prosim o radu FB 783 nebo Firad
Moderátoři: šulda, Moderátoři
prosim o radu FB 783 nebo Firad
zdravim vim ze se to tu urcite uz resilo ale preste se chci zeptat na zkusenosti s jakyma vstrikama a jakou kvalitou se da udelat lepsi vykon? Od toho firadu mam namysli DSLA 1043 + 80% nebo pak to FB783 . Kdo ma zkusenosti nebo je ma na aute napiste diky za rady
Los Pacientos
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Porovnej si prubeh krouticiho momentu a vykonu, dale pak videa z nedavnych Milovic u Hegesaka (Firady) a Jima (FB) a rozhodni se sam. Pokud Ti jde o vice, nezli 280 koni, tak prozatim nejde jinak, nezli jit do Firadu, pokud se "spokojis" s vykonem do 280 koni, budes s R783 vice, nezli spokojeny.
Nicmene, podle meho bez poradneho turba (nebo vice), vacky a portingu hlavy to stejne nema vyznam si kvuli par konim za cenu vyrazne zvysene kourivosti ty Firady porizovat
Nicmene, podle meho bez poradneho turba (nebo vice), vacky a portingu hlavy to stejne nema vyznam si kvuli par konim za cenu vyrazne zvysene kourivosti ty Firady porizovat

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Kazdy, koho znam, ktery presel z R783 na Firady tak pocitil navyseni spotreby minimalne o pul litru. Neni se cemu divit kdyz jsou tam vetsi diry a horsi rozpraseni.
Mozna nektere z osazenstva prekvapim, nicmene potvrzuji Zizalovo tvrzeni, ktery navodil myslenku ve smyslu vetsiho pistku ve vstrikovaci. Potvrdil jsem si to neprimo i v Milovicich, kdy bylo mozne pozorovat a porovnavat Jimovo auto s auty Mouchy a Hegesaka, kterym to vyrazne vice kouri v celem spektru otacek.
Neda se nic delat, ale ikdybychom pripustili, ze kvalita Firadu a FB je shodna, dokud se nezvetsi pistky ve vstrikovacich, obavam se, ze to vzdy bude v pripade Firadu hulit a mit vetsi spotrebu prave diky nedostatecnemu tlaku a s tim souvisejicim rozprasenim.
Na druhou stranu, nastesti se pred nekolika dny potvrdilo, ze FB R783 maji potencial na 300 koni bez aditiv (byl jsem pritomen tomu, kdy se na nich udelalo 309 koni, nicmene s nitrem), takze pro vsechny, kteri se zabejcili a jde jim o pomyslnou trojku na zacatku v hodnote vykonu se dvere s FB nezaviraji.
Mozna nektere z osazenstva prekvapim, nicmene potvrzuji Zizalovo tvrzeni, ktery navodil myslenku ve smyslu vetsiho pistku ve vstrikovaci. Potvrdil jsem si to neprimo i v Milovicich, kdy bylo mozne pozorovat a porovnavat Jimovo auto s auty Mouchy a Hegesaka, kterym to vyrazne vice kouri v celem spektru otacek.
Neda se nic delat, ale ikdybychom pripustili, ze kvalita Firadu a FB je shodna, dokud se nezvetsi pistky ve vstrikovacich, obavam se, ze to vzdy bude v pripade Firadu hulit a mit vetsi spotrebu prave diky nedostatecnemu tlaku a s tim souvisejicim rozprasenim.
Na druhou stranu, nastesti se pred nekolika dny potvrdilo, ze FB R783 maji potencial na 300 koni bez aditiv (byl jsem pritomen tomu, kdy se na nich udelalo 309 koni, nicmene s nitrem), takze pro vsechny, kteri se zabejcili a jde jim o pomyslnou trojku na zacatku v hodnote vykonu se dvere s FB nezaviraji.
Naposledy upravil(a) Forest dne 25 čer 2013, 19:52, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary