Kontrola logu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja ti poviem naloguj palivo a ty vymenis turbo
,
inak ten podtlak ma nenapadol, asi preto, ze jeho kontrolu uz povazujem za samozrejmost.
Ak obides N75 a na regulaciu turba privedies rovno podtlak z vyvevy tak by to malo padnut do nudzaku kvoli prekroceniu plniaceho tlaku a ked to cele nalogujes, tak pekne uvidis co sa tam deje.
Takto mozes vylucit zadrhnutu regulaciu alebo vadny N75

inak ten podtlak ma nenapadol, asi preto, ze jeho kontrolu uz povazujem za samozrejmost.
Ak obides N75 a na regulaciu turba privedies rovno podtlak z vyvevy tak by to malo padnut do nudzaku kvoli prekroceniu plniaceho tlaku a ked to cele nalogujes, tak pekne uvidis co sa tam deje.
Takto mozes vylucit zadrhnutu regulaciu alebo vadny N75
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Tak jsem udělal log 04 a 08.
Jinak N75 nemá žádné znamky zivota. mam tam ventil 1k0 906 627 e.
Sehnal jsem si uplně stejný až nan to že poslední písmenko nebylo -e- ale -a- a ten taky byl uplne bez znaků života.
http://uloz.to/xPsxiwU8/log-01-004-008-xxx-csv
Jinak N75 nemá žádné znamky zivota. mam tam ventil 1k0 906 627 e.
Sehnal jsem si uplně stejný až nan to že poslední písmenko nebylo -e- ale -a- a ten taky byl uplne bez znaků života.
http://uloz.to/xPsxiwU8/log-01-004-008-xxx-csv
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
A zkousel si ten ventil obejít? Napojit hadičku napřímo rovnou na baňku?
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
A zkoušel si ten ventil obejít? Napojit hadičku napřímo rovnou na baňku?
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
No jestli ani do N75 nejde podtlak, musíš jít po hadičkách a ještě je tam zásobník podtlkaku, taková koule, jestli to tam někde neuniká a zkontrolovat vývěvu. Brzdy jdou zlehka?
A když tam podtlak půjde, tak ho obejdi a naloguj.
A když tam podtlak půjde, tak ho obejdi a naloguj.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Vývěva vyrábí podtlak právě pro posilovač brzd a další elektropneumatické komponenty (N75, N18 atd..)
Dovede Tě k ní asi cm tlustá hadička od posilovače.
Jestli říkáš, že brzdy jdou zlehka, vývěvou to nejspíš nebude.
Může být někde únik po hadičkách od ní.
Je třeba zjistit, jestli jde do toho N75 vůbec podtlak, aby se buď vyloučila, nebo potvrdila jeho chyba.
Dovede Tě k ní asi cm tlustá hadička od posilovače.
Jestli říkáš, že brzdy jdou zlehka, vývěvou to nejspíš nebude.
Může být někde únik po hadičkách od ní.
Je třeba zjistit, jestli jde do toho N75 vůbec podtlak, aby se buď vyloučila, nebo potvrdila jeho chyba.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
- gigidpietro
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 294
- Registrován: 10 úno 2012, 16:13
- Bydliště: Vysočina
Pakliže do zásobníku nejde podtlak a vývěva je funkční, tak netěsní nějaká hadička, nebo je vypadlá, (příklad - může to dělat i upadlá hadička k N18).
Nebo není průchozí zpětný ventil.
Schéma zapojení hadiček
http://wiki.tdiclub.nl/images/0/0d/Turbo_tdi.jpg
Nebo není průchozí zpětný ventil.
Schéma zapojení hadiček
http://wiki.tdiclub.nl/images/0/0d/Turbo_tdi.jpg
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020