porovnání Motocom vs Maha

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

porovnání Motocom vs Maha

Příspěvek od nejsem-naivka »

Na otázky kdo co kde nebudu odpovídat, je to jen pro porovnání, né pro vyvolání hádky. Je to blbě vidět, tak Motocom 145ps 331Nm Maha 135ps 284Nm




Obrázek
:-@
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Registrován: 29 lis 2010, 18:58
Odpovědi: 0

Re: porovnání Motocom vs Maha

Příspěvek od roubic »

nejsem-naivka píše:Na otázky kdo co kde nebudu odpovídat, je to jen pro porovnání, né pro vyvolání hádky. Je to blbě vidět, tak Motocom 145ps 331Nm Maha 135ps 284Nm




Obrázek
Asi nekde chyba :D
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
acryll
Přispěvovatel
Příspěvky: 729
Registrován: 05 srp 2011, 17:56
Odpovědi: 0
Bydliště: MT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od acryll »

zaujímavé, že priebeh série na motocome sa náramne podobá na priebeh na mahe
či tam nebude problém s reguláciou turba, lebo taký rozdiel krúťaku je moc veľký, a na grafe je trochu vlnovka
(by sa zišlo nalogovať , keď sa tu už o tom bavíme)
maximum výkonu.. na to vplýva v prvom rade kvalita chladenia počas merania, to je sakra rozdiel či je teplota vzduchu za IC 50 alebo 75stupňov...

nechce sa mi veriť aby bol rozdiel medzi motocomom a mahou taký obrovský
však časom sa snáď vyjadria aj ladiči čo mali motocom a mahu
powered by rb-digital.sk_____________
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

Dříve jsem tu viděl taky porovnání.. Hodnoty se lišily jen v krouťáku, konečný výkon zůstal stejný, tak nevim :?
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

Motocom / Super Flow zde

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... sc&start=0

Takže taková senzace to zas jistě nebude...
Otázka je taky asi kdo a jak a co chce / nechce nabrzdit...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

No, nastesti, si muzeme byt jisti, ze to neni porovnani DP a CHF Praha, protoze paklize mel Hegesak 255 koni a Jim si ho s 275 konema s prehledem daval, je to overeno praxi. Zbyva otazka, jak to bude ted, kdyz ma Hegesak o 5 koni vice ... na to nam snad odpovi sobota ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici (noteeth)

a motocom ten rozdil zmeri uplne stejne jako draha MAHA

(noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth) (noteeth)

Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.
Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Forest píše:
Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.

prave na ten rozdil serie - uprava ......


Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.
ja zmerim na seriovem aute seri !......
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

chlapi ale je tu jedna vec. MAHA je schvalene meradlo vacsinou automobiliek a je certifikovane. V pripade sporu nema papier y motocomu vzpovednu a pravnu hodnotu... Ale na meranie je postacujuci
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Brouk
Přispěvovatel
Příspěvky: 897
Registrován: 13 úno 2007, 21:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina - Telč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brouk »

Brouk píše:
Forest píše:
Brouk píše:vetsinu lidi zajima jak to jede a kolik je rozil serie - uprava nez nejake kone na papire nic neznamenajici
Pak nechapu duvod porizeni brzdy z tve strany.

prave na ten rozdil serie - uprava ......


Brouk píše:Stejne si kazdej meri jak chce a basta !
Dekujeme za priznani, bohuzel, v tomto pripade se nejedna o polehcujici okolnost.
ja zmerim na seriovem aute serii !......
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Odpovědi: 0
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Brouk má pravdu v tom že 95% lidí co se třeba u mě ukázali na úpravě potom auto na brzdě nechtěli změřit se slovy a proč? když to poznám na silnici :) těch takových "zapálených" co chtějí měřit je fakt málo, "normální" lidi to nezajímá, u mě je taky s podivem že když mi přijede serie na změření změřim +- hodnotu výrobce-asi hromada anomálií když vidim kolik lidí tu změří v serii i o 15-20 víc než by mělo auto mít :) co se týká benzínů kteří mě zajímavý v první řadě je to nejmíň 95% tak jak mají v techničáku zbytek šel na vrub stavu motoru nebo nějaké závadě, k tomu co se tady řeší stačí se podívat na použitou normu na grafu a hned se nám výběr adeptů na změnu hodnoty setrvačnosti z úží :-D ,v první měření nebyla chyba třeba v měření atd ale prostě změněn jeden rozhodující údaj pro výpočet grafu :-D
Karlovy Vary
moravia-tuning.cz
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Forest píše:No, nastesti, si muzeme byt jisti, ze to neni porovnani DP a CHF Praha, protoze paklize mel Hegesak 255 koni a Jim si ho s 275 konema s prehledem daval, je to overeno praxi. Zbyva otazka, jak to bude ted, kdyz ma Hegesak o 5 koni vice ... na to nam snad odpovi sobota ;)

Nešlo o žádnej konkrétní případ a útok na někoho, reakce Foresta vypovídá zas o jeho pokřiveným myšlení, neber to jako útok na tebe, ale přemejšlíš jedním směrem. Proti Hegešákovi taky nic, ale jezdí jako žena (moje řadí o dost rychleji), což se ukázalo a porovnávat jeho jízdu s kýmkoliv nemá vypovídající hodnotu. Mám informace, že mu to kouřilo a to mě překvapuje, protože jsem byl u ladění a dost mu záleželo na tom, aby to ani nečoudlo. Bylo by možné to přeměřit na Maze? Doufám, že zas nebude zle ;)
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

V pohode Zizalo, ja v tomto konkretnim pripade souhlasim - slo mi jen o to, aby to nekdo nepausalizoval a nevztahnul to proti DP, takze ANO, slo mi jen o tento smer, nic vic, nic min.

A o tom razeni zadna, jak jsem byl ted v Milovicich tak to mohu bohuzel jen potvrdit. Jinak co jsem videl, tak mu to rozhodne kourilo, nicmene predpokladam, ze se jedna o soft na sprinty, nebot se mi sam zminoval, ze ma zajem o prepinac softu coz jsem vzdy razil a i Richard muze potvrdit, ze jsem to byl prave ja, ktery ho "kopal" do toho, aby ho vyvinul. Ostatne, ja sam jsem ho mel uz v roce ?2002? od Maxacu. To byl ovsem ale pouze takovy ten trapny, vyuzivajici adresovani a nebyl blbuvzdorny.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Hegesak
Přispěvovatel
Příspěvky: 777
Registrován: 04 dub 2010, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Hegesak »

dekuji vam panove (hm)
Škoda Octavia RS III
VW PAssat B8- 110KW
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“