budíky na octavii

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

airbone
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Odpovědi: 0
Registrován: 25 čer 2006, 12:46
Bydliště: Doma

Příspěvek od airbone »

Booker:

napis mi SZ ak chces, dam ti kontakt na chlapika od prahy, co ti budiky da do kopy.
mifii
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 02 bře 2006, 19:04
Bydliště: Domažlice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mifii »

Ladic píše:Ano, samozřejmě netvrdím že tohle je jediná závada, a že když toto uděláte opravíte každý budík :) Mě jen překvapilo že ta natržená cestička na plošném spoji byla zalakovaná takže to byla chyba výrobní linky, správně by takovéhle chyby měli opravovat ve Škoda zadarmo. Zatím jsem ve stádiu zkoušek jestli se to znova potentuje dám vědět, ale zatím držej, ani bych se nedivil kdyby tam takových míst více :)
¨
timhle to nebylo-odstranil jsi dusledek a ne pricinu!!!!
Ladic
Nováček
Příspěvky: 14
Odpovědi: 0
Registrován: 02 úno 2007, 07:46
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od Ladic »

Důsledek jsem odstranil, ve Škodovce by si měli sřídit linku na výrobu plošných spojů "příčina" budíky fungují a nepadají a já jsem spokojenej :)
Octavia 1,9 TDI 81KW+chip 450 000Km
george72
Přispěvovatel
Příspěvky: 147
Odpovědi: 0
Registrován: 15 led 2007, 11:03

Příspěvek od george72 »

Ladic píše:Důsledek jsem odstranil, ve Škodovce by si měli sřídit linku na výrobu plošných spojů "příčina" budíky fungují a nepadají a já jsem spokojenej :)
konečně nekdo dal na něco konrétní odpověď,- to by měl být smysl fóra
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... asi se Ti nikdo nepřizná, za jakou prkotinu si nechává tučně zaplatit (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
P.TAZZ
Aktivista
Příspěvky: 1224
Odpovědi: 0
Registrován: 06 bře 2006, 17:16
Bydliště: Kladensko

Příspěvek od P.TAZZ »

No třeba to je prkotina,ale myslím že tady jde o know how a ne o to za jak dlouho a jak pracně se to opravuje a pochybuju že ve škodovce by ti to opravili za třeba 1000,-,tam by se s tebou nemazlili a nacpali nový budky za bůhví kolik.
Takže zbejvá jedině nechat opravit,nebo sehnat jiný budiky,ale zase musíš nechat přispůsobit a tak.
Tak si vyber

Jinak taky se nabízim,kdyby někdo chtěl. ;-)
Žeru krávy, chráním jetel.
Passat Variant TDI 81KW AFN
Opel Astra 1.6 CDTi 100KW
SKYPE- ptazz1
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Odpovědi: 0
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Bydliště: M.Kameň SR

Příspěvek od alino2 »

Ladic píše:Důsledek jsem odstranil, ve Škodovce by si měli sřídit linku na výrobu plošných spojů "příčina" budíky fungují a nepadají a já jsem spokojenej :)
Moje poznatky:
- Ak padnú všetky budíky znamená to, že je to niečo čo majú spoločné. Spoločné je stabilizované napätie /30/ , ukostrenie a spojové cesty.
Tá čierna kocka je stabilizátor napätia. Myslím si, že to nie je také zložité. Je jasné, že mnohí na to nemajú odvahu, chuť a do opravy sa nepustia, ale tí ktorí si na to trúfnu mali by si to mohli opraviť.
Pre informáciu budíky sú krokové motorčeky a pretože nemajú ako klasické meráky strunu ktorá ich vracia do nuly, po pripojení napätia dostávajú impulzy na návrat do nuly /prejaví sa to chvením na nule ak nebol v max. výchyľke/. Po vynulovaní dostanú počet krokov adekvátny meranej hodnote.
rizecek
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 28 srp 2010, 08:03
Bydliště: Nitra

Příspěvek od rizecek »

mifii píše:
Ladic píše:Ano, samozřejmě netvrdím že tohle je jediná závada, a že když toto uděláte opravíte každý budík :) Mě jen překvapilo že ta natržená cestička na plošném spoji byla zalakovaná takže to byla chyba výrobní linky, správně by takovéhle chyby měli opravovat ve Škoda zadarmo. Zatím jsem ve stádiu zkoušek jestli se to znova potentuje dám vědět, ale zatím držej, ani bych se nedivil kdyby tam takových míst více :)
¨
timhle to nebylo-odstranil jsi dusledek a ne pricinu!!!!
Dosledok - padnute rucicky, pricina - prehrievanie stabilizatora. V novsich modeloch bol stabilizator vybaveny chladicom. Ja som svoje budiky opravil tymto istym sposobom + na stabilizator som si nalepil pasivny chladic.

Keby niekto potreboval postup, pekne spracovany navod je tu:
http://www.octaviaclub.cz/oc/index.php? ... &Itemid=30

OT: fabiator v nasledujucom topicu situaciu velmi trefne opisal, maximalny suhlas! ! :)
Naposledy upravil(a) rizecek dne 29 srp 2010, 09:03, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
fabiátor
Moderátor
Příspěvky: 1258
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 14:59
Bydliště: Střední Čechy a Šumava

Příspěvek od fabiátor »

OT:
P.TAZZ píše:myslím že tady jde o know how
Neboli "vědět jak" a v tomto pripade spise nez jak, kde. Nevim ted kdo z vas to ma v podpisu, ale libi se mi hlaska "Kdo se moc pta, malo googli". Presne to vystihuje podstatu, zejmena na CZ a SK forech casto se vyskytujiho sluvka "know-how", ktere nasleduje temer po kazdem dotazu tech, kteri prisli na stejny problem pozdeji.

Podle meho nazoru zneuzivani sluvka know-how vede ke znehodnoceni diskusniho fora ve sve podstate, protoze prispevky se postupne omezi jen na prehlidku odkazu na ty co "vedi kde" a pripadne jejich trapne poznamky smerovane tem co "nevedi-kde". Nebudme skoupi na poskytnuti informace, kterou jsme sami nekde nasli. Do hrobu si to nikdo z nas nevezme a o zakaznika taky nikdo neprijde. Spis naopak.
soudruh
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Odpovědi: 0
Registrován: 26 čer 2008, 19:13
Bydliště: Doksy

Budíky

Příspěvek od soudruh »

také jsem to jednou řešil zde se mrkni jak jsem dopadl http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=
Poradí mi někdo seznamuji se z Octávkou 1.9 tdi 81 kw r.98
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja to tiež viem opraviť
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“