Kontrola logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Tak jsem kontoroval ten N75 a přijde mi uplně mrtvej. odpojil jsem vsechny hadicky dal jsem nechal jsem v zapojen na konektoru a zadny znamky zivota.Mám tedy schánet jinej? je možny že díky N75 auto nemam absolutne zádný výkon?
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

ja ti poviem naloguj palivo a ty vymenis turbo :) ,
inak ten podtlak ma nenapadol, asi preto, ze jeho kontrolu uz povazujem za samozrejmost.
Ak obides N75 a na regulaciu turba privedies rovno podtlak z vyvevy tak by to malo padnut do nudzaku kvoli prekroceniu plniaceho tlaku a ked to cele nalogujes, tak pekne uvidis co sa tam deje.
Takto mozes vylucit zadrhnutu regulaciu alebo vadny N75
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Tak jsem udělal log 04 a 08.
Jinak N75 nemá žádné znamky zivota. mam tam ventil 1k0 906 627 e.
Sehnal jsem si uplně stejný až nan to že poslední písmenko nebylo -e- ale -a- a ten taky byl uplne bez znaků života.


http://uloz.to/xPsxiwU8/log-01-004-008-xxx-csv
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Po dnešní naštěvě servisu, bylo zjistěna závada na N75 nepracoval. byl dan novy plně fukční ale N75 stále nepracuje. Proud do konektrou jde.

Co dal sakra ? :(
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

A zkousel si ten ventil obejít? Napojit hadičku napřímo rovnou na baňku?
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

A zkoušel si ten ventil obejít? Napojit hadičku napřímo rovnou na baňku?
A jde do N75 vůbec podtlak?
Zkus to napřímo a naloguj 3,11.
Jestli bude vše ostatní v pořádku (regulace a podtlak), padne to po obejití N75 do nouze, ale tak to má být a zjistí se tím prvotní nástup tlaku.
Hlavně tam musí jít podtlak.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Zítra to zkusim rano hned napojit naprimo.
Vše naloguju.

ted si nejsem jisty ale rekl bych že ani do té n75 podtah nejde.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

No jestli ani do N75 nejde podtlak, musíš jít po hadičkách a ještě je tam zásobník podtlkaku, taková koule, jestli to tam někde neuniká a zkontrolovat vývěvu. Brzdy jdou zlehka?

A když tam podtlak půjde, tak ho obejdi a naloguj.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Brzdy bezproblemu. Zasobnik zkontroluju v nem je zasoba podtlaku? A co je vyveva?
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Vývěva vyrábí podtlak právě pro posilovač brzd a další elektropneumatické komponenty (N75, N18 atd..)
Dovede Tě k ní asi cm tlustá hadička od posilovače.
Jestli říkáš, že brzdy jdou zlehka, vývěvou to nejspíš nebude.
Může být někde únik po hadičkách od ní.
Je třeba zjistit, jestli jde do toho N75 vůbec podtlak, aby se buď vyloučila, nebo potvrdila jeho chyba.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Smuslik
Sběrač informací
Příspěvky: 37
Registrován: 29 dub 2011, 11:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od Smuslik »

Tkaj sme to dneska zase měl rozhozený a ten zásilnik je v pořádku praskly neni,ale nejde do nej žádný podtlak.
Log jsem bohužel neudělal,neměl jsem kabel sebou,
fakt nevim co s tim.
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Pakliže do zásobníku nejde podtlak a vývěva je funkční, tak netěsní nějaká hadička, nebo je vypadlá, (příklad - může to dělat i upadlá hadička k N18).
Nebo není průchozí zpětný ventil.

Schéma zapojení hadiček

http://wiki.tdiclub.nl/images/0/0d/Turbo_tdi.jpg
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“