Jak ZMERIT TLAKY na dieselovem motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
koco
Aktivista
Příspěvky: 1931
Registrován: 11 říj 2006, 14:02
Odpovědi: 0
Bydliště: SR-TT

Příspěvek od koco »

Ano, je medzi žhavičom a brzdovou hadičkou.
AUDI A4 Avant TDI, AFN, 764, 11mm, 1749VA, jednohmota HDS, egrOFF, katOFF, soft, 288/245
pitrsss
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 lis 2006, 12:47
Odpovědi: 0
Bydliště: od chomutova

Příspěvek od pitrsss »

z čeho jste ho použili
g3 tdi ahu,octa asz
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Taky teď řeším z čeho ho použít. Ty tlaky jsou dost velký. Poradí někdo?

Jak řešíte vypuštění tlaku? Pokaždý rozšroubovat?
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10364
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ten jednocestný ventil má pístek pro odfuk tlaku. Funguje to podobně jako u manometru na pneumatiky.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Odpovědi: 0
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

Mozes uviest z coho je ten jednocestny ventil ?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Měření zastudena má jednu výhodu..eliminuje se zvýšení tlaku při ohřátí..Když budou tlaky na všech válcích stejné / plus mínus / ,je tady zaručena zaručenost startovatelnosti..Samozřejmě hlavně předkomůrek...Měřit tlak u předkomůrky za tepla je téměř k ničemu../motor bude téměř vždy na hranici/. Majitel bude spokojený,než bude minus 5 ...Nahrubo stačí,když se zastudena zatočí zvedlým kolem při přímém záběru a když nejde motor téměř přetočit,je to pašák....Zastudena nejsou žádné vůle tepelně vymezeny...
nepropadat panice...
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Vali píše:Dik (noteeth) , ted sem koukal do ESI a pro AHF uvadi 19-31bar, pri 19bar to uz snad neni ani diesel (rofl)
No nevým, ja mel na zapeceným TDI 17-17-16-18 a chytal studenej jak víno :D
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Záleží dost na stavu baterie a starteru při měření. Když to pořádně motá, tak se naměří o dost víc, než když točí hu.......hu. Dobré znamní je, když u vyndaného motoru točíš ručně za setrvák a ten se stále chce vracet na původní místo. Pokud po "napružení" tlak utíká a nakonec se snadno dá převalit, tak už ty tlaky nic moc.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

To je právě průšvih,když se jede koupit motor na vrakáč,motor který dlouho leží v nějaké stodole bez sání,oreznou ventily,oschnou těsnící plochy a při otočení setrváku je prázdný..Řekne se ten je nahovno a hledá se další a kolikrát je to chyba..Ověřil jsem si to na motoru do C. bx ,který jsem dělal,pak mu lehlo pérování/trubky/ a auto odstavil..Nachal ho oškubaný, bez filtru,atd. 3 roky zarůst trávou na louce....Motor byl prázdný..chvíli to trvalo...,.motor se vzbudil a za chvíli byl zase v kondici... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jj. Když to má vrakman pod okapem nepřikrytý. To jsme ale někde trochu jinde.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
Vali
Přispěvovatel
Příspěvky: 627
Registrován: 26 úno 2007, 22:50
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Vali »

Já svoji leností nechal motor taky pár let na dešti (wallbash) (wallbash). Odneslo to čerpadlo a byly sežraný řemenice, naštestí byl celej zaolejovanej tak byl pěkně nakonzervovanej. Přehodilo se čerpadlo, řemenice od té doby do něj foukám 2,1bar už dávno neefektivních (noteeth) a dodnes lítá jak oživot.
I like to DIESEL DIESEL, I like to D I E S E L
Raullet
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 srp 2012, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raullet »

potřeboval bych proměřit tlaky ve válcích na 1,9 TDI, nevíte o někom z opavska, kdo by na to měl přípravek ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“