Octavia II špatné studené starty

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

RemyZero
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 říj 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Octavia II špatné studené starty

Příspěvek od RemyZero »

Zdravim,
nikde jsem ve foru nenašel stejný problém, co mam já :-(((

Mám OII 2.0TDI. Jedná se mi o to, že každou zimu při poklesu teplot mam při prvním studeném startu problém. Neni to, že by auto točilo a motor nechtěl naskočit, ale chyba je v tom, že při prvním studeném startu se to sotva převalí, jako kdyby byla vybitá baterka. Baterku má novou a i jsem si včera půjčil jinou baterku a dělá to pořád ...

Už vůbec nevim, čim by to mohlo být. Pokud auto nastartuju a hned chcípnu, tak další start je krásně zlehka, jako kdyby baterka točila krásně.

Prosím poraďtě mi někdo. Díky moccc všem
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14432
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co startér a ukostření motoru?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4731
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

Pravděpodobně starter ale chce to změřít muže to dělat i kostra nebo napájení.
RemyZero
Přispěvovatel
Příspěvky: 137
Registrován: 15 říj 2009, 17:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od RemyZero »

Tak baterky jsem vyzkoušel už 3 a pořád stejný .. Zítra zkusíme s kamarádem vyndat startér a nějak vyčistit ... Je fakt divný, že když auto stojí v garáži 3 dny, tak nastartuje normálně a když stojí venku třeba 9 hodin v ziomě kolem 0°C, tak to startuje, jako kdyby baterka mlela z posledního :-(((( Už mi fakt nic nenapadá
p.balaz
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 02 lis 2012, 15:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od p.balaz »

Potrebujem poradit s mojim startovanim. Octa II 2006 125kw motor BMN.
zle startuje pri nizsich teplotach, musim tocit cca 3 sekundy a ked naskoci tak ako keby len na 2 valce a po par sekundach ide normalne. podozrieval som padanie nafty ale aj som dal priehladnu privadzaciu hadicu a nove spojky ale vzduch ziadny, len v spiatocke. Baterka ma rok bosch ***** takze tou to nebude urcice. Vie mi niekto skontrolovat hodnoty? dakujem

14:18:17 Skupina 004: jednotka motoru
792 /min Otacky motoru (G28)
5.0 *ATDC pocatek vstriku (pozadovano)
3.8*KW dekla vstriku (pozadovano)
0.00* hodnota natoceni

14:18:17 Skupina 013: volnobeh stabilizace (odchylka vstrikovaneho mnozstvi)
-1.02 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 1
1.34 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 2
0.06 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 3
-0.39 mg/str odchylka vstrikovaneho mnozstvi valec 4
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1308
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

[quote="p.balaz"]
Stejný motor stejný problém,došli jste k nějakému závěru?
Nepomohlo by zvýšit startovací dávku?Ale u tohoto typu nevím jak,zadán login podle VISu ,blok 1 číslo je 128 na kolik změnit?
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

100% startér měl jsem to samé uhlíky ko čistit asi nepomůže rozebrat a vyměnit uhlíky a pouzdra.Uhlíky i z držákem kup až budeš vědět číslo startéru je hodně tipu a pokud tam máš plastové pouzdra co jsou v ních zasunuty ty uhlíky tak kup starší kovové provedení je lepší.
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
doli
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 07 dub 2008, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od doli »

Ahoj, mám úplně stejný problém jako je popsáno v úvodu tématu. Pokud teplota spadne k 5 stupňům a nižším, začne se objevovat problém při studeném startu...a řekl bych že se to postupem času zhoršuje, dřív to začínalo jen při -20 stupních.

Auto: OII RS 125 kW, r.v. 2006, najeto 141 000 KM

Už jsou zkoušel vyměnit žhavicí svíčky, tento rok nové podávací čerpadlo. Nová baterie (Varta Dynamic Silver 77Ah). A letos v lednu na záruku vyměněny všechny vstřikovače.

Našel jste někdo již řešení? Je to opravdu startér?

Děkuji.
Uživatelský avatar
doli
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 07 dub 2008, 10:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od doli »

Nikdo další neřeší problém se studenými starty?
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Starter :(
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Rychly Jakub
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 31 led 2008, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Batelov kdesi na Vysocine

Příspěvek od Rychly Jakub »

octa I pd 96kw stejny problem jak byla zima a prvni start dlouhe slabe toceni po rozebrani starrteru volny na futrecvh vymenil sem futra stocil kotvu vymenil uhli cena cca 1200 a toci ze by to prevratil na strechu
skoda octavia 1.9 Tdi GT asz, 312mm, katt off, power chip..... max spokojenost
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tak to má být, samodomo a ještě dobrý pocit z vykonané práce... :)
nepropadat panice...
popan
Sběrač informací
Příspěvky: 24
Registrován: 14 zář 2011, 21:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberec

Příspěvek od popan »

zdravim kluci,hledal sem ale nenašel kloudnou odpověď tak se mi nechce zakládat nový téma,vyřešil někdo někdy problematiku s delším startováním na 2.0 16V 125 KW BMN,mam nové vstřiky,svazek,žhavičky a už nevim jak dál díky za rady
fenyx6
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 09 lis 2011, 11:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od fenyx6 »

Řešil jsem úplně stejný problém jako autor tématu akorát na Octavii I TDI AGR. Celé léto auto startovalo OK a jak začaly teploty padat k nule tak první převalení startéru bylo jako s vybitou baterií. Následovala výměna rok staré Varty za novou a výsledek se nedostavil naprosto žádný.

Následně jsme při startu měřili pokles napětí na baterii a napětí kleslo až někde k 8V, někde jsem se dočetl, že minimum je 9 a i to už je na hranici. Tak jsme stejné měření provedli na Passatu Z1 a tam to nekleslo pod 11V. Takže následoval repas startéru, nová pouzdra, uhlíky a komplet vyčištění.

Člověk by řekl, že to muselo startovat jak víno, ale bylo to naprosto beze změny. Když jsem začal startovat, první převalení zase jak na škodě 120 v -30 a když jsem to chcípl a zkusil znova už to bylo v pohodě. Nakonec to dopadlo tak, že v -15 jsem už nenatočil vůbec.

Nakonec se nám furt nezdál ten pokles na baterce při startu, kterej i po repasi startéru furt padal k 8 V, tak jsme začali čistit komplet přívody kabely vedoucí k baterii. Kontrola ukostření, které je přímo pod baterkou demontáž kabelu až u startéru a altíku, kompletní očištění všech kontaktů (byl na nich už pěkný nános té zelené sračky co se dělá na povrchu mědi) až na čistou měď a montáž zpět. Světe div se auto na druhej den v mrazu chytlo jak za mlada a perfektně startuje do teď. Ale než jsme na to přišli, tak jsme se s tím drbali pomalu rok.

Nakonec to byla ta ze všech oprav nejlevnější, stačí šmirgl papír a ocelák.

Tak všem hodně štěstí :) .
Uživatelský avatar
Sayllo
Aktivista
Příspěvky: 1486
Registrován: 05 kvě 2012, 19:05
Odpovědi: 0
Bydliště: France

Příspěvek od Sayllo »

RemyZero píše:Tak baterky jsem vyzkoušel už 3 a pořád stejný .. Zítra zkusíme s kamarádem vyndat startér a nějak vyčistit ... Je fakt divný, že když auto stojí v garáži 3 dny, tak nastartuje normálně a když stojí venku třeba 9 hodin v ziomě kolem 0°C, tak to startuje, jako kdyby baterka mlela z posledního :-(((( Už mi fakt nic nenapadá
A skusil si jednu stych 3ch baterii pripojit-ukostrit priamo o motor startovacimi kablami? mozno by ti to povedalo, vela, mozno vobec nic.

Starter moze byt plny bordelu a vyschnutej vazeliny ktora stym bordelom vzime urobi jakysi antipohyblivy ...no napriklad maglajz... Dalsia vec su uhliky strartera.... atd... moze toho byt kopec. No polorepas startera doma v garazi je vyhodna rychlovka...
Passat V6 bdh 180hp 4motion Chip by Kitpower.fr 206hp, Chip by Dynatec.fr 218hp
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“