bmw 524td-trysky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

bmw 524td-trysky

Příspěvek od pal »

zdravim pani.
Mal by som na Vas taky dotaz. Na aky tlak mam nadstavit trisky na BMW 524TD 86 rocnik? dakujem!
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

na držákách trysek to máš napsaný..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

hej, uz som si to vsimol ked som ich vybral, ale aj tak dakujem, bo som nevedel ci to nieje nahodou len maximalny tlak aky znesu.
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

Trysky som vybral, ako-tak zrepasoval, nadstavil. nemenil som zatial trysky za nove. Auto prestalo dymit na cierno v celom rozsahu otacok. Ale dymi troska do biela, aj na volnobeh. Moc sa v tom nevyznam, ale dobre to asi nebude. Neviete niekto prosim cim by to mohlo byt zapricinene? Motor: BMW 2.4 TD ´86
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

změř tlaky, a nastav pořádně předvstřik. pokud jsou trysky ok, motor má tlaky, a předvstřik je dobrej , tak pak jen čerpadlo. pokud to teda nekouří po oleji.. kolik bere oleje??
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

trysky su ok, tlaky tiez, len ten predvstrek. Toto je moj prvy ropak, takze najskor budem musiet prist nato kde sa to nadstavuje:) Typujem spravne ten srobik na cerpadle? Oleja veru este neviem kolko papa, ale bojim sa ze ci mi to nerobi voda vo valci. Ale motor sa neprehrieva, a ked je v otackach, biely dym ustupi. Chod ma velmi pravidelny, prosto ako hodinky, a tych 5 tisic otacok ma taku krasnu zvukovu kulisu.....
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

předvstřik se nastavuje pootočením celým čerpadlem.. sparávně se to nastavuje na hodinky vzadu uprostřed mezi výstupama ke vstřikům, nebo na stroboskop, ale stačí povolit a pohnout na jednu starnu a zkusit a pak na druhou.. i voda by to mohla být. u tohohle motou rády praskali hlavy. poznáš podle úbytku vody. ale to by spíš tlakovalo a voda by byla mastná..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

Mno vodu v nadrzke mi netlakuje, takisto ani nieje mastna. Ale v poslednej dobe sa mi vyrazne zhorsil start, vela bieleho dymu, skakanie motora. po takych 3 minutach sa to ustali a vsetko je OK, len stale trocha bieleho dymu. Dosloha vypluva take biele mracky tak raz za 3 sukundy. Keby to bola voda, tak by ten biely dym siel nepretrzite si myslim. Ale vsimol som si vyrazneho tecenia nafty, niekde odpredu cerpadla, neviem to presne lokalizovat, treba to rozobrat. Ked prestane skakat motor, prestane aj cerpadlo tak slzit, resp. naopak. Myslim si ze tadial chyta vzduch a cez prepad padne nafta, cele sa to zavzdusni a preto tolke kaslanie na zaciatku. MOze to byt zapricinene prave tymto? ved kazdopadne musim cerpadlo vybrat a pretesnit, zlozit a potom uvidim ake ovocie to prinesie...
marosi
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 17 led 2007, 08:11
Odpovědi: 0
Bydliště: reca 184, 925 26 reca , sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marosi »

ak ti tečie z čerpadla nafta tak bud z vrchnrj osky resp určite z vrchnrj osky , z predu z osky ti môže tahať vzduch a biely dy je toho výsledok. Treba opraviť čerpadlo tak do 10.000.- Sk. A potom si niekde nastav prevstrek, dosť podstatná vec. Tlak trysiek je 155 MPa.
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

dakujem, slovak vzdy poradi:) Zatial auto nejazdi, pracuje sa na podvozku, potom cerpadlo vytiahnem, pozriem ci to nespravim sam a ak nie, zanesiem majsterkovi, zreferujem. este raz dik
marosi
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Registrován: 17 led 2007, 08:11
Odpovědi: 0
Bydliště: reca 184, 925 26 reca , sk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marosi »

ak si čerpadlo nerobil, nič v zlom ale nepokúšej sa horna oska ide spraviť aj bez nastavenia na stolici ale treba to vedieť
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

uff, ok teda, iba ho vymontujem. Len najskor to okolo trocha odstrojim aby som presne videl odkial to tecie.
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

Hral som sa s cerpadlom, nasiel som miesto uniku nafty, bolo to zpredu kolo jedneho holendra. Motor prestal po starte vyrazne skakat. Ale trocha bieleho dymu stale ide, ako keby odniekal stale tahal trosku vzduchu. ked zvysim otacky, dym ustupi. Nemoze to byt pritomnostou vody v nafte? Inak som sa hral aj s bohatostou aj s predvstrekom, a bezo zmeny. Asi to budem musiet zaniest do sevisu, som bezradny...:(
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

Po dlhej dobe uz mam poriesene. Ale bolo to alchymie. Hlava 2x na tlakovej skuske, stale biely dym, voda mizla, hlava ok. Nakonies sa mi uz aj v oleji zacala objavovat voda, tak som riadne pomrkal valce, a jeden bol prasknuty. Takze to bol cely problem. Kupil som ,,novy,, motor za 5papierov, po nejakom dedkovi, auto konecne ide! Uz ho jazdim cca pol roka, ziadne setrenie, spokojnost.
Sikuje sa mi motor z 525tds, chcel by som don hodit ale mech cerpadlo z 524. Robil to niekto? Aky je vysledok? Nestrati motor na vykone? Dakujem!
pal
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 03 kvě 2007, 00:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od pal »

Dost to potrebujem vediet...aspon s nejakou linkou keby niekto pomohol, bol by som povdacny.
Odpovědět

Zpět na „BMW“