budíky na octavii
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 152
- Registrován: 02 bře 2006, 19:04
- Bydliště: Domažlice
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
¨Ladic píše:Ano, samozřejmě netvrdím že tohle je jediná závada, a že když toto uděláte opravíte každý budíkMě jen překvapilo že ta natržená cestička na plošném spoji byla zalakovaná takže to byla chyba výrobní linky, správně by takovéhle chyby měli opravovat ve Škoda zadarmo. Zatím jsem ve stádiu zkoušek jestli se to znova potentuje dám vědět, ale zatím držej, ani bych se nedivil kdyby tam takových míst více
timhle to nebylo-odstranil jsi dusledek a ne pricinu!!!!
No třeba to je prkotina,ale myslím že tady jde o know how a ne o to za jak dlouho a jak pracně se to opravuje a pochybuju že ve škodovce by ti to opravili za třeba 1000,-,tam by se s tebou nemazlili a nacpali nový budky za bůhví kolik.
Takže zbejvá jedině nechat opravit,nebo sehnat jiný budiky,ale zase musíš nechat přispůsobit a tak.
Tak si vyber
Jinak taky se nabízim,kdyby někdo chtěl.
Takže zbejvá jedině nechat opravit,nebo sehnat jiný budiky,ale zase musíš nechat přispůsobit a tak.
Tak si vyber
Jinak taky se nabízim,kdyby někdo chtěl.

Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
Moje poznatky:Ladic píše:Důsledek jsem odstranil, ve Škodovce by si měli sřídit linku na výrobu plošných spojů "příčina" budíky fungují a nepadají a já jsem spokojenej
- Ak padnú všetky budíky znamená to, že je to niečo čo majú spoločné. Spoločné je stabilizované napätie /30/ , ukostrenie a spojové cesty.
Tá čierna kocka je stabilizátor napätia. Myslím si, že to nie je také zložité. Je jasné, že mnohí na to nemajú odvahu, chuť a do opravy sa nepustia, ale tí ktorí si na to trúfnu mali by si to mohli opraviť.
Pre informáciu budíky sú krokové motorčeky a pretože nemajú ako klasické meráky strunu ktorá ich vracia do nuly, po pripojení napätia dostávajú impulzy na návrat do nuly /prejaví sa to chvením na nule ak nebol v max. výchyľke/. Po vynulovaní dostanú počet krokov adekvátny meranej hodnote.
Dosledok - padnute rucicky, pricina - prehrievanie stabilizatora. V novsich modeloch bol stabilizator vybaveny chladicom. Ja som svoje budiky opravil tymto istym sposobom + na stabilizator som si nalepil pasivny chladic.mifii píše:¨Ladic píše:Ano, samozřejmě netvrdím že tohle je jediná závada, a že když toto uděláte opravíte každý budíkMě jen překvapilo že ta natržená cestička na plošném spoji byla zalakovaná takže to byla chyba výrobní linky, správně by takovéhle chyby měli opravovat ve Škoda zadarmo. Zatím jsem ve stádiu zkoušek jestli se to znova potentuje dám vědět, ale zatím držej, ani bych se nedivil kdyby tam takových míst více
timhle to nebylo-odstranil jsi dusledek a ne pricinu!!!!
Keby niekto potreboval postup, pekne spracovany navod je tu:
http://www.octaviaclub.cz/oc/index.php? ... &Itemid=30
OT: fabiator v nasledujucom topicu situaciu velmi trefne opisal, maximalny suhlas! !

Naposledy upravil(a) rizecek dne 29 srp 2010, 09:03, celkem upraveno 1 x.
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
OT:
Podle meho nazoru zneuzivani sluvka know-how vede ke znehodnoceni diskusniho fora ve sve podstate, protoze prispevky se postupne omezi jen na prehlidku odkazu na ty co "vedi kde" a pripadne jejich trapne poznamky smerovane tem co "nevedi-kde". Nebudme skoupi na poskytnuti informace, kterou jsme sami nekde nasli. Do hrobu si to nikdo z nas nevezme a o zakaznika taky nikdo neprijde. Spis naopak.
Neboli "vědět jak" a v tomto pripade spise nez jak, kde. Nevim ted kdo z vas to ma v podpisu, ale libi se mi hlaska "Kdo se moc pta, malo googli". Presne to vystihuje podstatu, zejmena na CZ a SK forech casto se vyskytujiho sluvka "know-how", ktere nasleduje temer po kazdem dotazu tech, kteri prisli na stejny problem pozdeji.P.TAZZ píše:myslím že tady jde o know how
Podle meho nazoru zneuzivani sluvka know-how vede ke znehodnoceni diskusniho fora ve sve podstate, protoze prispevky se postupne omezi jen na prehlidku odkazu na ty co "vedi kde" a pripadne jejich trapne poznamky smerovane tem co "nevedi-kde". Nebudme skoupi na poskytnuti informace, kterou jsme sami nekde nasli. Do hrobu si to nikdo z nas nevezme a o zakaznika taky nikdo neprijde. Spis naopak.
Budíky
také jsem to jednou řešil zde se mrkni jak jsem dopadl http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Poradí mi někdo seznamuji se z Octávkou 1.9 tdi 81 kw r.98