prosim o radu FB 783 nebo Firad

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pacient
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 19 črc 2012, 18:07
Odpovědi: 0

prosim o radu FB 783 nebo Firad

Příspěvek od pacient »

zdravim vim ze se to tu urcite uz resilo ale preste se chci zeptat na zkusenosti s jakyma vstrikama a jakou kvalitou se da udelat lepsi vykon? Od toho firadu mam namysli DSLA 1043 + 80% nebo pak to FB783 . Kdo ma zkusenosti nebo je ma na aute napiste diky za rady
Los Pacientos
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

FB Race 783 - Lepší spotřeba, menší kouřivost

Firad 1043 +80% - Nižší cena, vyšší výkon, od určitého výkonu menší EGT
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Porovnej si prubeh krouticiho momentu a vykonu, dale pak videa z nedavnych Milovic u Hegesaka (Firady) a Jima (FB) a rozhodni se sam. Pokud Ti jde o vice, nezli 280 koni, tak prozatim nejde jinak, nezli jit do Firadu, pokud se "spokojis" s vykonem do 280 koni, budes s R783 vice, nezli spokojeny.

Nicmene, podle meho bez poradneho turba (nebo vice), vacky a portingu hlavy to stejne nema vyznam si kvuli par konim za cenu vyrazne zvysene kourivosti ty Firady porizovat :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
pacient
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 19 črc 2012, 18:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od pacient »

dekuju za vsechny rady rozhodne je to o premysleni klidne muzete sat dal vase nazory rad se poucim
Los Pacientos
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Aky je rozdiel v spotrebe pri normalnej jazde medzi tymito tryskami?
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kazdy, koho znam, ktery presel z R783 na Firady tak pocitil navyseni spotreby minimalne o pul litru. Neni se cemu divit kdyz jsou tam vetsi diry a horsi rozpraseni.

Mozna nektere z osazenstva prekvapim, nicmene potvrzuji Zizalovo tvrzeni, ktery navodil myslenku ve smyslu vetsiho pistku ve vstrikovaci. Potvrdil jsem si to neprimo i v Milovicich, kdy bylo mozne pozorovat a porovnavat Jimovo auto s auty Mouchy a Hegesaka, kterym to vyrazne vice kouri v celem spektru otacek.

Neda se nic delat, ale ikdybychom pripustili, ze kvalita Firadu a FB je shodna, dokud se nezvetsi pistky ve vstrikovacich, obavam se, ze to vzdy bude v pripade Firadu hulit a mit vetsi spotrebu prave diky nedostatecnemu tlaku a s tim souvisejicim rozprasenim.

Na druhou stranu, nastesti se pred nekolika dny potvrdilo, ze FB R783 maji potencial na 300 koni bez aditiv (byl jsem pritomen tomu, kdy se na nich udelalo 309 koni, nicmene s nitrem), takze pro vsechny, kteri se zabejcili a jde jim o pomyslnou trojku na zacatku v hodnote vykonu se dvere s FB nezaviraji.
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 čer 2013, 19:52, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Bych Žížalu vypustil.
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

nejsem-naivka píše:Bych Žížalu vypustil.
Odkud, pripadne z ceho? (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“