Prosím o kontrolu logu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

Raullet

Předvstřik je třeba kontrolovat při plně zahřátém motoru.

Podle logu, váha se zdá v normě, do cca 3500 ot., ovšem ve vysokých otáčkách dáva trochu méně, způsobeno i poklesem tlaku, ale to bych asi neřešil. Na 4500 ot. se v podstatě nejezdí.

Nástup a zregulování tlaku turba v pořádku. Až ve 4500 ot. je trošku pokles pod požadovanou mez, ale to je v normě.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Uživatelský avatar
gigidpietro
Přispěvovatel
Příspěvky: 294
Registrován: 10 úno 2012, 16:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od gigidpietro »

j.aro

Nevím přesně co Ti poradit, asi bych skusil jít po hadičkách.
Těžko říct, jestli je regulační klapka seklá v nějaké poloze, nebo ne.
Audi A4 1.9 AFN, 105 kW / 326Nm, MAF+EGR Off
Seat Ibiza 1.9 ASZ, cca 125kW MAF+EGR ON // VCDS 2020
Raullet
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 19 srp 2012, 12:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od Raullet »

díky za odpověď
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

J.aro málo ti tlačí turbo tlak turba pořád pod požadavkem zkontroloval bych ventil N75 hadičky od něj a samotnou regulaci na turbu jestli je vše těsné a hýbe jak má
Vsety18
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 11 kvě 2011, 17:38
Odpovědi: 0
Bydliště: Jeníkov 83

Příspěvek od Vsety18 »

Raullet jak je tady již řečeno u tvůj log je v pořádku
myslicek11
Nováček
Příspěvky: 14
Registrován: 12 dub 2012, 13:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

kontrola logu

Příspěvek od myslicek11 »

to vsety: jo vím že máš pravdu. Tak snad tyto logy budou lepší je to na 3,4,5 plný kotel

http://ulozto.cz/xcxGnV2b/new-csv

http://ulozto.cz/x42JNxPv/log-01-003-011-005-csv



díky za kontrolu.
j.aro
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 27 kvě 2013, 14:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od j.aro »

Nejde tam malo nafty? 25mg/R na plny plyn je vporiadku? Hadicky su v poriadku a turbo ma bypas
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

Zdravím pánové,
nechtěl jsem zakládat nové téma tak to píšu sem. Může se mi někdo prosím kouknout na log? Padlo to do nouzáku a vypsalo to chybu PLNÍCÍ TLAK, REGULAČNÍ ODCHILKA - SPORADICKY.
Vyměnil jsem hadičky, udělal zkoušku akčních členů a táhlo od turba chodí volně.
děkuji za každou radu

Zde je log: http://ulozto.cz/xjJkKJSA/81kw-01-003-010-011-csv
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
Plzen12
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 06 čer 2013, 12:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Plzen12 »

Zdravím, přiživím se na tomhlé tématu. Rád bych kdyby se někdo mrknul na můj log, zdá se mi že turbo zabírá až na 2000 otáček, ale možná je to jen můj dojem.
Dle logu soudím že váha vzduchu bude v cajku, řekl bych že i plnící tlaky od 2000ot jsou jakž takž stejné jak požadované, podtlakové hadičky jsou úplně nové, jen ten zpětný podtlakový ventil (černobílý) se mi zdá špatný. Když jsem do něh fouknul z obou stran tak šel profouknout, což by asi neměl? Má to na to vliv?

http://ulozto.cz/xd9tB3cE/moje-logy-rar
btw. doufám že log bude stačit popřípadně udělám nový díky za rady.:)

Škoda Octavia 1.9TDI 81kw
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

sedan píše:Zdravím pánové,
nechtěl jsem zakládat nové téma tak to píšu sem. Může se mi někdo prosím kouknout na log? Padlo to do nouzáku a vypsalo to chybu PLNÍCÍ TLAK, REGULAČNÍ ODCHILKA - SPORADICKY.
Vyměnil jsem hadičky, udělal zkoušku akčních členů a táhlo od turba chodí volně.
děkuji za každou radu

Zde je log: http://ulozto.cz/xjJkKJSA/81kw-01-003-010-011-csv
prosííííím mooooooc :(
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

nikdo nic (crazy)
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

sedan píše:nikdo nic (crazy)
hladaj netesnost na sani, od turba do motora, mozno KO intercooler
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

Dík moc :-D ,
cooler byl měněn.
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

toefuk: dík moc za radu. Těsnění pod sáním ;) .
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
mykee007
Přispěvovatel
Příspěvky: 120
Registrován: 15 pro 2012, 22:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od mykee007 »

Ahoj byla by tu neaka dobra duse a zkouknula mi tez log
http://uloz.to/xibVZfu2/log-01-003-010-011hhhh-csv (4ka dlouhy kopec)

je to AVF 96kw

Diky moooc
OOOO AVF ?kW :))) EGR OFF, Webasto, Xenon licht :) Echt leder sitze :)) wagengestell S-line
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“