
octavia I - podvozok
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 228
- Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
- Bydliště: Boleslavsko
Odpovědi: 0
[quote="sikin1987"]jo to pise kazdej,ale jedna strana ma volny oba. hlavne teda ten zadni,ten predni neni tragedie. a kupodivu to vubec neklepe. druha strana tma muzu rvat jak chcu a oba jsou pevny jak beton. ten pripravek si nevyrobim takovy zavit bych si musel asi musel enchat vysoustruzit. jinak ten pripravek sem nejlevneji videl za 690 plus 150 postovny. No ja asi zkusim prvni vubec to rameno sundat abych se nezasekl dejme tomu na cepu nebo nekde a nekupoval to zbytecne a pak jel do servisu ,ke me reknou,ze si mam svoje dily strcit nekam. Nekdo dovoli svoje dily,ale necha si za praci o 150 az 200 na hodinu vic proste klasika o slevu toho dilu co maji do kapsy 

Naposledy upravil(a) karluci2 dne 02 kvě 2013, 19:01, celkem upraveno 1 x.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33547
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Kornout píše:trubka de uřezat i ze starého výfuku, závitová tyč a tesařskjé podložky mají v železářstvísikin1987 píše: Nechápu co tu řešíte, stačí kus trubky, závitová tyč, matky a pár různých podložek. Jestli tohle nejste schopný vymyslet, tak radši nic ani nelisujte.
Ty přední ale většinou držej.
tak jinak. sem zjistil,ze mam vymlety pouze jeden a to predni!!! ten zadek je uz zesileny a meney nejspis prelisovany na aute,protoze sroub na cepu sel krasne povolit v rameni taky a byl namazany ,ale ta sivna drzak hlinikovy ani hovno. sem e rozhodl,ze nez abych riskoval,ze to nekdo urve a bude me volat,zemam platit 2 tis za drzak,tak radsi nehcma udelat v servise,kde maji pripravek a daji origo silentbloky. nasel sem asi 2 servisi,kde kupuji takove veci jen origo s cinu davaji treba chladice apod to me vysvetloval. sem se ptal na loziska a jesti ma zkusenosti a rika ja nevim ja cinu nikdy nedavam na to se neda dat zaruka. nevim u toho loziska bych to mozna riskl,protoze tam je rozdil az 1000 kc.
ale prvni co delam zkusim prelisovat ten predni a pak uvidim co dal. kazdopadne akutne potrebuji rozhybat zatuhly zadni trmen ten me hreje aj disk a asi vymlel zminovane lozisko plus zvlnil kotouc
ale prvni co delam zkusim prelisovat ten predni a pak uvidim co dal. kazdopadne akutne potrebuji rozhybat zatuhly zadni trmen ten me hreje aj disk a asi vymlel zminovane lozisko plus zvlnil kotouc
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 551
- Registrován: 03 pro 2007, 20:14
- Bydliště: Doksy + Praha
Odpovědi: 0
Nikomu to nenutim, ale:
koupil jsem na O1 puky na předek.
Po obvodu jsem udělal 6 direk vrtákem 4mm.
je to podstatně měkčí a nemuže se to utrhnout, neboť hmoty je tam stále dost.
dám časem echo co to vydrží, ovšem cesty které jezdim jsou spíše na offroad, tak uvidíme Velmi šťastný
koupil jsem na O1 puky na předek.
Po obvodu jsem udělal 6 direk vrtákem 4mm.
je to podstatně měkčí a nemuže se to utrhnout, neboť hmoty je tam stále dost.
dám časem echo co to vydrží, ovšem cesty které jezdim jsou spíše na offroad, tak uvidíme Velmi šťastný
R. LAGUNA II 2,0 DCi 110 KW 530 TIS KM
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
O1 SLX RV 8.96 Jedna z prvníchTDi :AGR, Vstřiky 502 FB + úprava ECU RudisTDic. 1,2bar, EGR off, kat ON,dlouhá 5 ka.
EX AR 147 JTD 85 kw
EX B5 Synro 1,9 TDi AFN combi
tak som vymenil na prednej naprave okrem predneho sb všetko. Dal som okrem tyčky stab. všetko LMF. Inak gulový čap je made in Čina, horne čapy made in Brazilia... katastrofa.
Nevidím žiadny rozdiel.
Len neviem či som dal spravne tie zadne plne sb. SB som dal značkou nahor , písmená su na sb zospodu.
Nevidím žiadny rozdiel.
Len neviem či som dal spravne tie zadne plne sb. SB som dal značkou nahor , písmená su na sb zospodu.
AHF, EGR OFF BY Janosik
Já hledal na 4kolce vůli vepředu, kdy to klepne, když se vůz víc zhoupne, zadní puky na ramenou měkčí, ale nic moc jsem nenašel..Potřeboval bych, jak píše Miloš tu mlátičku na nápravy.., jen se mi zdá že stabilizátor jde velice těsně kolem nápravnice /v tom ohybu/, ale důkaz nemám..Tak jsem mu řekl, ať se vyhýbá dírám.. 

nepropadat panice...
ja tam teda vule nemam,ale citim,ze tam je neco vybite. a nemam sanci na to taky prijit. proste kdyz jedu pres diry je to takove tupe a tvrde. a to tam mam vyssi gumy nez ma byt takze az tam dam to co je origo tak se desim.
jinak nevim jestli sem to psal,ale menil se jen predni silentblok. zadni jsou OK a original vse bylo VW bud to vydrzi statisice nebo to nekdo servisoval ve skodovce. A menili mi to takovy 2 kreteni co nedokazali za 2 hodiny sundat rameno a pak tam silentblok nalisovat. do vseho busili kladivem. cep ramene neumeli srazit. proste oslove. opravdu priste je lepsi dat do nejakyho lepsiho servisu zaplatit si vic,ale vedet,ze si poradi. vrchol vseho bylo,kdyz sem ujel 200 km a zjistil,ze mi debilove nedali na cep ramene matici. no jsem poucen,ze garaznikum co machruji,ze udelaji vse na TDI nikdy vic.
jinak nevim jestli sem to psal,ale menil se jen predni silentblok. zadni jsou OK a original vse bylo VW bud to vydrzi statisice nebo to nekdo servisoval ve skodovce. A menili mi to takovy 2 kreteni co nedokazali za 2 hodiny sundat rameno a pak tam silentblok nalisovat. do vseho busili kladivem. cep ramene neumeli srazit. proste oslove. opravdu priste je lepsi dat do nejakyho lepsiho servisu zaplatit si vic,ale vedet,ze si poradi. vrchol vseho bylo,kdyz sem ujel 200 km a zjistil,ze mi debilove nedali na cep ramene matici. no jsem poucen,ze garaznikum co machruji,ze udelaji vse na TDI nikdy vic.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm