Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 38
- Registrován: 05 úno 2009, 22:52
Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
Re: Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
chipovat ? ne je to stará předkomůrka a vrtat do čerpadla / lukas / to asi ne buď rád že to vůbec jezdí . Motory 1,8td nebyly žádné zázraky ale pro normální ježdění stačily ,ale na závodění v žádnem případu mondeo těžké a 66kw dost máloajakoamper píše:Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
-
- Nováček
- Příspěvky: 5
- Registrován: 25 kvě 2013, 16:26
- Bydliště: Choceň
Re: Mondeo r.v.98 1,8TD zvýšení výkonu
Zázračnej motor to sice neni, ale určitě se dá něco s výkonem udělat. A pokud je to za cenu vrtání se v čerpadle, tak proč ne. Mě jde jen o to, aby mi to šlo od nízkých otáček a ne až při 2 - 2,5tis.haromax píše:chipovat ? ne je to stará předkomůrka a vrtat do čerpadla / lukas / to asi ne buď rád že to vůbec jezdí . Motory 1,8td nebyly žádné zázraky ale pro normální ježdění stačily ,ale na závodění v žádnem případu mondeo těžké a 66kw dost máloajakoamper píše:Ahoj, mám dotaz ohledně motoru 1,8 TD 66kW
Dá se to nachipovat, nebo jinak upravit výkon motoru?
Děkuji
kamarád přidával na čerpadle a i na turbu a ten motor lítá snad do dnes ale musí se samozřejmě všechno s rozumem...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
roman1648 píše:já bych do toho nevrtal, to čerpadlo rozhasíš jedna dvě a zpátky to už nikdy nechytneš
To si myslím taky . Tohle říkávali i staří mechoši nevrtej se v tom co funguje

Skoda Octavia 2 tdi 103kw Bkd r.v. 2010 L@K
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
------------------------------------------------------
minulost :Skoda Octavia Tdi 66kw r.v 2001 chip 84kw
U mne byla 1,6 TD v perfektním stavu letadlo už v serii. Ten motor byl geniální, dnes se tak nepotěším. Čím dál těžší auta, čím dál vyšší nároky a taky čím dál větší sráče..Je to ale přirozené, vývoj jde dopředu a spolehlivost dolů..Můj kamarád rušil Golfa 1 kvůli korozi a měl najeto 640000 km. Od 200000 km, kdy se auto koupilo s vadnou hlavou /někdo ho uhnal/, kterou jsem dal novou/vlastně jinou,opravenou/, motor překroužkoval, tak jen jezdil. Původní čerpadlo, u kterého jsem asi v 300000 km dal na hřídelku gumičku z vodovodu, původní spojka, převodovka..Agregát nebyl z vozu venku..Tomu říkam přidaná hodnota...A jak to jelo.. 

nepropadat panice...