Jak ZMERIT TLAKY na dieselovem motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Měření zastudena má jednu výhodu..eliminuje se zvýšení tlaku při ohřátí..Když budou tlaky na všech válcích stejné / plus mínus / ,je tady zaručena zaručenost startovatelnosti..Samozřejmě hlavně předkomůrek...Měřit tlak u předkomůrky za tepla je téměř k ničemu../motor bude téměř vždy na hranici/. Majitel bude spokojený,než bude minus 5 ...Nahrubo stačí,když se zastudena zatočí zvedlým kolem při přímém záběru a když nejde motor téměř přetočit,je to pašák....Zastudena nejsou žádné vůle tepelně vymezeny...
nepropadat panice...
- origoš
- Aktivista
- Příspěvky: 4149
- Registrován: 23 led 2006, 14:21
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Záleží dost na stavu baterie a starteru při měření. Když to pořádně motá, tak se naměří o dost víc, než když točí hu.......hu. Dobré znamní je, když u vyndaného motoru točíš ručně za setrvák a ten se stále chce vracet na původní místo. Pokud po "napružení" tlak utíká a nakonec se snadno dá převalit, tak už ty tlaky nic moc.
To je právě průšvih,když se jede koupit motor na vrakáč,motor který dlouho leží v nějaké stodole bez sání,oreznou ventily,oschnou těsnící plochy a při otočení setrváku je prázdný..Řekne se ten je nahovno a hledá se další a kolikrát je to chyba..Ověřil jsem si to na motoru do C. bx ,který jsem dělal,pak mu lehlo pérování/trubky/ a auto odstavil..Nachal ho oškubaný, bez filtru,atd. 3 roky zarůst trávou na louce....Motor byl prázdný..chvíli to trvalo...,.motor se vzbudil a za chvíli byl zase v kondici... 
nepropadat panice...
Já svoji leností nechal motor taky pár let na dešti
. Odneslo to čerpadlo a byly sežraný řemenice, naštestí byl celej zaolejovanej tak byl pěkně nakonzervovanej. Přehodilo se čerpadlo, řemenice od té doby do něj foukám 2,1bar už dávno neefektivních
a dodnes lítá jak oživot.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L