to spíš do horní části grafu/mínusovejch hodnot - i kvůli lepším startům a pak může bejt řemen opotřebenej už u nuly, resp. při nastavení dle příručky je obvyklý, že je řemen před výměnou mírně v kladnejch hodnotách, tj. ve spodní půlce grafu, ale asi to neni pravidlem, dost bude záležet na výrobci/materiálu/kostře řemene , takže i u tý rotačky je to hoodně orientační a záleží právě dost na původní hodnotě při výměně rozvodů ... (možná víc prozradí sundání deklu rozvodů a vizuální kontrola, příp.ruční propružení a ještě víc zkouknutí za chodu, příp. s nějakym tim naslouchátkem i jednotl.řemenice/kladky...)
a to nemluvim o tom, že když se vys... nějaká kladka/napínák, může bejt řemen netknutej a stejně se to třeba potká ...
a to nemluvim o tom, že když se vys... nějaká kladka/napínák, může bejt řemen netknutej a stejně se to třeba potká ...
pašíkombi AFN B597
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
to RIKI1 : To najcenejšie na Tvojom príspevku je , že je to len teória .V praxi čakať na to , kým odchylka nadobudne znepokojivú hodnotu znamená dočkať sa havárie motora .
Osobne som presvedčený , že človek nemusí na sebe vyskúšať všetko čo čítal ,alebo počul .
Verím , bez pokusov , že liať vodu do kyseliny je blbosť , že tabletky na chudnutie nefungujú a remeň má človek vymeniť podľa návodu .
Osobne som presvedčený , že človek nemusí na sebe vyskúšať všetko čo čítal ,alebo počul .
Verím , bez pokusov , že liať vodu do kyseliny je blbosť , že tabletky na chudnutie nefungujú a remeň má človek vymeniť podľa návodu .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0
Rozvíjať teórie môžeš slobodne , ale predstav si , že niekto by chcel Tvoje závery vyskúšať v praxi . Po právnej stránke si sa zaštítil zaklínadlom o nezodpovednosti za škody.
K veci : Ak by existoval spoľahlivý spôsob ako zistiť stav remeňa , tak isto by sa už bol ozval niekto kto to vie . Materiál remeňa nemá nikde definovanú medzu prieťažnosti , na základe ktorej by bolo možné pri vypočítanom predľžení spoľahlivo určiť životnosť . Okrem predľženia samotného remeňa , má na uhol synchronizácie vplyv aj mechanické opotrebenie kladiek .
K veci : Ak by existoval spoľahlivý spôsob ako zistiť stav remeňa , tak isto by sa už bol ozval niekto kto to vie . Materiál remeňa nemá nikde definovanú medzu prieťažnosti , na základe ktorej by bolo možné pri vypočítanom predľžení spoľahlivo určiť životnosť . Okrem predľženia samotného remeňa , má na uhol synchronizácie vplyv aj mechanické opotrebenie kladiek .
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.