Destičky Ate caramic nebo fri tech racing

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="favo"]Na autě na kterém jsem tyto kombinace zkoušel byla vysoká rychlost cokoliv na 150 km/h


prosímtě na kterých cestách v čr je povolená rychlost nad 15O :?

to by mě zajímalo (noteeth) (LOL)
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Tak manželka kdyby jela se studenýma Racing destičkama, tak by stejně nic nepoznala. Oni prostě normálně brzděj i studený.
K těm destičkám, dej tam destičky ferodo DSPF a budeš spokojenej ty i manželka, teda v rámci mezí, protože pokud se bavíme o jízdě, kdy tomu fakt šlapeš, tak z normálních aut nebrzdí asi žádný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Kornout píše:k z normálních aut nebrzdí asi žádný.
mě by fakt zajímalo které ty destičky nebrzdí, namontoval jsem snad všechny značky bylo by to na stránku, no prostě co měli v motortexu, elitu, kel, škoda díly, a široké okolí


se všema deskama když jsem na to dupl tak jsem uvedl v činnost abs

možná před patnácti lety značku desek nevím na jednom formanovi fakt desky nebrzdili ale to bylo o tom že se z desek odpařovalo lepidlo byly hodně drahé made i in germany,
a před měsícem jsem viděl staré jeté desky nazadu na koktávce majitel si stěžoval že m nejde ruční, ty desky do bylo jak uhlíky do generátoru,
:o nebo jak uhlíkový klingerit značku přečíst nešlo ;)
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3706
Odpovědi: 0
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Dej osvedceno kombinaci brembo textar.Ja je namontoval na OII RS se kterym jezdi pan hodne svizne a pochvaluje si ze to s origo brzdama tak pekne nebrzdilo.Jinak uz jine ani nedavam.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

slovacek.milos píše:
Kornout píše:k z normálních aut nebrzdí asi žádný.
mě by fakt zajímalo které ty destičky nebrzdí, namontoval jsem snad všechny značky bylo by to na stránku, no prostě co měli v motortexu, elitu, kel, škoda díly, a široké okolí


se všema deskama když jsem na to dupl tak jsem uvedl v činnost abs

možná před patnácti lety značku desek nevím na jednom formanovi fakt desky nebrzdili ale to bylo o tom že se z desek odpařovalo lepidlo byly hodně drahé made i in germany,
a před měsícem jsem viděl staré jeté desky nazadu na koktávce majitel si stěžoval že m nejde ruční, ty desky do bylo jak uhlíky do generátoru,
:o nebo jak uhlíkový klingerit značku přečíst nešlo ;)
Nepíšu že destičky nebrzděj, sis to blbě přečetl. Psal jsem že normální auto nebrzdí asi žádný.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

Arazim fri.tech jezdil, ale nevim, jestli je na svoje auta dávaj pořád. Jelikož Václav už nejezdí, tak je to spíš o tom, kde je co levnější a brzdí to stejně. Asi bych se jich ale nebál. Je fakt, že třeba DS3000 studený brzdí špatně, ale to tam asi dávat nebudeš :)
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33508
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Kornout"]

já ti měl třeba jednoho troubu co mi reklamoval brzdy že je to na zabití vůbec to nebrzdí,

musel jsem zajet na stk vyjeli mi protokol a pak jsem se projel s borcem šlípl na brzdu tak dva centimetry a víc nešlapal, prej jejich oktávka tak brzdí, borec měl 5 let papíry a já ho učil brzdit :roll:
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Odpovědi: 0
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

mam ate power disk s "keramickymi" deskami ate a zacly vadnout na masarykove okruhu az po 5 kolem ale i tak to vadnudi nebylo moc velke a i studene mi brzdi dobre :)
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

slovacek.milos píše:
favo píše:Na autě na kterém jsem tyto kombinace zkoušel byla vysoká rychlost cokoliv na 150 km/h


prosímtě na kterých cestách v čr je povolená rychlost nad 15O :?

to by mě zajímalo (noteeth) (LOL)
A kdo tu řeší kolik je kde povoleno, ale jestli se Ti bude lépe spát, tak jsem vždy jezdil testovat do německa a dál bych to nerozebíral :)
Prostě jsem chtěl poradit s ohledem na svoje zkušenosti s brzdami.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
venouš
Přispěvovatel
Příspěvky: 291
Odpovědi: 0
Registrován: 04 črc 2009, 14:33
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od venouš »

taky něco přispěju
Kluci tady od nás mají na cvičce na rally OI právě ty bremba s Textarama a nic jiného dlouho nedavají.to auto využívají k dennímu ježdění.fakt to vydrží hodně.
VW sharan 81kw AVG
Škoda Felicia combi 1.3MPi
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

JHBullit píše:mam ate power disk s "keramickymi" deskami ate a zacly vadnout na masarykove okruhu az po 5 kolem ale i tak to vadnudi nebylo moc velke a i studene mi brzdi dobre :)
Tak ti to asi nejede, ty 280ky lehnou po prvním kole, nebo na to šlapeš jak ten pán, co ho tady slováček popisoval. Hlavně ty 280ky jsou uplně nahouby už kvůli dávkování, na začátku ostrý a pak nic.
Jen pro info, u závodních aut se tlačí na brzdový pedál i 1000N !
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
312mm, ty už docela jdou, ty jsem měl taky spolu s DSPF ale stejně je uvaříš jako prd. Kolikrát jsem měl staženou prdel, brzdil očima a pravá noha se bořila v blátě.
Jediný sériovky co fungovaly a měl možnost zkusit byly z R32 245mm, jinak nefungovalo nic. Já to tenkrát taky řešil a už jsem by v situlaci, že jsem chtěl od Bódi pořídit ty brzdiče z Cayane, protože celý auto fungovalo užasně, ale ty brzdy mě fakt kolikrát hodně limitovaly, rozhodně to byl nejslabší článek (nepočítám sebe :-D ). Nakonec jsem to auto prodal.
Každopádně pro někoho kdo tam má sériovky 280mm tak přechod na 288mm je hodně znát a doporučuju, rozhodně lepší investice, jak tam kupovat kdovíjaký kotouče a desky. 280mm je tragédie a můžeš tam mít asi cokoli.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Speeder
Přispěvovatel
Příspěvky: 370
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 12:32
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Speeder »

To už se ale bavíme o limitní jízdě někde na okruhu. Kámoš má Leona Cupru a je spokojenej (nevim co tam je za brzdy).
Fabia Combi 1,9 TDi PD 74kW [ATD]
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“