TDI 96 kw

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

TDI 96 kw

Příspěvek od lobo »

Mám v Oktávce TDI 96 kw a zabírá mi turbo asi až na 1900 ot. Do té doby se nic moc neděje. Až při těch 1900 motor zabere a táhne jak z praku.
Je to normální nebo je někde chyba?
Auto má najeto 90 tis
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Zkoušel jsi měřit váhu vzduchu?
TDi
Tom TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 kvě 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom TDI »

No mám ten stejný motor v Audi A4 a taky mi to tak tahá atkže je to asi normál,protože mám novou váhu i turbo. Kolik ti toi tak papá nafty??? :?
Uživatelský avatar
David-pv
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 25 říj 2006, 19:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od David-pv »

Tom TDI píše:No mám ten stejný motor v Audi A4 a taky mi to tak tahá atkže je to asi normál,protože mám novou váhu i turbo. Kolik ti toi tak papá nafty??? :?
kolik tobě? 7 - 8l/100 km?
TDi
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

sedm je normální.

jinak regulace a tím i reakce na rychlost záběru turba je nastavitelná.
vw passat tdi pd 180ps/420nm
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

No já jezdim dlouhodobou spotřebu za 6,6 a to se s tim nijak nemažu. Na spotřebu rozhodně nejezdím.
Uživatelský avatar
skoda405
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 25 led 2006, 00:11
Odpovědi: 0
Bydliště: PD

Příspěvek od skoda405 »

ja mam 96KW v tolede a zerie mi 6 litrov ale ked idem normalne tak dostanem aj 5.5L a co sa tyka toho zaberu turba je to troska neskor, pred tym som mal 81kw octavia ta sa brala lepsie od spodu.
toledo sport TDI PD upravy rok2009:kat off.
opel astra TDS


Yamaha FZ6S
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

jj,přesně tak, máme doma taky 81 kw a ta táhne pěkně odspodu. Tady na tý 96 kw je ten kopanec turba fakt dost znát.
Spíš se mi zdá divný, že když v nízkých otáčkách sešlápnu plyn, tak dlouho nic než zabere turbo.
Tom TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 kvě 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom TDI »

hmm jezdit za 6 taky bych chtěl!! :D No podle toho jak jedu když jedu klidnou jízdou což je tak do 120 tak těch 6,5 když tomu šlapu po dálnici a jedu kolem 160 pořád tak 9 i více.
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

čeče to máš divný mam taky O1 96kW a spotřebu mam když jezdím jak prase a to jezdím furt ale opravdu (noteeth) tak spotreba dle tankování je neco prez 7l a to to mam brutal načipovany turbína davá1,6 a zadek stale černej (LOL) (LOL) taky mě to zabírá kolem 1800 a furt to hrabe :D
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

96kW to dělaj běžně, že jsou zabržděný, všimněte si, že i po přeřazení to chvilku trvá než turbo opět zabere, 81kW má ten turboefekt minimální. U té 96kW se to dá dobře eliminovat čipem, když je to trochu okouřený bere už od 1600ot. nebo aspoň já to tak měl
lobo
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 10 dub 2007, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od lobo »

No tak to vidíte a já si říkal že to není normální.Tak to jste mě uklidnili.
No úplně příjemný to kolikrát není, když na to na křižovatce šlápnu a ono chvíli nic.....Ale pak :D
Tom TDI
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 20 kvě 2007, 15:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tom TDI »

No mně se to stejně zdá nějaké divné!!!! Mám to teda chipnuté,ale nezdá se mi to jako velký zázrak :( je sice fakt,že mám 18 kolca a 225 gumy,ale i tak se mi zdá,že by to přece jen mohlo valit lépe a co se týká kouře tak mi to nekouří vůbec tak nevím asi nic moc chip!! V budoucnu stejně plánuju trysky takže se při jednom asi udělá seřízení a chip ještě jednou a jak jsem se tady dočet tak samá chvála na reeshu takže se obrátím asi na něj.Teda zase záleží odkuď je... ;) i když ta naše republika zase není tak velká!! (LOL)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

já byl s čipem spokojenej, v létě při plným už to kouřilo, ale jelo to pěkně, ne že bych nesnesl koní víc, ale mě na jezdění do práce 170k stačilo :D, jo a čip jsem měl od Reeshe ;)
Uživatelský avatar
riki18
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 23 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Trencin

Příspěvek od riki18 »

Tom TDI píše:hmm jezdit za 6 taky bych chtěl!! :D No podle toho jak jedu když jedu klidnou jízdou což je tak do 120 tak těch 6,5 když tomu šlapu po dálnici a jedu kolem 160 pořád tak 9 i více.
To moze byt ozaj rad ze ma 6L spotrebu...ja bezne 8-10L ale to po dialnici 180-200..ale aktualka pri 160 je 9.4L...ale mam automat 96kw nachipovane na 160k nameranych. Zahada je ze ziadny dym!! Nie je poznat ze to je diesel.
Passat B6 1.9TDi 130HP 201 HP a 477 Nm :-) Hybrid turbo, big IC, AL vstreky, DQS prevodovka z 2.5 tdi, ostra vacka, vyfuk, sanie by AMA, Profi soft,
400m - 15,3 sek
Na predaj!

Suzuki Intruder 1800 VZR 125k, 160Nm :-))
Audi B7 3.0 tdi 275Hp 559Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“